Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagyon érdekes dolog történt velem valamelyik nap, amit röviden úgy lehetne leírni, hogy nem fizettek ki…:)
(Hozzáteszem, megegyeztünk, hogy majd megtéríti)

Az történt ugyanis, hogy némi félreértés keletkezett köztünk: ő rákérdezett a fizetésre, csak nagyjából egy olyan kérdéssel, amiről soha eszembe nem jutott volna, hogy ez erre utal, így a válaszomat mindketten kissé máshogy értelmeztük.
A konkrét esetről nem nagyon szeretnék írni, és már amúgy is megtettem az ismerőseim körében, úgyhogy most inkább csak pár általános gondolatot szeretnék megosztani.

A kiinduló pont nagyjából az volt, leegyszerűsítve, hogy ha éppen én is szexelni akarok, és élvezem is a dolgot, akkor nem szükséges a fizetés (helyesbítek, ez a kiinduló pont részemről, a másik gondolatait nem ismerem). És ami a legszebb az egészben, hogy miután létrejött a félreértés, és elbúcsúztam, elég sokáig borzasztó rosszul éreztem magam, amolyan „én kurva anyámat”-szinten, amiért pénzt merek kérni valamiért, amit tökre élveztem. Aztán szép lassan az eszem is megjött, és dühös lettem, hogy miért kérdés ez egyáltalán? A pénz léte ugyanis nem azt jelenti, hogy kötelező jelleggel én mindent utálok, ami munka közben történik, hanem azt, hogy nem zavar olyan nagyon, ha történetesen nem tetszik, amit csinálunk. Más munkahelyen fel sem merülne, hogy ha te élvezted egy feladat megoldását, akkor azért neked nem jár fizetés (oké, felmerül viszont sok más is, pl. túlóra nem kifizetése stb).  És utána már azért is dühös lettem, mert úgy tűnt, engem sokkal inkább zavarba hoz ez az egész, mint a másik felet, pedig nem én értettem félre a szituációt. (Hangsúlyozom, hogy csak a saját gondolataimat és nézőpontomat ismerem)

Aztán persze az is eszembe jutott, hogy ennél a munkánál azért mégiscsak nagyobb eséllyel lehet mindenfélét félreérteni, mert egy kozmetikussal mondjuk elég ritkán történik meg, hogy valaki azt higgye, a remek társaságáért majd ingyen fognak dolgozni, míg az ember szokott csak úgy szexelni. Én is szoktam, meghatározott esetekben, pl. párkapcsolatban, vagy ha éppen nagyon hiányom van, ami munka mellett egészen ritkán történik meg. Ezen kívül még vannak mindenféle szórványosan előforduló esetek, pl. volt egy ismerősöm, akivel néha csak úgy lefeküdtünk, de egy idő után rájöttem, hogy ez nekem inkább csak okés, de nem jó ANNYIRA, hogy én ezt annyira erőltessem. 

Az az igazság, hogy rengeteget agyaltam ezen a szex-dolgon, és rájöttem, hogy a nőknek a tinimagazinoktól kezdve azt nyomják, hogy „merj nemet mondani”. Ez önmagában tök rendben van, nyilván, csak nálam ennek már olyan hatása volt, hogy úgy érzem, valami rosszat teszek, ha éppen nincs kedvem annyira lefeküdni a párommal, de mondjuk oké, ha rövid ideig tart, vagy épp jófej vagyok és „kiszolgálom”.

Szóval számomra a „csak úgy valakivel”-szex túl sok agyalásra ad okot, így inkább kikapcsolom a dolgot, így egyszerűbb. Helyette viszont elég sokat szexelhetek ’csak úgy’ munka közben, ami pont azért jó, mert nem kell azon gondolkoznom, hogy „ez most tényleg ANNYIRA JÓ nekem, hogy folytassam, vagy inkább hagyjam abba?”.

Na jó, egy kicsit eltértem a tárgytól…:) Ami még eszembe jutott, hogy miért érezhettem magam rosszul, az ugye az volt, hogy nem csak hogy olyasmiért kérek pénzt, amit élveztem, de ráadásul még milyen sokat is – biztos kevésbé lettem volna zavarban, ha nem tudom, 5000 forintról van szó. Itt mondjuk nem ártana magamban tudatosítani, hogy senkit sem kényszerítek arra, hogy igénybe vegye a szolgáltatást, és hogy azért lehet élni nélküle is.

