Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
(Eredeti megjelenés: 2008. Nov. 11, kedd 08:43)
Több mint egy hete nem dolgoztam, így írnivalóm sem igazán volt.  Először azért nem dolgoztam mert besokalltam, azután pedig a kötelező havi szabi miatt.  Sikerült felélni az itthoni tartalék pénzünket, de ma végre megint elkezdtem dolgozni (igen, megígértem valakinek a poronty kommentekben hogy nem nevezem "munkának" a melót mert ez nem is munka, én csak ne említsem magam egy lapon stb, de tojok rá..) Igazság szerint hiányzott. Gondolom furcsa, hogy ezt írom, még én sem számítottam rá :)
Az egyszerűsége fog meg.
Van Tina Turnernek egy dala, a Private Dancer. Ott énekli: Im your private dancer, Im dancing for money, do what u want me to do.. A szám többi része nagyon hangulatos de egyáltalán nem illik a helyzetemhez.. érdemes egyébként megnézni a klipjét, YouTube-on megvan, én is ott láttam...
Egy ilyen helyzetből hiányzik minden játszma, ami át meg átszövi az emberi kapcsolatokat, hiányzik minden trükközés, minden érdekjáték. Ez a játék rontja el gyakran még a legbizalmasabb együttléteket is. Még egy pár kettesben töltött estéjén is előjönnek olyan dolgok, mint például a problémák megbeszélése, valamelyik fél szinte mindig manipulálni akar. Kötéltánc a pillanatnak élés, az egymásra figyelés és a hatalmi játékok között. Nem beszélve az egyéb típusú kapcsolatokról. Ha kollégák beszélgetnek, ők nem csak csapattársak de versenytársak is, versenyeznek az előléptetésért, dominanciáért mittudomén... A szomszéd mosolyogva köszön de közben azért figyeli, milyen ruhában vagyok, vagy hogy mennyi időnként viszem le a szemetet... keresi azt hogy mibe köthetne bele... ha egy pasi beszélgetést kezdeményez egy lánnyal, szinte mindig le akarja fektetni...Én és egy  vendégem között szinte semmi ilyesmi nincsen, pont a pénz miatt, úgy, ahogy a dalban is van. Ő fizet és ezzel kivásárolja az összes olyan próbálkozásomat ami az én élvezetem felé, az ő kényelmetlensége irányába hajtaná a dolgokat. Ha kapok valamit, megköszönöm. Ha nem kapok, nem lényeges. Semmit sem akarok amit ő nem, és azt szeretném amit ő is, egyértelmű helyzet. Majdnem minden .  Vannak persze alapszabályok, ezek egy része, alkatfüggően, a legtöbb pasinak hamar leesik, innentől kezdve a helyzet egyértelmű, amíg egyikünk meg nem szegi valamelyik szabályt . Ilyen alapvető dolog pl az, hogy ő udvarias és fizet, az, hogy ez esetben olyan saját időt kap a pénzéért, ami az ő igényeire van szabva. Úgy simogatom ahogy ő szeretné, úgy franciázok neki vagy beszélgetek vele ahogy ő akarja. Ő irányít.  Ez így nekem is nagyon jól esik, az ideális állapot pedig akkor van, ha a pasi is törekszik a kölcsönösségre, emellett pedig még emberként is érdekes. De az nem valamiféle randi, bár egyszerre van benne egy jó randi fílingje és a jól végzett munka öröme, de az előbbi nem szükséges, anélkül is működik. Az ember akkor és ott mindenképp nagyon érdekes, csak saját maga által, minden megnyilvánulása, mozdulata, szava, a teste és a lelke egyaránt, bármilyenek is legyenek ezek. Később akár emberundort is eredményezhet, a túladagolás miatt, de akkor és ott nagyon jó érzés.Azt mondják, az ember akkor érzi magát boldognak, ha egyfajta "flow" állapotba kerül, erről a wikipédia definíciója:

 

"A flow olyan állapotot jelent, amikor az ember teljesen elmélyül abban a tevékenységben, amit csinál. A koncentrálás és a kontroll érzése ekkor nagyon magas és úgy érzi, mintha egy energiabomba lenne, mintha a mindennapi problémák megszűnnének, a gondjai háttérbe szorulnának. Az időérzékelése is megváltozik, mert úgy érzi, mintha állna az óra. Bármilyen tevékenység kiválthatja ezt az érzést: sportolás, művészet, gyerekekkel játszás vagy akár éppen a futószalag melletti munka. Ez azt jelenti, hogy a flow nem a tartalomtól függ, hanem a tevékenység minőségétől. A legfontosabb feladat, hogy legyen előttünk egy konkrét cél. De a kihívás ne legyen túl magas és túl alacsony se, mindig optimális szintre helyezzük. A megfelelő mérték által teljesítünk a legjobban, és ehhez képest tudjuk viszonyítani a képességünket. Ez azért fontos, mert az eredmény befolyásolja a hogylétünket. Azaz, ha jól teljesítünk, jól érezzük magunkat és boldogok vagyunk. Ha nem tudunk teljesíteni, rossz hangulatunk lesz, a sorozatos kudarc pedig depressziót okoz. A tevékenység közben nem tapasztalunk boldogságérzetet, ahhoz túl erősen koncentrálunk, de utólag létrejön az önmegerősítés, a kiteljesedés és az elégedettség érzése."

 

Ez tényleg igaz. Optimális esetben megszűnik az összes kényelmetlenség, az, hogy máshova vágyjak, egyedül az a személy marad, akivel vagyok.Ilyesmivel találkozok én munka közben, azzal  a kiegészítésse, hogy a boldogság érzése nem csak utána hanem közben is van. Ez az élmény nem csak meló közben, hanem <itt az egyéb szakmám neve> közben is előjön, bár másféle egy kicsit. Köze van a maximalizmushoz, mert csak akkor érzem, ha a vendéget elégedetté tudom tenni. Megfelelő jutalomfalat ahhoz hogy akarjak teljesíteni.. Külön poén, hogy egyébként is szeretem élveboncolni az embereket, és ebben a helyzetben a pasik maguktól nyílnak, ideális terep. Csak hogy a saját hobbimnak is hódoljak :)

 

Viszont a "szabályok" része az is, hogy az én részemre ez nem randevú. Neki lehet, az van amit szeretne, de megfagy a levegő, ha valami olyasmit mond, hogy akkor most úgy lesz ahogy te szeretnéd... Roppant kínos lenne azt mondani, hogy jó, akkor most hazamegyek, pápá... Mert természetesen neki alapvető, hogy én ott szeretnék maradni és szeretkezni vele. Előfordulhatna, de én még soha az életben nem akartam lefeküdni olyannal, aki csak azt teszi, amit mondok.. azt maszturbációnak hívják.  Sose ment igazán.  Élőben én azokat a helyzeteket szeretem, ahol mind a ketten szeretnénk valamit,  és ezt oldjuk meg közös erővel, egyszerre figyelve a másikra és magunkra. Kiskutyára nem vágyom. Pláne nehéz átfordulni egy passzív-odaadó hozzáállásból egy aktív-önzőbe, hirtelen rávéve magam arra is, hogy "aktívan" és "önzőn" pont őt akarjam... holott pl úgy jöttem el otthonról, hogy pont elkészült a vacsi, de hozzányúlni már nem volt időm és csurgó nyállal gondolok rá, miközben épp a pasival foglalkozom :DD. Alapból nem erre gondolnék, de hát ő biztat arra, hogy önző legyek... kirángat a koncenterációból :DD  Ha a pasi ilyen szöveggel jön, az a hülye szituáció alakul ki, hogy ő azt akarja, hogy önző legyek, én pedig szorgalmasan próbálom kitalálni hogy mit is ért ez alatt és szerinte hogy viselkedik egy önző csaj, és így viselkedek. Ez némi színésznői vénát kívánna ami viszont nekem nincs, ezért egyrészt elég vérszegényre sikerül az alakítás, másrészt pár perc alatt besokallok. Jó esetben végigviszem őt valamilyen standard koreográfián, rosszabb esetben viszont lehetőleg finoman de elmagyarázom neki amit itt leírtam, a kiskutyákról és a masztizásról, és megkérem, hogy inkább csinálja amit ő szeret, én meg majd szólok, ha valami mást szeretnék. Mire gyakran hülyén néz rám, mert nem érti, hogy én, a szegény-árvalány-akivel-senki-sem-törődik miért nem fogadom el a nagyvonalúságát, hogy most csak velem foglalkozna... Végül aztán elkönyveli magában, hogy biztos nem szeretem a szexet, úgyhogy visszatérünk az alap, legrosszabb szereposztáshoz , a pasi aki szolgáltatást akar és a csaj aki kiszolgálja, pont, ennyi, semmi előjáték, se puszi se pacsi.. hülye frigidpicsafíling.. A másik véglet, de semmivel se jobb.Azaz könnyű elrontani. Az esetek háromnegyedében viszont a kisebb hibák ellenére végül összejön a fíling, és ez több mint amit a legtöbb ember elmondhat a munkája során. Jó nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr626135177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KondorL 2014.05.09. 15:12:28

Az a momentum kicsit furcsa nekem, ahol "megfagy a levegő", ha a vendég szeretne örömet szerezni neked. Érteni vélem a magyarázatot, jól kifejted, de még így is:)
Ezen a részleten túllépve, szerintem jók ezek az ambient írások is, tehát amikor nem valami konkrét történet van, hanem inkább az írás hangulata közöl valamit. Néha ezekből jobban meg lehet érteni azt, amit ésszel amúgy már felfogott az ember, csak az idegensége miatt nehéz igazán átérezni. Itt most például azt, hogy te tényleg nem úgy közelítesz ehhez a munkához, hogy persze, nem ez az ember álma, de... és akkor jönnek az érvek mellette. Hanem alapértelmezésben fekszik neked, ohne wenn und aber, ahogy a németek mondják:) Csak persze nem feltételek nélkül, a feltételeket pedig te diktálod, ami tényleg keveseknek adatik meg a munkája során.

KondorL 2014.05.09. 15:29:33

Nem látom a kommentemet, ezért megismétlem. Aztán lehet, hogy a végén majd duplán jelenik meg.
"Az a momentum kicsit furcsa nekem, ahol "megfagy a levegő", ha a vendég szeretne örömet szerezni neked. Érteni vélem a magyarázatot, jól kifejted, de még így is:)
Ezen a részleten túllépve, szerintem jók ezek az ambient írások is, tehát amikor nem valami konkrét történet van, hanem inkább az írás hangulata közöl valamit. Néha ezekből jobban meg lehet érteni azt, amit ésszel amúgy már felfogott az ember, csak az idegensége miatt nehéz igazán átérezni. Itt most például azt, hogy te tényleg nem úgy közelítesz ehhez a munkához, hogy persze, nem ez az ember álma, de... és akkor jönnek az érvek mellette. Hanem alapértelmezésben fekszik neked, ohne wenn und aber, ahogy a németek mondják:) Csak persze nem feltételek nélkül, a feltételeket pedig te diktálod, ami tényleg keveseknek adatik meg a munkája során."

