Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Na, a mai emberről először azt gondoltam, hogy tuti csupa rosszat fogok róla írni a blogomba. Aztán eszembe jutott az a visszajelzés, amiből úgy éreztem, hogy talán tényleg túl sokat kritizálok mindenkit, de ha esetleg nem is lenne így, esetleg megpróbálhatnék abból kiindulni, hogy az egyetlen magyarázat az általam megmagyarázhatatlan viselkedésre nem csak az lehet, hogy az illető egy f.sz. Szóval meglátjuk, hogy sikerül.

Az első dolog, amin felhúztam magam, az volt, hogy miután megírta a szobaszámot, szóltam neki, hogy nem tudom, olvasta-e a honlapomon, de van taxiköltség is, épp most számoltam ki, x forint/y euró, illetve hogy lehet hogy csak később érek oda, de fél órával érkezés előtt írok. Semmi válasz. Oké, gondoltam, ezek szerint nincs gondja vele. Majd írtam neki fél 9-kor, hogy na, akkor innentől számítva fél óra (9-re volt megbeszélve a találkozó). Semmi válasz. Korábban írt olyasmit, hogy lehet, hogy ő is késik, ez esetben hív. És így utólag gondolom, ő úgy volt vele, hogy minden a megbeszéltek szerint zajlott, én se kések és ő sem, felesleges visszaírni. Nos, én azért el tudtam volna viselni egy „oké” sms-t. Végülis 9-kor azért előbb telefonáltam, hogy mehetek-e, és csak utána léptem be.

Bekopogtam, hebegtem-habogtam egy sort, majd bemasíroztam. Kicsit zavarban voltam:), nem tudom, miért, néha eléggé zavarba jövök ezeknél a helyzeteknél. Nem tudom, mit kéne csinálnom, kezet nyújtani, puszit adni vagy mi a fene? Ez főleg akkor jön elő, ha a másik se reagál sehogy, csak áll ott és nem mond semmit. Mindenesetre elindultam és leültem a kanapéra, ő meg mellém.

(Még az ajtóban mondtam neki, hogy hátizé, most nem tudtam, mi van, merthogy nem válaszolt. Ezzel arra próbáltam utalni, hogy szégyellje magát, amiért hagyott így bizonytalankodni, de nem vette a lapot :), közölte a szokásos „it’s OK”-t. Én meg ugyan megtanultam a páromtól, hogy nem, ez nem azt jelenti, amit gondoltam, hogy „hibáztál, de nem gond”, de számomra akkor is ilyen üzenete van, meg amúgy is, tessék bocsánatot kérni.)

És itt kezdődött a beszélgetésnek nevezett nyüglődés. Beszéltem, mosolyogtam, kérdeztem, amikre jó kis párszavas válaszokat kaptam, mosoly vagy bármi arcmimika nem sok. Na, ilyenkor van az, hogy fogalmam sincs, mit kéne tennem. Úgy érzem, hogy tök fölöslegesen dumálok, viszont ha rögtön a tárgyra térnék, azt tolakodónak érezném, és nem is érzem a stílusomnak. Ha a másik ilyenkor kezdeményez, akkor követem, ő viszont nem tett ilyet. Szóval döntse el az ember, hogy mi legyen… gondoltam, kérdezgetem arról, hogy mit csinál itt. Na, és akkor erről most nem írnék semmit, de az lett a vége, hogy tök könnyen megtalálhatom a google-ben úgy is, hogy nem tudom a nevét, csak egy-két dolgot. Teszteltem, tényleg.

Végül szóltam, hogy el kéne mennem zuhanyozni, de előtte megcsókolhatom-e. Igen lett a válasz, és még egy jópár percig nem mentem zuhanyozni:D. Aztán ő is el, majd átmentünk az ágyra.
Na, itt volt a másik fura dolog. Úgy simogatta a hátam, hogy attól fél métereket lett volna kedvem ugrani, annyira csikizett. Szóltam neki, hogy csikis vagyok. Mintha nem értette volna, mert visszakérdezett, hogy ez így oké-e, ahogy csinálja. Ez a kommunikációs zavar még egy darabig fennállt, többször is mondtam, hogy csikis vagyok, csikiz, csinálja erősebben, satöbbi, nem nagyon történt semmi. De úgy képzeljétek el, hogy én mosolyogva beszélek arról, hogy ez így nem egészen oké, ő meg visszamosolyog (bár valószínűleg mást csinált, mert igazán mosolyogni nem nagyon láttam). Végül megmutattam neki, hogy mit csinál – megcsikiztem -, és úgy közöltem, hogy máshogy kéne. Na, ekkor megértette. Nem tudom, lehet, hogy nem ismerte a tickle szót, de eszébe nem jutott volna megkérdezni, hogy mi a fenéről beszélek, csak mosolygott. Ez nekem elég fura volt.

Ugyanezt játszottuk el akkor, amikor 69-ben voltunk, és volt egy olyan mozdulata, amitől ismételten félmétereset ugrottam, mert fájdalmas volt, amit csinált. Szóltam, hogy ezt ne nagyon, de utána is folytatta. Nem tudom, hogy nem figyelt, vagy nem értette vagy a fene se tudja. Egyébként is éreztem az egész közben némi guminőszerűséget, vagyis mintha én konkrétan csak maszturbációs eszközként lennék ott. Ami főleg azért poén, mert megemlítette, hogy mennyire tetszett neki, amit az oldalamon írtam, hogy fontos a jó hangulat megteremtése stb-stb. Viszont kicsit olyan érzésem van, hogy sokak szerint – és szerinte is – ez abból áll, hogy ők várják, hogy én megteremtsem a hangulatot, nekik meg ehhez sehogy sem kell hozzájárulni. Ugyanis ez nem azt jelenti, hogy mindenhez jó pofát tudok vágni, vagy el tudom színészkedni, hogy nekem ez az egész mennyire jó, sokkal inkább arról, hogy igyekszem az adott helyzetből a legjobbat kihozni, és megvan a lehetősége, hogy tényeg nagyon jó legyen.

Összességében olyan érzésem lett, mintha nem kezelne emberként, hanem inkább tényleg valami guminőként, aki beszél, meg úgy csinál dolgokat, de azokkal nem kell foglalkozni. Az meg szar érzés.

Az első kör után volt némi beszélgetés, ami nagyjából így nézett ki: ő kérdezett, én válaszoltam, kifejtettem, reakció nem érkezett rá, majd visszakérdeztem, ő válaszolt és kifejtett, a reakciókat elengedte a füle mellett és csak mondta. Ezt amúgy egy pár embernél megfigyeltem, hogy elkezdenek beszélni egy témáról, és én azt hiszem, hogy most arról fogunk beszélni, amit megemlít, pedig valójában ő fog beszélni, de ő se olyan nagyon belemenősen. Próbáltam erre konkrét példát hozni, de vagy nem sikerült jól átadni, vagy az derül ki belőle, hogy valójában az zavar, hogy én nem beszélhetek közben:D. Ami egyébként lehet, hogy igaz, de szerintem nem magyarázza meg teljesen azt a fura beszélgetési stílust. Majd még vizsgálgatom ezt a dolgot.

A második után viszont valahogy megváltozott a dolog, és magam sem tudom, hogy pontosan hogyan, és bár tudnék valami konkrétumot mondani, de nem tudok, viszont akkor úgy éreztem, hogy végre beszélgetést folytatunk – meglehetősen semmitmondót, na de mégis. És kipróbáltuk, hogy tényleg úgy van-e, ahogy mondja, és tényleg ki tudja-e találni, hány kiló vagyok. Hát mit mondjak, kilóra pontosan sikerült:O.

Na, azt hiszem, megint sikerült egy újabb embert kicikizni. Az az igazság, hogy tényleg nem tudtam hova tenni azokat, amiket fent megemlítettem, és tényleg nem volt jó érzés. Viszont az is megfordult a fejemben, amit NNB írt korábban többször is, hogy van, hogy az illető azt se tudja, hogy a szolgáltatóval máshogy is lehet, mint ahogyan azt eddig tapasztalta. Valamint az is lehet, hogy sokkal jobban kijön, ha az ember amúgy is kevésbé beszédes, és talán egy kicsit félszeg is.

Mindenesetre most jön a tippelgetés, hogy ha jön még Magyarországra, vajon hívna-e még, bár én eléggé úgy érzem, hogy igen. De őszintén szólva nem halnék bele, ha többet nem találkoznánk.

 

(Közben eltelt egy kis idő, és miután megírtam, hogy megtaláltam, visszaírt, amiben azt mondta, hogy kedves ember vagyok meleg szívvel, amit így őszintén szólva annyira nem értek. Mindenesetre találkoztunk volna megint, csak nem értem rá.)

 

(Amúgy most nézem, és az igazi nevén leveleztünk, szóval kb csak be kellett volna írnom a nevet a google-be:D)

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr815957265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.09. 02:00:04

Tényleg mintha kicsit túlérzékeny lennél. Elhiszem hogy fura vagy nyomasztó az ember, na de ennyire?!...

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.09. 10:10:32

@noname.blogger: most egy kicsit megleptél, mert "annyira" nem volt nyomasztó, de "ennyire", amennyire leírtam a blogbejegyzésben, ugye igen, kérdés az, hogy mennyire az ennyire?:) Ugyanis nem gondoltam volna, hogy annyira erőseket írtam volna, hogy az legyen a kérdés, hogy "ennyire"?:)

Egyébként nem volt utána rossz érzésem vagy ilyesmi, illetve mondjuk talán egy pici. A csikizős dologért viszont dühös vagyok:), mármint egy kicsit tényleg, ott tényleg úgy éreztem, hogy totálisan negligálta, hogy ott vagyok.

Viszont magával az emberrel nincs bajom, és még találkoznék vele.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.09. 20:22:18

@noname.blogger: most újraolvastam a bejegyzést, és a legjobban tényleg az zavart, hogy szinte folyamatosan negligálta a felőlem áradó kommunikációt, még akkor is, amikor mondjuk fontos lett volna, hogy ne - ld csikizős rész. Bár ott őszintén szólva azon gondolkodtam, hogy egyszerűen csak nem értette, hogy mi a francról beszélek, de úgy tett, mint aki igen. Mondjuk jól tudott angolul, szóval tényleg nem értem.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.09. 20:23:11

@Ivonn88: ja, és még annyi, hogy azt hiszem, írásban mindig erősebben fogalmazok, akárhogy is igyekszem, pedig a fejemben ezek a mondatok egészren máshogy hangoztak :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.09. 23:40:13

@Ivonn88:
Igen, az írás gyakran máshogy jön le :)

"szinte folyamatosan negligálta a felőlem áradó kommunikációt"
Az ilyesmit én is utálom.. olyan apróságnak tűnik és mégis nagyon gáz tud lenni élőben :)
Van egy olyan reflexem, hogy ha valaki olyasmit csinál ami nekem nagyon nem, ösztönösen elkapom a csuklóját és elég erősen tartom, megakadályozva hogy mozogjon, miközben mondom neki hogy NEM. Nem szándékosan találtam ki hogy így csinálom de működni szokott :) Mondjuk nem feltétlenül a legszükségesebb helyzetekben veszem elő, jó példa rá hogy van, hogy véletlenül beverem a fejem valahova és fáj, ilyenkor az emberek többsége ösztönösen ugrik és ölelgetni próbál, meg simizni ahol beütöttem. Én meg pont ilyenkor nem akarom hogy cseszegessenek és elég határozottan tudom elutasítani. Szerintem eléggé meglepem őket ezzel.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.10. 00:34:31

@noname.blogger: " hogy ha valaki olyasmit csinál ami nekem nagyon nem, ösztönösen elkapom a csuklóját és elég erősen tartom, megakadályozva hogy mozogjon, miközben mondom neki hogy NEM"

Ez nem szokott erős lenni egy kicsit?:))

Most jól belegondoltam, és van olyan ember, aki beüti magát, és örül annak, ha megsimizik? :O. Mármint oké, vannak ilyen gyerekkori emlékeim, de nem tudom, ki hogy van vele, én elég erősen bevágom mindenemet, és utána bizony arra kell kocnentrálni, hogy a bevert részt dörzsöljük:D

