Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Poén

Címkék: vendégek Ivonn

2014.08.22. 22:17

Meglehetősen gyakori, hogy egy vendéggel a blog szerzői közül többen is találkozunk. Ez néha azért történik meg, mert amúgy is ajánljuk egymást, néha meg talán azért, mert eléggé hasonlóak a hirdetéseink, amik azonban a többitől talán jobban elütnek. Néha egészen vicces tud lenni a dolog, például amikor, már nem emlékszem pontosan, miben, de NNB-től kértem útbaigazítást (talán hogy nézze meg a házszámot az e-mailjeim között? Passz), és közölte, hogy ő az előző nap volt ugyanennél az embernél:D. Volt, hogy Suisseprojecttel még egy listát is létrehoztunk azokról, akikkel mindketten találkoztunk.

Pár hete írt valaki, akivel tavaly nyáron találkoztunk. Megint erre járt, én viszont sajnos nem értem rá. Nos, egy héttel később egy kolléganőm blogján olvastam egy bizonyos nagyon fiatalnak kinéző és nagyon kedves német pasiról (+ még két külső jellemzőt adott meg)... ráírtam, hogy talán csak nem ....... színű a haja, a neve meg ........?:) És de:).

Ma pedig Suisseproject írt nekem, hogy miért nem mondtam, hogy ismerem a németet? Hát, kedves Suisseproject, elsősorban azért, mert semmilyen beszámolódban nem említetted, hogy német:D. Viszont emlékszem, nagyon irigykedtem rá, amiért egy meló keretein belül megnézi a tüzijátékot (én bezzeg otthon kuksoltam aznap, hüp). 

Megnéztem, sehol nem adtam meg egyébként egyikük elérhetőségét sem a pasinak, szóval itt nem ilyesmiről volt szó.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr726626953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása