Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mi lesz itt???

Címkék: levrov Ivonn

2014.04.23. 10:17

Napokig nem kaptam e-mailt, csak egy napra volt jó előre megbeszélve találkozóm, mondjuk azt, hogy 10-ére. szerencsére utána írt valaki, hogy 10-én ÉS 11-én is találkozna velem, mondtam, hogy a 11-e még jó is. Örültem nagyon, bár nem szeretek egymást követő napokon dolgozni, de egye fene.

Ezek után egy kedves régi emberem írt, hogy amúgy nem találkozunk-e 9-én. Nagyon akarok találkozni, szóval igent mondtam.

Utána eltelt még egy pár nap, és tegnap kaptam egy e-mailt valakitől, hőgy ő amúgy találkozna velem. Valamikor 9-e és 12-e között. a 12 elvben még jó is lenne, de inkább nem, ismerem magam, ez a zsinórban három is elég lesz.

Viszont nem ma jött még egy e-mail, hogy nem találkozhatnánk-e, 9-én? Mégis mi történik itt ezeken a napokon???

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr536071776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.24. 14:56:10

"Mégis mi történik itt ezeken a napokon???"

Szerintem a véletlen műve, nekem nincs semmi ezekre a napokra :) De nyolcadikára pl van kettő is.

Érdekesen tudnak néha csoportosulni a munkák, pár napra akár napi 12 óra utána meg semmi.. azon gondolkodom hogy vajon tényleg csak a véletlen műve-e az ilyesmi, vagy lehetnek egyéb tényezők. Ha értenék a statisztikához, csinálnék egy elemzést hogy a hosszú távú alakulás belefér-e a véletlen hatásába, vagy más is befolyásolja.
Amiatt lenne gond, hogy gyakran én is igyekszem kényelmesre rendezni a dolgokat és ezt nem tudnám kiszűrni. Úgyhogy nem kérlek meg az elemzésre :D

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.24. 15:00:13

@noname.blogger: a napokat amúgy elváltoztattam, hihi:).
Emlékszel arra a példára, hogy mekkora az esélye annak, hogy már-nem-emlékszem-mennyi emberből mekkora az esélye, hogy legalább kettőnek egy napra esik a szrülinapja? És hogy ennek igazából milyen bazinagy az esélye, míg magunktól azt mondanánk, hogy borzasztó kicsi? Na, szerintem ez is valami ilyesmi lehet.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.24. 15:53:35

@Ivonn88: " a napokat amúgy elváltoztattam, hihi:)."
Ömm és így az én naptáramban is látsz csoportosulást ugyanazokra a napokra?

Igen, szerintem is ilyesmi :) illetve méginkább, szerintem beleesik a normális szórásba. (mondom ezt anélkül hogy rendesen érteném a szórás fogalmát. Egyszer majd kellene rendesen statoznom, de most más a project)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.24. 21:56:53

@noname.blogger: most nézem, nem:).

Vazze, hát nekem is kéne:), és őszintén szólva nem is nagyon tudom, hogy lehetne erre szórást alkalmazni, vagy hát esetleg napokra, ha megnézzük, átlagosan hányan akarnak egy adott napra menni, mondjuk évekre lebontba, és annak van szórása. Az az adatgyűjtés jó sok időbe telne:D

Almeron 2014.04.25. 00:18:11

Még friss az élmény, és nem volt jobb ötletem, hogy kivel is osszam meg, úgyhogy remélem nem haragszotok az off topic miatt, DE!

nemrég elmerültem az közép alsónak hitt prosti, vagy fél prosti siteok világában (jelen esetben eropolis),és egy ráírtam egy 30-as hölgyre, aki alkalmi jelleggel, feleségi és családanyai teendőin túl szívesen kurválkodna egy kicsit...
Levél el, rögtön vissza is válaszolt, hogy találkozhatunk de annak költség igen magas.

Gondoltam, heh... mit nekem magasabb költség, végül is férjes amatőr nőt kaphatok, ezért kértem ajánlatot.

A válasz sokkoló volt. A budapesti átlag hatszorosa. Hatszorosa! Ha az alsóbb kategóriát nézem, akkor közel nyolcszorosa.
Elkezdtem tüzetesen átnézni, hogy mi benne a különleges, mi indokolja, hogy a kosztpénzt ennyire kiegészítsem.
Képei alapján alakja nem volt kiemelkedő, ráadásul a lányok a legoptimálisabb képeikkel szoktak hirdetni,úgyhogy WTF...
Az A kategóriás lányos sem kérnek ennyit. Vagy, ha igen az egy teljes estét jelent nem max másfél órát.

Képtelen vagyok felfogni...

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.25. 00:30:01

@Almeron: Megkérdeznéd esetleg tőle, hogy miért is kerül ennyibe a találkozó? Én is kíváncsi lennék rá :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.25. 00:40:26

@Almeron: most kb olyanok jutnak eszembe, hogy ez csak valami játék a férjével, aztán ha mégis összejön szökőévente egyszer, akkor meg poén + jó pénz, bár igazából ilyen áron nem hinném, hogy nagyon összejönne, mármint ha tényleg az izgalom a cél, akkor erre kicsit sokat kéne várni. Szóval komolyan az fordult meg a fejemben, hogy ez talán csak valami szexuális fantázia. Bááár... nem tudom, tényleg kérdezd meg, már ketten várjuk kívánsian:))

Almeron 2014.04.25. 00:53:24

Én most megrettentem.

Ez beszis cimbi ajánlotta az oldalt, olcsósága és perverzitása miatt, de rövid kalandozás után túlságosan... durva.

Kb. minden ötödik nő hajlandó gumi nélkül csinálni, és nem hiszem, hogy a fennmaradó négy közül egy ne lenne szintén hajlandó, ha aktusra kerülne sor.

Ráadásul igazi 18 évesek is fenn vannak, de nem ám a beszis, vagy a rosszlányos 18-asok, kik mindig pár évet letagadnak (nem alulról!!!) a korukból, hanem a remélem 18-nak hiszel, és meglesz az új iPad-em tizennyolcasok.

Ezért is tekintem áldásnak a fizetős hirdetéseket! Ha pénzt kell kiadni, akkor az értelem csak előjön, és az hirdet, aki tisztában van azzal, hogy mit csinál, és betartja, illetve betartatja a szabályokat.

És az a rossz az egészben, hogy valójában tudom érezni az átlagemberek félelmét a prostitúcióval szemben.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.25. 00:57:48

@Almeron: wow:O. Olyan fura nekem, hogy ennyire elterjedt lenne valahol a gumi nélküli szex, én azon is megdöbbenek, hogy van, aki az anált gumi nélkül vállalja, de olyat is csak egy-kettőt láttam felbukkanni ott, ahonnan én szerzem az infóimat (piroslampa.net olcsó lanyok topic). Azért is fura nekem, mert ott ugye jól tiltólistára kerül az, aki anélkül vállalja. Mondjuk lehet, hogy attól még, mert x ember ezt negatívként jelöli meg és írja le, még y másik ember elmegy hozzájuk.

Ezt honnan lehet tudni, mármint hogy esélyesen nem 18 a lány?

Almeron 2014.04.25. 01:00:54

@Ivonn88: Főleg tipp. Ha gondolod, akkor emailben elküldhetek pár adatlapot, de nem szeretném megosztani nyilvánosan.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.25. 01:09:16

@Almeron: okés, kíváncsi vagyok:)) Mondjuk én annyira nem bízom abban, hogy helyesen meg lehet ítélni az emberek korát, sem külsőre, (engem pl. kb 11 éves koromtól fogva átlag 3-4 évvel idősebbnek néztek) sem belsőre (mert egy bemutatkozó adatlapot a 14 éves is ki tud tölteni nyelvtanilag helyesen és összefüggő, értelmes mondatokkal, meg 30 évesen se)

Almeron 2014.04.27. 23:02:37

Valaki viccesen felrakta a privát telefonszámomat a piroslámpa apróhirdetési oldalára. Azóta vagy 40 kiéhezett kan próbált felhívni.

Az érdekes az egészben, hogy 18 év körüli nőként vagyok fent...

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.30. 11:44:09

@Almeron: Bocsi hogy nem válaszoltam eddig, szerintem azért nem láttam mert a másik topic nagyon pörgött...

Hogy kerülhetett ki a telefonszámod oda?

Miért érdekes hogy 18 körüli nőként vagy fenn?
süti beállítások módosítása