Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tegnap éppen dolgozni mentem taxival, amikor kaptam egy e-mailt a telefonomra, ezt:

"Monica. Are you available tonight for one hour meeting? What is the address? "

Egy Ali akármi néven küldte, aláírás nem volt.

Nem szeretem az ennyire tömör méleket és pláne azt nem hogy kapásból címet is kér, mielőtt megbeszélhetnénk bármit. Nem kupleráj, magánlakás, nem dobálom a címet. Telefonon nem nagyon szeretek gépelni szóval én is tömör voltam és nem is vittem túlzásba a fogalmazást. Nem hagytam meló utánra a választ mert aznapról érdeklődött, gondoltam, számít neki hogy időben kapjon választ. Ez után azonnal válaszolt szóval az első pár üzenet pár perc alatt, a taxiban bonyolódott, egyre sietősebben mert közben lassan odaértem.

Hi, sorry but this evening im already busy.
Monica

(ma este elfoglalt vagyok)

What about tomorrow?

(holnap?)

Tomorrow im available between 6 pm and 10 pm.

(holnap este 6 és 10 között vagyok elérhető)

Is 20:00 o'clock tomorrow fine with you?

(8-kor oké?)

Nem voltam igazán biztos benne hogy találkozni akarok vele, fura nekem ez az sms-stílus de úgy voltam vele hogy megkockáztatom.

Yes it is.
My address is: <kerület, utca, házszám, emelet-ajtó nélkül> If you confirm tomorrow, i send you the remaining. Is it ok like this?
Monica

(igen. A címem x, ha megerősíted holnap, akkor elküldöm a többit. Rendben van így?)

Is the Bus X goes there? I confirm tomorrow.

(az X-as busz megy arra? Holnap megerősítem)

Yes.
Ok, i wait for the confirmation :)

(igen. Akkor várom a megerősítést :))

 

Hi Monica,  I confirmed in my previous email.

(már megerősítettem az előző levelemben)

Oké, ezt nem értem. Holnapi megerősítést kértem, nem véletlenül, ráadásul úgy tűnt, leokézta előzőleg. Ha valaki szemlátomást nem fektet nagy energiát a dolog megbeszélésébe, erre hajlamos vagyok, ilyenkor gyakran van az hogy "elfelejtik", meg szólni is elfelejtenek. Különösen ha úgy kezelik mintha kupiba mennének, ahol nem számít igazán (szerintük) hogy az alany megjelenik-e mert a csaj mindenképp ott dekkol és úgysem veszi komolyan a saját találkáit sem.

It was about tomorrow, proving u didnt forget :)

(holnapról beszéltünk, csak hogy tudjam hogy nem felejtetted el :))

 

Sorry, I couldn't get you mean in this time.
Since you have said that you are busy today, I wanted to meet you tomorrow at 20:00.
This time is ok for you?
You can provide the detailed address.

(bocsánat, nem értem hogy mit értettél ez alatt (vagy legutóbb?). Holnap akartam találkozni nyolckor. Ez rendben van neked? Megadhatod a részletes címet.)

Ekkortájt értem haza. Előtte az utolsó 1-2 e-mailt már a hotelben írtam, miközben vártam az illetőre hogy lezuhanyozzon. Erre  hosszabban válaszoltam mert végre volt rendes billentyűzetem, de eléggé idegesített már az egész úgyhogy talán nem voltam annyira finom és nőies. Azért igyekeztem elmagyarázni a dolgot neki, nem tudtam, hol akadt el, de hátha még átmegy.

 

Looks like...
You asked me about a date tomorrow. I told you yes, and asked you to confirm it tomorrow, just to show me you didn't forget it. Tomorrow for the confirmation I will answer with the remaining details.

Is it ok like this?

(no igen, úgy tűnik, tényleg nem ment át... szóval kértél egy találkozót holnapra, igent mondtam, megkérelek hogy erősítsd meg aznap, csak hogy megmutasd, nem felejtetted el. Holnap a megerősítésre fogok válaszolni a cím megmaradt részével. Rendben van így?)

Nem válaszolt aznap, másnap délre már feladtam a dolgot.  Erre mégis válaszolt valamivel du kettő után:

Monica,

Today 20:00 o'clock.
1 Hour meeting
What is the price for one hour?
See you.

(Ma 8-kor, egy órára. Mennyi az egy óra ára? )

Úgy erősíti meg mintha minden a megbeszélés szerint menne, nekem furán kimaradt a válasz a tegnapi levelemre. Valahogy félvállról veszi az egészet. Viszont teljesen meghökkentem, hogy ezek szerint halvány fogalma sincs semmiről - szemlátomást nem járt a honlapon és ha az árakat nem tudja, valószínűleg semmi mást sem tud rólam, max a képeket nézte. De hogyan dönthet felelősen egy találkozóról, ha az árakat sem ismeri?

Elküldtem neki az egy óra árát, plusz a honapom elérhetőségét, hozzátéve hogy esetleg olvasson bele, van ott egy csomó részlet amit esetleg érdemes ismernie. Ezen kívül megkérdeztem tőle hogy hány éves. A stílusa alapján fiatal srác is lehet és ha nem nézte a honlapot, azt sem tudhatja hogy az alsó korhatár 30 év. Az adatokat nem küldtem el, mert úgy tűnt a kérdés miatt hogy nem fix az egész.