(Közben egy jó párszor elképzeltelek, ahogy bevered a fejed, ami azért egy kicsit mókás volt...:) )

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.10. 01:16:23

@Ivonn88: Nem tudom. A NEM-et csak akkor teszem hozzá ha az a rossz amit konkrétan csinál, ha csak zavaró, mint pl a fejbevágásnál, a mimikámmal inkább ellensúlyozni próbálom a dolgot, mondjuk ha nagyon csikiz amit csinál, próbálok mosolyogni is mondom hogy ezt nagyon nem kellene mert borzasztó csikis vagyok Nekem könnyű mert főleg a talpamon vagyok csikis szóval így figyelmeztethetem, hogy ha folytatja, nem tudok felelősséget vállalni a mozdulataimért, ezt lehet humorra venni. Meg úgy általában igyekszem kedvesen mosolyogni a dolgokhoz. A csukló megfogása és tartása viszont tényleges ösztönös reakció nálam.
Eddig nem láttam hogy bárki megsértődött volna rajta, persze nem tudhatom biztosra.
Gyereknevelésnél majd hasznos lesz szerintem :D

Fejbevágás, csak hogy könnyebb legyen elképzelni: otthon az ágyunknál van az a rész ahova lehajtod a fejed ha hanyadtfekszel, amögött közvetlenül egy radiátor van, az a bordázott fajta. Ha pár centivel mellécéloz az ember, a feje rendesen neki tud vágódni az éleknek. Eddig mondjuk csak egyszer sikerült de az elég volt. A többi esetre nem emlékszem pontosan.

"van olyan ember, aki beüti magát, és örül annak, ha megsimizik? :O"
Nem tudom. Nem emlékszem hogy valaha szerettem volna, az emlékeim 3-4 éves koromig nyúlnak vissza, mellesleg akkortájt sok alkalmam volt az ilyesmire, rendszeresen nekirohantam a kinyitott ablakok szobába lógó kereteinek. De nincs kizárva hogy két évesen még szerettem a simit :D:D

Szerintem az ilyesmi inkább pszichológiailag hat, gyerekeknél, persze nem azonnal, amikor még tényleg fáj.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.10. 01:26:12

@noname.blogger: ez a radiátor elég brutálisan hangzik :-/.

Gyerekkoromból nekem is vannak ilyen emlékeim, de egyikben sem emlékszem arra, hogy olyan csúnyán beverném bármimet, mint mostanában, ami mondjuk nem valószínű, elég fura lenne, ha kiskoromban kevésbé vertem volna be magam, mint most:D. Szóval én nem tudom, mi volt kiskoromban, de az érdekes, hogy te ilyen kis korban sem szeretted.

Én azt szoktam másoknak mondani, hogy ha megcsikiznek, akkor megölöm őket - nyilván csak közeli ismerősöknek:) -, illetve érzékeltetem, hogy az nekem olyan érzés, mintha megütnének. Közben rájöttem, hogy nem, mert a megütés ezerszer jobb:DD

Viszont vannak olyanok, akik nagyon finoman simogatják meg az embert, amit jónak szánnak, de közben nagyon nem az, na, ilyenkor próbálom azt az instrukciót adni, hogy egy kicsit erősebben, de azt meg sokszor nem tudják alkalmazni, és mintha azt hinnék, hogy engem csak nem tudom, megmarkolni lehet.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.10. 02:08:44

@Ivonn88: Gyerekként szerintem alkalom sem volt rá, hogy ne szeressem, mert gondolom nem akkor vertem be a fejem amikor valaki épp szorosan mellettem volt és rám figyelt, azaz nem tudott senki azonnal reagálni. Később már lehet izélgetni, erről nincsenek egyértelmű emlékeim, nem tudom, szerettem-e. De amikor az ember beveri a fejét, azonnal odakapná a kezét de gyakorlatilag nem lehet, mert a másik keze már ott is van, közben ráadásul gügyög neki (bocs, máshogy nem tudom leírni) és kedvesen beszélgetni próbál vele hogy minden rendben van-e, meg magához húzza, amivel akadályozza hogy a fejéhez férjen, az nagyon gáz tud lenni, hiába csak pár másodperc. Basszus épp FÁJ, pont akkor hadd ne kelljen már társalogni meg mosolyogni, inkább magammal foglalkoznék. Nem tudom, miért csinálják így többen is.