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.05.09. 16:22:30

@KondorL:
A megfagyó levegő dolgot az oldaná meg, ha amúgy pasi-módra egyszerű lennék azaz nem különösebben bonyolult módon lehetne nekem instant örömet szerezni. Án viszont bonyi vagyok, egyrészt nem mindig van kedvem, másrészt tegyük fel, hogy mégis... Velem mindig is az volt, hogy új partnerrel az első pár alkalom többé-kevésbé bénázás, növekvő mennyiségű sikerélménnyel. Egyszerűen idő és sok figyelem kell ahhoz, hogy ki lehessen hozni dolgokat belőlem, és elsőre csak nagyon kevés embernek megy(bár van akinek igen). Egyszerűen azt nem lehet eladni szolgáltatásként, hogy neki kudarcélmény, plusz valahogy megoldom az ő részét, de ne aggódj, még három ilyen és talán menni fog. Szóval hogy a fenébe mondjam meg neki huszadik alkalommal hogy ez így sem jó, nem azt csinálja amit próbáltam leírni? Privát szituációban ez egyszerű, nem szívességet tesz hanem mondhatni ez az ára annak hogy én is foglalkozzak vele. Általában megérősnek ítélték, itt viszont ez csak egy szívesség, ajándék, és ugyebár ajándék lónak a foga, stb.

Privát szituációban az sem fordulhatna elő hogy tíz perc múlva a pasi frusztráltan feladja hogy oké, akkor mégis inkább szóljon csak rólam a dolog, most még sincs kedvem veled kínlódni. Így viszont nagyon is könnyen megeshet, és ez egy nagyon rossz érzés, sokkal rosszabb mintha bele se kezdett volna, ráadásul mint szolgáltató pozitívan kell reagálnom erre is. És minden ilyen feladási esemény abba az irányba tol, hogy ne is tudjak megnyílni legközelebb, ha akarok sem, szóval kimondottan rombol.

Amúgy örülök, hogy tetszett :)
Érdekes, hogy majdnem hat éves bejegyzés és még mindig érvényes :)

KondorL 2014.05.09. 19:42:32

@noname.blogger: Értem én az eszemmel, csak ez nem egy egyszerű történet civil észjárással:)
Szerintem amúgy a pasik között is sokan vannak, akik az első alkalommal ritkán tudják kihozni maguknak a maximumot egy új partnerrel. Ez is oka lehet, hogy amint írtátok, sok a "hűséges" szexmunkásozó. (Néha azért hülyén tud kinézni a píszí fogalmazás:D)

Egyébként nekem mint olvasónak, hasonló befogadói élményem volt egy másik nehezen érhető témánál is. Nagyon nehéz volt ugyanis feldolgozni, hogy ez az életmód hogyan egyeztethető össze nálatok tartósan a magánélettel. Hogy van olyan férfi, aki ezzel úgy tud együttélni, hogy nem "eltűri", hanem tényleg nincs vele gondja. Hogy amikor szóba kerülnek otthon a munkával kapcsolatos dolgok, akkor ő elmondja, hogy milyen jól meggyógyította a beteget (fiktív példa), te meg hogy milyen fickós volt az osztrák buszsofőr:) Ezeket az attitűdöket egy nagyjából "polgári" normák szerint élő embernek nehéz a maga teljességében befogadnia, akkor is, ha amúgy nincs vele semmi gondja. Egyszerűen mert annyira elképzelhetetlen a saját életére vonatkoztatva. És ebben meg Ivonn egyik mondata volt az még régebben, amikor igazából elfogadtam, hogy ez a hozzáállás tényleg létezhet:) Éppen mert nem bizonygatni akarta, hanem csak mellékesen benne volt egy amúgy másról szóló bekezdésben.

pittscards 2014.05.12. 21:39:41

@noname.blogger: Erről az jutott eszembe, hogy szolgáltatónál csak a saját örömömre nyalok, nem azért, hogy orgazmusa legyen neki :-) Ha igen, akkor jó, ha nem, az is.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.05.12. 21:42:47

@pittscards: De akkor nem magyarázod neki hogy ez most róla szól. Így megteheti hogy igyekszik élvezni, ha meg kellemetlen akkor szól. Ez egy egyszerű helyzet.
süti beállítások módosítása