Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ha begorombulok...

2014.05.31. 23:26

Az illetőről nem írtam, mert a blog még nem futott fel, amikor ez az egész történet lejátszódott (tavaly nyár elején), és baromira nincs kedvem újra ragozni - legfeljebb ha nem érthető meg abból a válaszból, amit az illetőnek adtam.

 

Szóval ma ez az e-mail várt:

"Dear .......,

 If you would be available on Tuesday at around 08:00 pm for 2 to 3 hours, I would highly appreciate. Please answer only today until 03:00 pm or anytime on Monday.

 Kisses

 

..............."

(Kedves ...........,

nagyon örülnék, ha kedd este 8-tól ráérnél 2-3 órára. Kérlek, csak ma délután 3-ig válaszolj, vagy hétfőn bármikor.

Puszi,
,,,,,,,,,,,,,,,)

Azért röhögtem, amikor láttam, mikor küldte az e-mailt: 14:16-kor. Köszi:D.
(Valaki amúgy érti, hogy miért, mi történik, ha történetesen ma este válaszoltam neki?)

 

A válaszom
(bevallom, még én is érzékeltem, hogy nem a legjobb a mondatszerkesztésem, nézzétek el nekem):

"Dear .......,

let me refresh your memory about our last e-mails:
1.) you cancelled our last meeting just a few before and that wasn't the first time.
2.) I tried to find a solution, and you said I have to understand that in business life there might be always something unexpected. 
3.) I gave this offer: you pay some amount of my money in advance that will be some kind of 'cancellation fee' if you cancel it again. if not - and you said you would try harder not to -, then it's no loss for you.
4.) You didn't answer to this offer - I don't blame you, I would have felt offended if I'd been you.
5.) then 2 (or 3?) weeks later you wrote me again and when I said you neglected my e-mail you said you were on vacation. Still no answer to my offer but you said: "I do fully resepct you and would do everything would you like to meet you again. I just can say sorry for the last time"
I guess it means everything except reacting to my offer. You said nothing and I told you we cannot meet again. If you really respect me, please leave me alone.
..........."
(Kedves ...............,
Hadd frissítsem fel az emlékezetedet:
1.) csak egy kicsivel előtte mondtad le a legutóbbi találkozónkat, és ez nem az első eset volt. [megj: nem is a második]
2.) Megpróbáltam megoldást találni, és te azt mondtad, meg kell értenem, hogy az üzleti életben mindig jöhet valami váratlan.
3.) A következő ajánlatot tettem: valamennyit előre kifizetsz, ami egyfajta "lemondási díj" lesz, ha újra lemondod, és ha nem - és azt mondtad, keményebben próbálkozol majd, hogy ne legyen ilyen -, ez számodra nem veszteség.
4.) Nem válaszoltál az ajánlatra - nem hibáztatlak. A helyedben én sértve éreztem volna magam.
5.) Aztán 2 (vagy 3?) héttel később újra írtál nekem, és amikor azt mondtam, negligáltad az előző e-mailem, azt válaszoltad, nyaraltál. Még mindig nem jött semmi válasz az ajánlatomra, de azt mondtad: "teljes mértékben tisztellek, és megtennék bármit, amit szeretnél, hogy újra találkozzunk. Csak bocsánatot kérni tudok a legutóbbiért" [jó, fordító se leszek]
Az hiszem, ez azt jelenti, hogy ez "minden", kivéve azt, hogy az ajánlatomra reagálj. Semmit sem mondtál, én pedig közöltem, hogy nem találkozhatunk újra. Ha tényleg tisztelsz, kérlek hagyj békén.