Igen, néhány fajta gesztussal nehéz mit kezdeni, egyik a finom, csikizős simi. Amúgy van, aki pont azt szereti, kéri is, de én nem vagyok olyan :) A másik meg amikor valaki elgondolkodik és közben mechanikusan, viszonyleg gyorsan simogat, és egy idő után már majdhogynem lukat simogat a bőrömbe. Lehet mondani neki, de ha megint elgondolkodik, megint elkezd simogatni ugyanúgy.

(nehéz az élet :D:P)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.10. 02:12:27

..hm, most azt hiszem, ellentmondtam magamnak. Most akkor vagy nem volt nagyon alkalmam megfigyelni a dolgot kisgyerekként, vagy nem szerettem. Hm. Sacc összefésülve úgy néz ki hogy szerintem nem szerettem, néhány emlék ezt mondja, de általában nem kezdtek el azonnal izélgetni amint bevertem a fejem.

prandelli 2014.04.10. 09:33:11

@noname.blogger: Micsoda mélyen eltemetett emlékeket szabadítasz fel bennem:)
3-4 éves koromban a legjobb barátomnak az volt a mániája (illetve biztos van erre szakszerűbb szó, de én most így hívom), hogy amikor játszottunk a szobában, egyszer csak négykézláb becélozta a bordás radiátort, és fejjel nekiment. Néha megúszta egy púppal, de ha túl jól sikerült és betört a feje, az ügyeleten már ismerték, szépen összevarrták neki. Aztán miután begyógyult, x hét múlva egyszer csak megint rájött, és hajrá.
Úgy emlékszem, valami köze volt a triggernek a játékhoz, talán ha nyert/vesztett valamiben, vagy sikerült/nem sikerült összerakni a legót, erre már nem emlékszem. Akkoriban még nem volt szokás minden csip-csup üggyel pszichológushoz rohangálni, úgyhogy szépen kinőtte magától, és jelenleg... informatikus:)

(Nekem is volt abban az időben egy-két sajátos szokásom, de azokat nem írom itt le, mert a szintén nem mindennapi radiátorossal együtt olyan kombinációt alkotnak, hogy szerintem hétmilliárd ember közül is azonosítható lennék:D)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.10. 10:16:20

Micsoda sztorik...:) Persze erről rögtön nekem is eszembe jutott egy.

@noname.blogger: ez nekem is megfordult közben a fejemben, hogy lehet, hogy nem kezdtek el rögtön ilyesmit csinálni vagy nem voltak ott. Viszont tényleg nehezen tudom elképzelni, hogy felnőttkorban ott van az emberrel valaki, amikor az ember beüti a fejét, gyerekként meg sosem?

Mondjuk annyira azért már nem érdekel a téma:D

prandelli 2014.04.10. 11:16:19

@Ivonn88:
"Persze erről rögtön nekem is eszembe jutott egy"
Léccilécci:)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.10. 11:21:24

@prandelli: e-mailben:) Én sem akarok jobban beazonosítható lenni.

skirm 2014.04.10. 17:23:21

Udv, reg jartam erre. A tortenet foszereploje eleg khm debilnek tunik, marmint a ferfi resz, vagy rosszabul beszelte a nyelvet mint bevalotta, nem tudom. Majd irhatnal olyan esetekrol amikor minden nagyon nagyon jo volt, a vendeg, a randi helyszine, a szex, a beszelgetes , stb stb. Vagy ha vannak ilyen postjaid, akkor linkeld be legyszives, lusta vagyok keresni :-)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.11. 01:04:08

@skirm: például:)
suisseproject.blog.hu/2014/03/25/ilyen_nincs_480

De a mai is egészen pozitív volt, amiről viszont nem tudom, mikor lesz alkalmam írni.
süti beállítások módosítása