Nem válaszolt egyáltalán. Teljesen idétlen helyzet, mert a címet már megadtam és az eddigi működése alapján simán lehet hogy úgy veszi, minden rendben, jöhet, ő visszaigazolt, nem kérdéses hogy a találka fix. Én meg nem akarom megszivatni. Úgyhogy végül készülődtem, takarítás, lakást puccbavág, magamat szintén. Most meg itt ülök  20:40kor, még mindig teljes díszben mert nem öltöztem vissza és egy csomó időt elpazaroltam az ő hülyeségére, holott nagyon mást kellene csinálnom.

Nincs tanulság, normálisan ez nem fordulhatna elő, csak a taxis-e-mailes megbeszélés miatt alakult úgy hogy megadtam a címet, mielőtt biztos lehettem volna benne hogy találkozni szeretnék vele. Gyors döntés eredménye volt, részben hibás. Azért baromira idegesítő. Valaki, aki mérhetetlenül lesz.rja az én szempontjaimat, nem számít neki hogy egy félsoros e-maillel mennyi kellemetlenségtől menthetne meg. Furcsa, én idegenekkel sem csinálok ilyet.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr86157340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pittscards 2014.05.12. 21:10:08

Nem ezért szokás inkább telefonban megbeszélni a randi részleteit? Tőlem egyszer egy szolgáltató azt kérte, hogy egy órával a találkozó előtt hívjam fel (reggeli időpont volt). Persze én sem szeretek idegen nyelven telefonálni meg taxiból sem biztos, hogy jó ötlet a szopás árfolyamát tárgyalni :-)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.05.12. 21:20:21

@pittscards: Én mindig e-mailt használok és a honlapom alapján szoktak megtalálni szóval nem kell szopásárfolyamokról beszélgetnem. El nem tudom képzelni hogy a fickó hogy találta meg a mélcímemet úgy hogy az árakat, feltételeket nem látta.

A hang alapján valóban jól lehet szűrni az embereket, de aki képes összehozni egy épkézláb e-mailt az általában az élőbeszédes teszten is átmenne. A telefon azért nem jó egyébként mert előre szoktam fixálni a találkozókat (átlag 2 nap-két hét, aznapra kb sosem) és az e-mailnél meg tudom nézni hogy ráérek-e akkor amikor az illető szeretné, telefonnál pedig azonnal kell reagálnom. Plusz a telefonos megbeszéléseket kevésbé veszik komolyan az emberek és az adatközlés is problémás úgy. Meg persze nem ezzel foglalkozom egész nap, nem akarom hogy bármikor félbeszkíthassanak.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.05.12. 21:22:52

@pittscards: De a bejegyzésben is írtam hogy általában ennél normálisabb protokollom van ami működik is, csak itt kivételesen siettem, aztán meg ez lett abból hogy igyekeztem jóindulatú lenni és a helyzet közben nem volt egyértelmű.

suisseproject 2014.05.12. 21:29:31

Nem vagyok valami ász angolból, de mi van, ha az i confirm tomorrow itt azt jelentette, hogy megerősíti a holnapot (és gondolom a te kérdésedet is így értette)? Nem mintha sokat számítana :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.05.12. 21:31:31

@suisseproject: simán lehet hogy azt jelentette neki, az látszott hogy valami félreértés van, azért is magyaráztam tovább. Általában kifejtősebb vagyok, csakhát a körülmények... de nem is ez a bajom vele :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.05.12. 21:35:25

@suisseproject: igen, azt írta, de utána meg azt, hogy már megerősítette:O. Ezt most úgy annyira nem értem, hogy mire írta, mivel előtte még úgy tűnt, átment, hogy mit ért NNB confirmation alatt.

suisseproject 2014.05.12. 21:40:04

@Ivonn88: Mivel tulajdonképpen úgy gondolta, hogy ezzel a mondattal megerősítette a holnapi találkozást. Meg nem azt gondolta, hogy NNB arra kéri, hogy erősíse meg holnap, hanem hogy erősítse meg most. Gondolom, de tényleg nem számít.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.05.12. 21:45:20

@Ivonn88: szerintem az volt, hogy "i confirm tomorrow" azt jelentette hogy oké, akkor most megerősítem a holnapot, szóval úgy értette, for tomorrow. Mivel a holnap alatt a holnapi találkát értette, nem azt hogy mikor fogja megerősíteni :)
szóval most már értem, de addig én is belezavarodtam.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.05.12. 21:46:24

@suisseproject: jaaaa, most már nekem is leesett:D.
Ami nekem érdekes, hogy mintha úgy gondolta volna, hogy NNB azt akarja, hogy ne rögtön erősítse mg, hanem pár órával később. Gondolom, kb fogalma sem volt, hogy mégis mi van, aztán hagyta a fenébe.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.05.12. 23:17:28

Fejlemény: pár perce írt, azt kérdezte mi a korhatár. Megmondtam neki. Válasz: "I appreciate you that you have rules "

Ahogy a pap jön ki a templomból: mintha mise történt volna.

LoL.
süti beállítások módosítása