..................)
Azt hiszem, nem szoktam ilyeneket írogatni, de enyhén pofátlannak érzem a fickót. Egyébként a nyaralós sztori csak azért poén, mert az egyetlen alkalommal, amikor találkozutnk, kb 10percenként csekkolta az e-mailjeit, és közölte, hogy ha 10 prcig nem válaszol, azt hiszik, meghalt. Nekem is mindig 10 percen belül válaszolt. No persze lehet, hogy ha nyaral, akkor teljesen leszakad a netről... nem tudom. Akárhogy is, íme, ez történik azzal, aki megharagít, rettegjetek ;))

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr876239112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.06.01. 01:04:01

Én küldtem át hozzád mert pont kedden nem érek rá, és szerintem nem emlékezett hogy egyszer már volt dolgotok egymással. Én biztosan nem emlékeztem rá különben nem ajánlottalak volna, bár rémlett hogy egy hasonló nevű volt ilyen, csak túl macerás lett volna utánnyomozni, hogy ő volt vagy a másik ilyen nevű.

Én sem értem, hogy mi van hogyha a két időpont között válaszolok, nekem is írt ilyet. De úgy tűnik valamiért számít. Az egyenes hogy a két időpont között nem működik normálisan a telefonja és nem kapja meg, azt nem értem, miért nem kapja meg a régebben küldött e-maileket, amikor újra elérhetővé válik. Lehet, hogy valami frissítési problémája van?

Izé, szerintem túlreagálod. Szerintem simán írhattad volna hogy nem találkozol vele mert túl sokszor mondja le.

suisseproject 2014.06.01. 14:49:06

@noname.blogger: "Lehet, hogy valami frissítési problémája van?" Ilyen jóhiszemű vagy, vagy ez valami irónia volt? Ennek a lehetőségét szerintem kizárhatjuk, nekem cégesről írt (ja, nekem is írt és ugyanarra a napra próbált egyeztetni, de nem biztosra, az volt az utolsó szövege, hogy hétfőn majd ír), meg ott van a posztban, hogy 10 percenként nézi a mailjét, mert ha nem válaszol, azt hiszik, hogy meghalt :D

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.06.01. 15:34:39

@suisseproject: Téged is ajánlottalak neki, meg még valakit, úgy tűnik, több fronton is próbálkozik egy időben :)

Nem irónia volt, találkoztam már vele, nem hülye, szóval feltételezem hogy ha mond valamit akkor nem össze-vissza beszél. Nem hiszem, hogy ez annyira meredek feltételezés.
Ha nincs nete az valószínűleg azért van mert repülőn utazik, egyszer mintha említett volna ilyet. Persze a mél megvárja... ha egyszer megint összefutok vele akkor megkérdezem tőle hogy mi ez a dolog.

De egyébként igen, jóhiszemű vagyok. Mint említettem egyszer már találkoztunk, normális volt (ha azt leszámítjuk hogy többször is áttette az időpontot), mellesleg kiemelkedő az ágyban. Az én nézőpontom szerint egyszerűen olyan, hogy a melója miatt nem tud biztosat mondani, és ha valaki ezt tudja kezelni akkor nincs vele semmi gond. Az Ivonn iránti ignoranciája nekem egyszerűen annak tűnik hogy szexszolgáltatásnak veszi ezt az egészet és nem akar különösebb időt szánni a csajok lelkének ápolgatására. Élőben is ilyen, de ezzel együtt nem lekezelő vagy ilyesmi.

suisseproject 2014.06.01. 15:40:32

@noname.blogger: Jah, írta, hogy te ajánlottál :) (Azt te írtad neki, hogy beszélek az ő nyelvén, vagy magától jött rá? Ezen filózok, amióta írt)

Egyáltalán nem meredek feltételezés, csak a fenti infók ismeretében tűnik annak, hozzátéve, hogy én ugye nem ismerem :) De biztos megvan az oka.

Hát, ha esetleg találkoznék vele, akkor lenne egy újabb ember aki már mindhármunkkal találkozott. Lassan listát írhatunk :D

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.06.01. 15:46:02

@suisseproject: Mondtam neki hogy az angolod nem az igazi, az ő nyelvén viszont valamivel jobban beszélsz.