Viszont azt hiszem, lehetne valami jó tanács a vendégek részére, hogy hacsak egyértelműen nem mondja a szolgáltató, akkor ne várjanak semmi pluszt a rendes szolgáltatáshoz képest, még akkor se, ha mondjuk egyszer már kaptak valamit. (erre most csak olyan hülye példáim akadnak, hogy valakivel megittam utána egy kávét, vagy elmentünk ebédelni) Ez kicsit mintha rímelne arra is, hogy a szexmunkás meg ne várjon pluszt a vendégtől – plusz foglalkozást vagy borravalót -, akkor se, ha már volt rá precedens. Azt hiszem….

Azon gondolkozom, hogy pontosan hogyan alakult ki ez a gát, mert a tinimagazinok "merj nemet mondani"-mantrája csak egy tényező. Most arra tippelnék, hogy a különböző vélemények szerint szerelem nélkül nem illik élvezni a szexet, sőt, nem is lehet, és valahogyan ez hatott rám, de ennek majd még egyszer a mélyére ások.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr405779704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.07.20. 15:57:54

"a nőknek a tinimagazinoktól kezdve azt nyomják, hogy „merj nemet mondani”. Ez önmagában tök rendben van, nyilván, csak nálam ennek már olyan hatása volt, hogy úgy érzem, valami rosszat teszek, ha éppen nincs kedvem annyira lefeküdni a párommal, de mondjuk oké, ha rövid ideig tart, vagy épp jófej vagyok és „kiszolgálom”"

Ezt nem értem, nem pont azt kellene kiváltsa a dolog hogy attól érzed rosszul magad ha nem mondasz nemet hanem belemész a másik kedvéért?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.07.21. 09:07:42

@noname.blogger: igen,ezt félreérthetően írtam, mert pont azt jelenti, hogy de, rosszul érzem magam, mert nem mondok nemet. Csak az ilyen helyzetekben a fenti módkon döntök, de attól még rosszul érzem magam tőle, csak nem attól, hogy szexelek, pedig nincs kedvem, hanem azért, mert ebben a helyzetben nem mondok nemet.

KondorL 2014.07.25. 20:41:46

"Most arra tippelnék, hogy a különböző vélemények szerint szerelem nélkül nem illik élvezni a szexet, sőt, nem is lehet, és valahogyan ez hatott rám"
Na ne hülyéskedj már:) Végig csóváltam a fejem olvasás közben, de ez a csattanó éppen tőled kb. olyan, mintha belépnél egy üzletbe, bedobsz két kézigránátot, majd utána géppisztollyal kinyírsz mindenkit, aki még mozog. Aztán másnap az akció visszhangjának hatására leírod a blogodba, hogy talán azért nem fogadta a közvélemény osztatlan elismeréssel a tevékenységedet, mert nem bírják a nagy zajt és a füstöt:D
Nézzük csak: saccom szerint a férfiak jelentős része "hivatalosan" is egyetértene azzal, hogy szerelem nélkül kiválóan lehet élvezni a szexet. A gyakorlatban meg a nagy többségük így gondolja, és ma már a nők között sem ritkaság ez. A tendencia pedig emelkedő, ezt konkrét adatok nélkül is merem állítani. Minimum azt lehet tehát mondani, hogy ez egy sokak által elfogadott, legitim álláspont, vagyis a te szexhez való hozzáállásodban nyilvánvalóan nem ez az extrém elem. Ezzel szemben amióta van ez a blog, számomra pl. minden ilyen témájú írásod koherensen ugyanarra a "devianciára" mutat, ez a mostani is. Olyasmiről van szó, ami nem következik automatikusan a szexmunkás voltodból sem, pl. NNB-re sem jellemző (természetesen róla is az írásai alapján mondom ezt, más kiindulási alapom egyikőtök esetében sincs, az írásaitokat viszont hiteles forrásnak tekintem - másként nem lenne miről beszélni).
Viszont mindvégig eléggé zavaros nekem, hogy valójában mit akarsz itt kihozni ebből a témából. Emlékszem, egyszer már volt is kisebb összezördülésünk, amikor ez szóba került. Aztán legközelebb már csak kívülről figyeltem, ahogy egy másik kommentelővel még jobban összebalhéztál, lett belőle sértődés, idegfeszültség, satöbbi. Éppen azért nem szóltam akkor már hozzá, mert azt hittem, hogy véletlenül keveredett elő megint a téma, és valójában nem akarod nyilvánosan tárgyalni a privát dolgaidat (ami egyébként teljesen érthető lenne). De mintha lenne benned egy kis mazochizmus ebben is, pár hónap szünet után mindig újra kiteszed a "magánélet" címkét egy friss bejegyzéshez, újabb okfejtéssel vagy esettanulmánnyal felvezeted ugyanazt az alaptémát, aztán nagy szemekkel körülnézel, és mintha várnád az újabb hiriget. Én viszont most szadista leszek, és direkt nem ütlek, tegye meg más, ha van hozzá kedve:)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.07.25. 21:27:24

