Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

LOL

Címkék: levrov

2014.06.04. 12:10

Ember ír, hogy találkozzunk x-én, leokézom, megkérdezem, hogy melyik hotelben fog lakni. Válasz: a barátaival lesz, szóval abban reménykedett, hogy nálam találkozunk, a honlapomon is írtam, hogy lehetséges ilyesmi. Magamban végiggondolom: későn találkozunk, előtte is lesz egy csomó dolgom, baromira nem lesz kedvem emiatt elmenni NNB-ékhez, majd valamikor késő este vissza. Szólok neki, hogy izé, bocsi, ebben az időpontban nem lehetéges az incall, de köszi, hogy szólt, átírom a honlapom, sajnálom, hogy nem találkozunk. Erre a válasz:

"Hello ........., 

Good news! I made a mistake I am staying with friends in Prague the next day. In Budapest I will be staying at the ............ hotel.  Are you familiar with this hotel? I was thinking we could meet at around 8 if that works for you. Are your prices still the same as on your site? Thanks for your times. Sorry about the mistake. "
Vagyis: jó hírek, ő Prágában másnap lesz együtt a haverjaivel, Budapesten a ....... hotelben fog lakni. A többi része nem lényeges.
Egyébként az első e-mailjét Amszterdamból írta, húszas éveiben jár, amerikai, Európai körutazás? ;)) Én is szeretném egyszer így összetéveszteni, hogy akkor most melyik országban hol is fogok lakni:DD 

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr776270117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.06.04. 17:24:25

Én most lemaradtam, most akkor nem találkoztok vagy máskor találkoztok vagy mi?...

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.06.04. 17:41:07

@noname.blogger: de, találkozunk, csak elnézte, mert azt hitte, hogy Budapesten lakik együtt a haverokkal, de nem, mert Prágában :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.06.04. 19:41:14

@Ivonn88: :) értem...
Én mondjuk akkor keverném ezt össze, ha egy mások által szervezett, sok helyszínű európai körutazáson vennék részt. A fene tudja fejben tartani hogy mikor ki hol alszik :)

Playman123 2014.06.05. 10:54:07

@noname.blogger: Ha kedd, akkor ez Belgium :) Jó film volt :)
süti beállítások módosítása