Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ropogós

2014.07.29. 15:31

Most írnom kell, mert kicsit mérges vagyok. Ciki, hogy csak ilyenkor van mit :)

Nagyon szerencsétlen vagyok a helyválasztással, vagy nincsenek jó helyek, a fene se tudja. Pár napja elkezdtem dolgozni egy lánynak, (az én szempontomból a) legrosszabb esetben a fizetésem 44%-át, legjobb esetben 33%-át kellett odaadnom. Azért választottam, mert a lány és a lakás is korrektnek tűnt ezt leszámítva.

Az utolsó napomon éppen elég sok pénzt adtam neki, és ráadásul a vendégek teljesen leszívtak. Egyébként 2 oldalon hirdetett, az egyikről nekem elég rossz tapasztalataim vannak, és egytől egyig onnan származtak megint. Gondolkoztam, hogy csak azért vagyok ilyen (kényes, stb.), mert régen dolgoztam, vagy tényleg bennük van a hiba, de még nem jutottam semmi érdemlegesre, csak arra, hogy ha nagyon igyekszem, talán egy kicsivel jobb lett volna. De nem is ez a lényeg most, hanem hogy tényleg eléggé elegem volt, és kicsit hamarabb hazajöttem.

Utána következő nap meg sikerült késéssel elindulnom, amiről nem szóltam neki. Mire ő ultimátumot adott: vagy dolgozom 8 órát, vagy nem dolgozom, mert így hiába fizet utánam. Én meg nem értem, miért nem jó, talán az így leadott rengeteg pénzből nem jön ki a hirdetés + lakás + egyebek + jó vaskos jutalék? Na ugye, hogy az utolsó hibádzik...

Kicsit számolgattam, ha úgy vesszük, hogy a lakást felesben fizetjük, akkor kijön x összeg/hónap. Ha én az utolsó napok tendenciáját figyelembe véve fizetek, akkor ennek az összegnek a 2,5-szörösét kapja meg tőlem, ami úgy sem kis pénz, ha nem vagyok ott egész nap és nem készítem ki magam teljesen. Bocsi, de nem vagyok rabszolga, és ráadásul pontosan tudom, mi mennyibe kerül, sőt, azt is elismerem, hogy ha segít, akkor jár neki jutalék, még a akár a 2,5-szöröse is, de ezért nyilvánvalóan nem teszem tönkre magam.

És persze, most rögtön rá lehet vágni, hogy ez nem így működik, az elején jobban megy, aztán majd lelassul. Hát jó, ha naponta csak 1 vendégem van, akkor a leadóm pontosan fedezi a lakás és a hirdetés költségeit, de ha a hónapban már csak eggyel is több, akkor megy felfelé. Kérdés, hogy mennyit érez jogosnak az ember.

Gondolom, nem lep meg senkit az az információ, hogy Budapesten olyan ritka a korrekt hely, mint a fehér holló. Ha összeállsz más lányokkal és lakást béreltek, az rendben van, de ezek a leadók annyira felidegesítenek néha*, hogy megtölthetném velük a blogot. Persze nem teszem, ezt is meg fogom bánni, de annyi baj legyen.

* Nyárra kellett valami, viszonylag sürgősen, és mint említettem, addig a pénz nem is volt annyira szempont, ameddig jól érzem magam. Ez azt jelenti, hogy annyit dolgozom, amennyit akarok (ez ésszerű keretek között van/volt szerintem), és nem erőltetnek rám semmit. De ez is csak rövid távon igaz, hosszú távon azért szeretek elgondolkozni, hogy mit és mennyiért.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr946556981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.07.31. 11:52:02

Nekem volt egy olyan gondolatom, hogy ha legális lenne ez az egész, mármint hogy valakinek a lakásában dolgozol, akkor talán elindulna valami árverseny a leadók mentén. Bár őszintén szólva engem meglepett, hogy ismertünk mindketten olyan korrekt helyet, ahol nem húznak le a leadóval, viszont az egész így meg nullszaldóval jött ki, mármint a főnöknek. Jó, az egyetlen eset volt, és én is úgy érzem, hogy túlzás a leadó mértéke. Viszont most rögtön beugrott Svájc, hogy ott is a 40%-os leadó eddig a legkevesebb, amivel találkoztunk, pedig szerintem az is elég sok.

suisseproject 2014.08.03. 13:12:04

@Ivonn88: Mondanám erre azt, hogy Svájcban megtehetik, a jóval magasabb kereseti lehetőség úgyis vonzó lehet. Csak annak ciki, aki olyan, mint én, hogy szeret belegondolni, mennyit ad le, bár szerintem is egyszeri alkalomnak elmegy, ha amúgy tényleg jól keresel.
De nem mondhatom ezt, mert úgy tűnik, itthon is vonzóak a leadós helyek, bár a leadó általában véve kisebb, de nem sokkal. Legalább annyi itthoni hely-hirdetés van, mint kinti, bár ez még nem jelent semmit, az viszont talán igen, hogy ez a lány nem igazán gondolkozott azon egy pillanatig sem, hogy nem talál senkit a helyemre.
Egyébként miért gondolod, hogy a legalizáció segítene ezen? Akkor igen, ha a leadó maximális mértékét is megszabnák, de más esetben?

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.08.03. 13:57:09

@suisseproject: én mindig úgy gondoltam, hogy itthon azért ilyen magas a leadó, mert házat főnökként üzemeltetni nem legális, és ugye ezt a kockázatot nem hajlandó mindenki vállalni, így többet is elkérhetnek. Ha legális lenne, több ember versenyezne azért, hogy a szexmunkások náluk dolgozzanak, akár mondjuk azt ígérve, hogy alacsonyabb a leadó - amikor én keresgéltem leadós helyeket, volt egypár, ami azzal hirdette magát, hogy náluk csak x százalék vagy x forint a leadó.
Viszont ugye egyrészt Svájcban is 40-50%, pedig ott legális a dolog, másrészt meg láttam példát rá, hogy egy jó helyen lévő megfelelő lakást meg tényleg sokba kerül fenntartani, szóval lehet, hogy nem véletlenül annyi a leadó, amennyi. Viszont abban nem vagyok olyan biztos, hogy kevésbé frekventált helyre annyira könnyű lányt találni.

suisseproject 2014.08.03. 14:29:46

@Ivonn88: Sokba kerül, persze, de pont ezért számolgattam, hogy az én leadóm pontosan hányszorosa is a lakás fenntartásának, hirdetési költségnek, stb.-nek. Még szerencse, hogy megkérdeztem tőle előtte.
Hol keresgéltél egyébként? Én mindenhol csak ezzel találkozom: "hívj fel, mindent elmondok", konkrétan nincs leírva semmi. Viszont olyan már volt egyszer, hogy telefonon beszéltünk, közöltem, hogy szerintem sok, amit kér, erre ő nagyon bunkó stílusban valami olyasmit válaszolt, hogy akkor jó keresgélést, mindenhol ennyi.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.08.05. 09:41:29

@suisseproject: ettől függetlenül gondolom, szívesen keresne is rajta, és ha kevés a lakás, megteheti.
Még anno a beszamolok apróhirdetései között voltak elég normálisok, leadó mértékével megjelelölve, mondjuk nem sok.
süti beállítások módosítása