@KondorL: "pl. NNB-re sem jellemző "
Ezt most nem értem :)

De most komolyan, tényleg van egy olyan elképzelés a levegőben, hogy főleg nőknek nem illik igazán élvezni a szexet szerelem nélkül :) még ha élvezi is valamennyire, akkor is illik neki elégedetlennek lennie a helyzettel, közben kajtatni a nagy Ő-t és arra vágyni hogy majd vele legyen tökéletes. Ez nem egy látványos dolog, nekem akkor esett le igazán amikor elkezdtem olvasni a szexrolszabadon blogot. A szerző hozzáállását a többi hozzáállások mellé téve mutatkozik meg igazán, hogy mennyire jelen van még mindig ez a dolog mindenhol máshol.

Egyébként is, tinimagazinokról ír. Nem mostanában voltam tini, de nekem is pont úgy rémlik hogy elsősorban tinilányoknak nem illik propagálni a szerelem nélküli szexet. Az ilyesmit elítélendő dolognak szokás tekinteni, nem drasztikus mértékben, de egyértelműen. Max tolerálandó kategória. És persze amit az ember tiniként hall mindenfelől az általános társadalmi értékrendként is bevésődik nála, főleg ha a tinikora még nincs annyira messze.

Pont van egy tinilány közeli rokonom, ő pont az, aki hajlamos ilyesmire. Azaz nem párkapcsolatban élvezni a szexet úgy, hogy simán csak kedveli az illetőt. Komoly mennyiségű kurvázást kapott már és szerintem nem lenne jó neki ha az apja megtudná. De itt van az úszónő esete is, meg a társadalom reakciója, és szerintem nem a trófeáinak a száma döbbentette meg igazán a nagyközönséget hanem az, hogy mennyire nem zavarta ez az egész. (amúgy épp csak beleolvastam a könyvbe)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.07.25. 21:50:28

@KondorL: Amúgy jaja, tinimagazinokról írtam, illetve inkább tinikönyvekről, mert azokból elég sokat olvastam 11 éves koromtól. Ilyen tipikus felvilágosító jellegű könyvek. Viszont baromira nem tudom, hogy most melyik vitára gondolsz, szóval ha finoman megemlítenéd, anélkül, hogy belemennénk, akkor nem bámulnék olyan hülyén:).

Viszont ahogy újraolvastam a mondatot, nem tudtam megnevezni, hogy pontosan honnan is jött ez a gondolat, bár biztos vagyok benne, hogy nem magam találtam ki, hanem "nevelés" következménye. Persze burkoltabban jöhetett, egyrészt köynvekből-magazinokból, másrészt engem is eléggé ribancoztak tizenéves koromban, még azok a LÁNY osztálytársaim is, akik kedveltek. Ők engem nem ítéltek el, csak ezt a viselkedést, ami szerintem mondjuk pont elég is.
Egyébként azt hiszem, a férfiakat is megszólják, ha hasonlóan kicsapongón viselkednek, de egyrészt csak a nők*, másrészt nekik senki sem mondta, hogy 1.) a pasik csak kihasználják (???), 2.) sokkal jobb lenne ezt a párjával megélnie, és az lenne a normális, amit egyébként csinál, deviáns viselkedés. Nyilván nem ennyire erősen megfogalmazva.