" lenne egy újabb ember aki már mindhármunkkal találkozott. Lassan listát írhatunk :D "
No igen :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.06.01. 18:56:35

@noname.blogger: " Az Ivonn iránti ignoranciája nekem egyszerűen annak tűnik hogy szexszolgáltatásnak veszi ezt az egészet és nem akar különösebb időt szánni a csajok lelkének ápolgatására. Élőben is ilyen, de ezzel együtt nem lekezelő vagy ilyesmi."

Ezzel önmagában nem is lenne semmi probléma, viszont akkor ne lepődjön meg azon, hogy közlöm vele: nem akarok többet találkozni, és ne könyörgjön, hogy de légyszi, mégis... ez így nem fér össze. Én nem veszem különösebben intim dolognak pl. a fodrászhoz járkálást, de ha egy fodrász közölte volna velem, hogy vagy fizetek előre, vagy soha többet nem megyek, tuti nem írok neki mégegyszer, azt kicsit pofátlanságnak érezném.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.06.02. 01:13:17

@Ivonn88: Persze... fura ez. Nem nagyon tudom értelmezni máskülönben értelmes emberek nem értelmes cselekedeteit...

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.06.02. 15:57:56

@noname.blogger: nekem van erre egy valósnak látszó ötletem, csak az csúnyán hangzik, és előítélet táplálja (nem tapasztalatból, hanem mert én is mindenhol ezt hallom): ő egyszerűen nem veszi figyelembe, hogy más idejével játszik, amibe - és itt jön az előítéletem - belejátszik a meló isA. Egyébként ha kevésbé akarok izé lenni, hozzáteszem, hogy szerintem a mittudomén, fodrászával/manikűrösével, akárkivel is ezt csinálja valószínűleg:), csak egyrészt ők biztos jobban tolerálják az ilyesmit, másrészt őket talán könnyebb lecserélni.

álomkor 2014.06.02. 21:12:40

@noname.blogger: "mellesleg kiemelkedő az ágyban"
Amennyire és amilyen formában ez leírható, miben nyilvánult meg a kiemelkedősége?
Az is érdekelne, hogy Ivonn is kiemelkedőnek találta-e, illetve általánosságban: aki mind a kettőtökhöz jár, azokat általában hasonlóan minősítitek ebből a szempontból?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.06.02. 22:36:03

@álomkor: Nem nagyon tudnám leírni, bizonyos dolgokban talán inkább csak az én ízlésemnek felel meg, megfelelő mértékben szenvedélyes :) illetve ami még jó volt benne hogy úgy tűnt, érzékeny a a partner reakcióira és aszerint módosítja amit csinál. Nála nem fordul elő olyan hogy az ember már azt sem tudja hogy hogy térjen ki a kellemetlen vagy fájdalmas mozdulatok elől, és hiába húzódik el, tolja el az illető kezét/száját hogy ne ott csinálja ahol rossz, fel sem tűnik. Aztán x perc/fél óra kínlódás után az illető megkérdezi hogy mikor élvezek már el :D És emellett ez a figyelem nem okoz óvatos visszafogottságot, megvan benne az a szenvedély amit én szeretek. Meg a lazaság, magabiztosság azaz ha észreveszi hogy nem pont azt szeretem amit csinál, nem látok rajta sértődést vagy önbizalomcsökkenést.
Szóval részemről talán ez. Meg mondjuk hogy ügyesen nyal.. de ez már relatív, nem biztos hogy mindenkinek ez számít ügyesnek.

Szerintem ez egyébként alapbeállítás nála, azaz a jó szex része, nem pedig a személyemnek szól (benyomásom szerint a személyem egyáltalán nem számít neki, abszolút felületes az ismeretség amit köt). De nem tudom biztosra mondani, csak egyszer találkoztunk, lehet, hogy következőre másmilyen lenne.

