Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Van egy vendégem, egy időben viszonylag sokat találkoztunk, mostanában viszont vagy ő nem volt Magyarországon, vagy én, vagy egyszerűen csak nem értem rá. Akárhogy is, ma találkoztunk volna, de lemondta. Ma reggel. Nem ez az első alkalom, amikor ilyet tesz, szerintem mondjuk legalább harmadannyiszor lemondta már, mint ahányszor egyébként találkoztunk, jellemzően pár órával korábban vagy előző nap este. Szóval azon gondolkozom, hogy mi a fenét tehetnék.

Volt egy ember, aki HÁROMSZOR mondta le, és mindössze egyszer találkoztunk, ráadásul ő tényleg pár órával előtte szólt, hogy bocs, mégsem. Amikor találkoztunk, igazából először azt is lemondta reggel, csak aztán délután írt, hogy mi lenne, ha mégis (szerencséje, hogy ellógtam egy pár órát, mert így el tudtam otthon olvasni az e-mailt, és felvenni valami normális ruhát). Na, vele közöltem, hogy bocsi, ez így nem megy, találjunk megoldást. Lepattintott azzal, hogy ő egy fontos cég vezetője, mindig vannak váratlan esetek, értsem meg, majd igyekezni fog. Közöltem, hogy megértem, de akkor vezessünk be valami előleget, mert ez így nekem baromira nem okés. ha tényleg igyekezni fog, nem lesz semmi gond. Gondoltam, hogy erre jól el fog tűnni, de ennél is rosszabbat tett: három hétig negligálta az üzenetemet, majd írt egy e-mailt, hogy bármit megtenne, hogy találkozzunk. Megemlítettem a levelet, hogy talán válaszolhatna, de úgy látszik, az nem tartozott bele a "bármi"-be.

Ezzel az emberrel viszont nem tudom, mit csináljak. Ha szólnék az előleggel vagy ilyesmivel, tuti elveszíteném, ami azért fájna, de őszintén szólva ebből is eléggé elegem van, ráadásul mostanában elég értékes az időm, mivel nincs annyi, baromira nem mindegy, hogy valaki lemondja-e vagy sem. Plusz emlékeim szerint erre az időpontra pályázott volna más is.
Azt is tudom mondjuk, hogy talán én az átlagnál idegesebb vagyok az ilyenekre, és azon gondolkodtam, hogy ilyesmi kozmetikusoknál, fodrászoknál, mittudomén, milyen szolgáltatásoknál ugyanúgy megtörténik. Igaz, ha ezekben a szakmákban dolgoznék, ott is ugyanúgy megőrülnék az ilyesmitől:). Mondjuk ott legalább van olyan, hogy beesik egy vendég, itt meg nincs. Nem tudom. Szerintem most már valamit írok neki, mert emlékeim szerint már elég régóta idegesít ez a dolga, de igyekszem finom lenni. Azt is tudom, hogy még egy pár ilyen, és nem akarok majd vele találkozni, mert annyira felhúz, függetlenül attól, hogy jogos-e az érzés vagy sem.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr326184120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.05.21. 00:36:42

Nem lehet azt csinálni, hogy csak akkor találkozol vele ha más nem pályázik az időpontra?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.05.21. 00:49:06

@noname.blogger: ilyen esetben a másik ember később írt, mint ő, ezért is találkozom vele, és nem a másik emberrel. Szólni neki, hogy bocsi, mégsem, az egy kicsit nem izé?
Egyébként nem voltam jófej, azt nem közöltem, hogy most nem lemondta, csak áttette egy héttel..:) De azért grrrr. Ráadásul nem is igazán értettem az érvet. Azt írja, hogy le kellett mondania az utolsó pillanatban (kontextusból úgy tűnik, az egész utazást), mert valami problémája van az utcájában történő parkolással. Valami ötlet??:)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.05.21. 11:55:44

@Ivonn88: Pont arra gondoltam hogy azt kellene csinálni hogy csökkenteni a prioritását. Pont azért mert nem megbízható. Fenntartani a helyét amíg lehet, de ha valakinek pont az az időpont kellene akkor lemondani és a másikkal találkozni. És igen, izé, nem biztos hogy én megcsinálnám, de nem érzem tisztességtelennek :)

"Valami ötlet??:) "
Nincs :O

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.05.29. 23:38:46

@noname.blogger: na, a legutóbbinál úgy voltam vele, hogy baromira nem készültem, hogy meló lesz, simán el is fogadtam másnapra valakit. Nem is lett az. Viszont egy nappal később írt, hogy izé, lehetne-e még egy héttel később. Megírtam neki, hogy termsézetesen, de még az előző nap erősítse meg, mert ha nem, úgy veszem, hogy nem találkozunk. Lehettem volna szigorúbb is, de amúgy nem is dolgoznék, ha lemondja (ha lemondja, legközelebb leszek még szigorúbb), csak jófej akarok lenni.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.05.29. 23:47:27

@Ivonn88: Ha becsúszik egy ajánlat ugyanarra a napra, esetleg lehet azt csinálni hogy rákérdezel még akkor, és nem várod meg hogy visszajelezzen.

Amúgy ha emlékszel, volt egy fickó aki vidékre hívott ki, de mielőtt mentem volna, megpróbáltam hvni, nem sikerült, ezért nem mentem. No ő két napja megjelent:

"Sorry you have heard nothing from me, I've had a car accident in <településnév> the day before our appointment.
4 days in hospital and then returned to the Netherlands. "
Utána meg találkozót kér.
Szerinted mit csináljak vele? Hihető neked a dolog? Gondolom nem az intenzívre került ha négy nap múlva már utazott, írhatott volna előbb is..

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.05.29. 23:50:23

@noname.blogger: hm, nehéz kérdés. Tényleg írhatott volna korábban, de megkeresett, szóval nem tudom, csak nem történne meg, hogy potyára mész. Én esetleg azt csinálnám, amit te ajánlottál... esetleg még azt, hogy írjon egy pár órával a találka előtt.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.05.29. 23:53:32

@Ivonn88: No igen, ha óvatos vagyok, nem valószínű hogy gond lenne.
Mostanában eléggé hanyagolom a méleket, az ajánlat voltaképp tegnep vagy ma estére vonatkozott. Azért nem ártana válaszolni...

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.05.29. 23:56:38

@Ivonn88: A konkrét ajánlat nem, de azért viszsaírhatok hogy elnézést a késői válaszért, esetleg ha jó a péntek vagy szombat...
süti beállítások módosítása