KondorL 2014.07.26. 22:16:09

@noname.blogger:
"De most komolyan, tényleg van egy olyan elképzelés a levegőben, hogy főleg nőknek nem illik igazán élvezni a szexet szerelem nélkül"
Olyan elképzelés is van, hogy szexelni csak házasságon belül lehet, és akkor is csak gyermeknemzési céllal:) De nektek ezekhez mi közötök van? Szerintem a tinimagazinok sugalmazásai számotokra kb. annyira relevánsak, mint a katekizmus tanítása a keresztény hajadonok számára, ezért nem értettem, hogy minek beemelni egy ilyen okfejtésbe. Sőt, szerintem kifejezetten félreviszi a dolgot, és elég részletesen le is írtam, hogy miért gondolom ezt.
Amúgy lehet, hogy a tinimagazinok nem javasolják olvasóiknak a szerelem nélkül élvezett szexet, de látatlanban megkockáztatom, hogy pl. a prostitúciót még kevésbé. Ha tehát a tinimagazinokat referenciapontnak tekintitek, akkor még sok-sok disszonancia vár rátok, amelyek közül nem is ez a legjelentősebb:) Ha viszont nem, akkor megint az a kérdés, hogy miért pont ebben az egy dologban érdekes, hogy ott miket írnak.

KondorL 2014.07.26. 22:48:00

@noname.blogger:
"Ezt most nem értem"
Van egy tényező, ami szerintem Ivonn szexhez (nem a szexmunkához) való hozzáállásának alapmotívuma, legalábbis az itteni összes művei alapján. Rád viszont ugyanez, szintén az írásaid alapján, nem jellemző. Ez a tényező szerintem a szerelem nélkül... cuccnál, de még a szexmunkás létnél is sokkal deviánsabb (azaz sokkal kevesebb ember számára elfogadható). Ezért egy olyan okfejtésben, ahol - ha jól értem - az egyik szál az, hogy miért nem részesül a szerző szexhez való viszonya több megértésben és elfogadásban a "társadalom" részéről, mindenképpen helye lenne. Valójában egyébként ott is van, mert ebből a mostani bejegyzésből is ugyanúgy kiolvasható, mint a korábbi hasonló témájúakból. Viszont amikor eddig konkrétan szóba került, mindig balhé lett belőle. A legutóbb egészen komolyan, akkor írt Ivonn olyat, hogy idegfeszültség hegyek, és már félve jön fel a blogra. Ezt nyilván nem szeretném megismételni.

@Ivonn88:
"ha finoman megemlítenéd, anélkül, hogy belemennénk"
Megpróbáltam megfogalmazni, de elsőre nem lett érthető, másodikra nem lett finom:) A válasz eleje egyébként az előző bekezdés, csak át kell írni E/2-be. A folytatást viszont inkább privátban írom majd meg, mert tényleg nem világos nekem, hogy mennyire akarod ezeket a dolgokat nyilvánosság előtt tárgyalni.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.07.26. 23:03:42

@KondorL: okés, várom a privit. Ezt a részt viszont most nem értem:
" Ezért egy olyan okfejtésben, ahol - ha jól értem - az egyik szál az, hogy miért nem részesül a szerző szexhez való viszonya több megértésben és elfogadásban a "társadalom" részéről, mindenképpen helye lenne. "

A szexhez való viszony alatt most ugye nem azt értjük, hogy szerintem nyugodtan akárki akárkivel? Hanem azt, amit a bejegyzésemben tárgyaltam?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.07.26. 23:17:16

@KondorL: Lehet, de a házasságon kívüli szex nem helyeslése jóval kevésbé elterjedt, mint a fenti. Egyébként ha nemtudomhány évtizeddel ezelőtt lettem volna tini, valószínűleg amiatt éreztem volna a nyomást.