Nem tudom, Ivonn mit tart róla ezügyben, rémlik, hogy őt nem fogta meg annyira.
"aki mind a kettőtökhöz jár, azokat általában hasonlóan minősítitek ebből a szempontból? "
Szerintem nem, bár nem szoktak végletesen eltérőek lenni a véleményeink. Majd egyeztetek vele :)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.06.02. 23:12:29

@noname.blogger: őszintén szólva elég kevés dologra emlékszem:). Ja, nem, az megvan, hogy amikor hazaértem, az akkori lakótársam megkérdezte, hogy mi bajom, annyira vörös volt az arcom - remekül kikészítette a borosta:D. Nekem egy kicsit hosszú volt, túlságosan elnyújtott (3 óra), közben folyton megszakítva egy kis borozgatással-beszélgetéssel, a konkrét szexuális aktusra meg csak azért került sor, mert kvázi kikönyörögtem a végére, és nem tartott valami sokáig :-/ (ami gondolom, tök érthető 3 óra játszadozással előtte, de én máshova toltam volna az arányokat)

Többet nem akarok róla írni, mert a fentiek azok, amikben biztos vagyok, a többiben csak tippelnék, hogy milyen lehetett.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.06.03. 02:09:11

@Ivonn88: Nálam nem volt ennyire hosszú, lehet, hogy mázlim volt, mert ez már nem jött volna be annyira. De részletesen én sem emlékszem, ez is csak azért maradt meg mert utána még gondolkodtam rajta kicsit.

suisseproject 2014.06.03. 21:14:36

Hát, nálam arra sem vette a fáradságot, hogy lemondja. Szerencsére nem írta meg azt sem, hogy hova kéne menni, így nem indultam el potyára.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.06.04. 11:57:28

@suisseproject: Ha jól látom máshol, mostanra kiderült hogy nem is mondta le :)

suisseproject 2014.06.04. 12:00:42

@noname.blogger: Nem mondta le, épp ezt írom. De nem is találkoztunk.

Ha megnézed, a kommentet 21:14-kor írtam, a másik helyen meg jóval korábban, még abban a hitben, hogy találkozunk.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.06.04. 12:07:56

@suisseproject: NNB nem arra gondolt, hogy elment egy x-edik, ismeretlen csajhoz, akinél már biztos ugyanúgy lemondta ezerszer, és hogy ő meg most örül, hogy nem mondta le?:D

suisseproject 2014.06.04. 12:09:48

@Ivonn88: Annak nagyon örülök, de velem ugyanúgy kib.szott. Ha megírta volna a címet, akkor el is indultam volna a nagy sehova.

suisseproject 2014.06.04. 12:12:03

@suisseproject: Bár annyiból talán jobb lett volna, hogy ha megírja, akkor utána már csak lemondja, mert gondolom ennyire azért nem szemét. Így meg tudatlanságban hagyott és készültem a semmire, csak nem tudtam elindulni.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.06.04. 12:12:27

@suisseproject: azért ő nem direktbe átverős, meg a legtöbb ember sem az. A megoldás az lehet, hogy az ember pár órával előtte is kér eg megerősítést, az után már nehéz az illetőnek elfeledkeznie arról, hogy amúgy találkozni fog valakivel.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.06.04. 12:14:26

@suisseproject: igen, valahogy nem veszi komolyan a dolgot, mintha valami sima haveri találkozó lenne, hogy "ha éppen te is ráérsz meg én is, és a csillagok is szerencsésen állnak össze, akkor összefuthatunk", közben meg az ember nem csak úgy beesik, hanem úgy tervezi a programját, készül stb.

suisseproject 2014.06.04. 12:15:04

@Ivonn88: Háromszor kérdeztem meg a címet. És amúgy eleve csak pár órával azelőtt beszéltük meg a konkrét időpontot, a 21:30-as találkozást kb. 6-kor.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.06.04. 16:18:12

@suisseproject: hát igen, úgy nehezebb kivédeni, ha pár órával korábban beszélitek meg, esetleg úgy, hogy szólsz, hogy egy órával előtte még írjon rád. Még jó, hogy nem volt meg a címe:)

suisseproject 2014.06.04. 16:19:12

@Ivonn88: Nyugi, egy órával előtte még zaklattam mailekkel.
süti beállítások módosítása