A prostitúciónál igazából három dolog jut eszembe, ami gondot okozhatott volna:
1.) "eladom magam", valami olyasmit csinálok, amit nem volna szabad - nekem a korábbiakból eléggé úgy tűnt, hogy ezt kb. már előtte is megtettem, vagyis hogy úgy "adtam oda magam", hogy azt elvileg nem lett volna szabad. Ezt már előtte is csináltam, most meg pénz is jön vele, szóval az egyetlen változás pozitív.
2.) nem szép dolog olyan emberekkel szexelni, akiknek van párjuk/feleségük - ebbe őszintén szólva egyrészt bele se gondoltam, másrészt ez például úgy sosem zavart. Nem tudom, hol a logika, hogy az egyik dolog zavar, a másik meg nem, talán ezt kevésbé nyomták. No meg az is más érzés, ha ismerem azt a másik nőt, és úgy fekszem le a pasijával, mintha nem. Most se akarok senkinek a barátnőjével/feleségével találkozni, és esélyesen visszautasítanám azt a pasit, akinek ismerem a barátnőjét/feleségét, még ha csak párszor is találkoztam vele.
3.) Rossz érzést fog okozni, hiszen nem gondoltam jól végig / nem szerelem, estébé. Na, ezzel meg úgy voltam, hogy egyrészt eddig is csináltam, csak pénz nélkül, másrészt úgy, hogy jól megnézem, hogy zavar-e, ha meg zavar, abbahagyom. Ennél a témánál tudatosabb voltam, mint a korábbi tizenéves kalandjaimnál, valószínűleg azért, mert idősebb voltam. Ha idősebb fejjel találkozom a tinimagazinokkal, tinikönyvekkel, mindenféle véleményekkel, valószínűleg jóval kisebb hatással lett volna rám.

Egyébként érdekes, most, hogy így belegondolok, ez a "ne csináld, ha nem vagy benne biztos, hogy jó, mert meg fogod bánni, merj nemet mondani"-dolog mintha azután erősödött volna fel, hogy elkezdtem a melót. Gondolom, azért, mert akkor már volt alternatíva: ha nem jó, ahhoz melóban is hozzájuthatok, sőt, a nem-annyira-jó-de-azért-nem-rosszhoz is, szóval ha csak úgy történik, annak nagyon jónak KELL lennie.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.07.27. 00:21:52

@KondorL: Az az elképzelés nem mainsteam, míg az amit emlegettem, igen. A tinimagazinokhoz annyi köze van, hogy tudtommal azokat felnőttek írják, és elég jól leképezik, hogy a felnőtt társadalom szemében mi az, amire törekedni illik. A tiniket még nevelni próbálják, és ha már nevelés, értelemszerűen az "ideális" út irányába igyekeznek őket terelgetni. Azaz afelé az életmód felé, ami nem csak tűrt vagy tolerált, de támogatott is. Igyekeznek még idejében beszuggerálni nekik ami "helyes", és persze később ettől eltérhetnek, de addigra remélhetőleg már beléjük épül hogy mi az amire illik azért törekedniük meg hogy mik azok az érzések, viszonyulások amelyeket normálisnak tekinthetnek és mik azok amiket inkább érdemes elnyomniuk magukban.

A tinimagazinok engem nem érintenek, viszont az említettek miatt csodálatos indikátorai a társadalom elvárásainak. Jól el lehet választani a segítségükkel a támogatott és az így-úgy tolerált kategóriát. Ezért emlegette őket szerintem Ivonn is.

Attól, hogy egyvalamiben erősen eltérek a társadalom elvárásaitól, még nem biztos, hogy nem fog zavarni a rám nehezedő nyomás. Nem csak abban amiben leginkább eltérek hanem a kisebb dolgokban is... illetve bizonyos értelemben a kisebb dolgok akár még jobban is zavarhatnak, mert a szexmunkát egyrészt titkolom, másrészt nem nagyon olvasok róla vagy beszélgetek róla emberekkel, addig az emlegetett dolog kikerülhetetlenül szembejön, újságcikkekben, regényekben, kb bárhol. Hacsak át nem térek a barkácsmagazinok kizárólagos olvasására, ez mindig is így lesz. A témáról való beszélgetést azért általában megúszom, hálistennek :)

Engem amúgy nem zavar ez annyira mint Ivonnt, inkább csak idétlennek találom. Jól elfér a társadalom többi hülyesége mellett. Engem inkább más dolgok zavarnak, de azok nem illenek a blog keretei közé.

"Van egy tényező, ami szerintem Ivonn szexhez (nem a szexmunkához) való hozzáállásának alapmotívuma"
Attól tartok, fogalmam sincs hogy miről beszélsz :(
süti beállítások módosítása