Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Október

2014.10.06. 19:16

Az elmúlt héten elég jól mentek a dolgok, fogalmam sincs, mi történhetett, de özönlöttek a levelek és sikerült is találkoznom az érdeklődők nagy részével.

Kettő volt, akivel nem találkoztunk, az egyikkel azért, mert nem fogadok el dollárt, neki meg valamiért nem volt más vagy nem akart adni, a másikkal pedig azért, mert levélben eléggé leírta magát. Mondjuk emiatt elég hülyén érzem magam, tulajdonképpen nem volt semmi összeegyeztethetetlen, csak annyi, hogy elkezdte hosszasan ecsetelni, hogy mit szeretne csinálni velem, olyan formában, mint egy nagyon gagyi erotikus regény, vagy nem is tudom.

Összejött viszont egy német, aki megszólalásig hasonlított egy ismerősömre, akit nem kedvelek, úgyhogy meg is volt az alaphangulat. Egyébként tényleg ritka, hogy valakik ennyire hasonlítanak, és én mindkettőt ismerem. Sajnos a hangulatot sehogy sem sikerült jobbá tenni, annak ellenére, hogy egész jól elbeszélgettünk, és kicsit megpróbálta az én hűvös viselkedésemet egyfajta poénként felfogni. Mondjuk szerintem is egészen abszurd szituáció jött ki a dologból, meg se próbálom leírni, de ezeket amúgy általában élvezem, kicsit mintha nem a saját világomban lennék ilyenkor...

Aztán volt egy amerikai-orosz, neki eléggé bejöttem, sajnos fordítva már kevésbé. Írt is utána, azt kívánja, bár ne szexeltünk volna, mert valahogy kényelmetlen volt, viszont szívesen találkozna velem legközelebb is, ha erre jár. (Na, most jutott eszembe, hogy erre nem is válaszoltam még.) Ez az, amit a legkevésbé értettem, se a szex nem volt az igazi, se a kommunikáció, akkor meg mit evett rajtam?

Volt egy dél-amerikai, akivel még 2 másik kolléganőm is találkozik a közeljövőben. Erről lesz bejegyzés, ha minden igaz, így erről a részéről nem írok többet, a pasi viszont nem is volt érdekes, csak egy kis izomlázzal ajándékozott meg. Szex nem is volt.

Aztán még volt egy belgiumi (szándékosan nem írom, hogy belga, ugyanis megpróbáltam vele az ottani dolgokról beszélgetni, mert valamiért érdekesnek találom ezt a flamand-vallon dolgot, de belőle nem sikerült kiszednem semmit, még azt se, hogy ő most akkor melyik. Bár ez lehet, hogy valamiért sértő, a fene se tudja, nem volt még dolgom belgiumiakkal), ő se volt túl érdekes, az egyetlen különlegesebb dolog a magassága volt. Kerestem a fejét, de az arcom kb. a köldöke magasságában lehetett:) Egyébként aranyos volt, bár kicsit furcsa elképzelései voltak, például hogy nekem meg kell mutatni a villanykapcsolót, vagy hogy levélben rákérdezett, hogy van-e szex is, vagy csak orális szex. A pénzt meg úgy adta oda, hogy "oh!", kiszaladt a mosdóba, betekerte wc papírba, megcsókolta, majd azután adta oda. Majd ennek utánanézek...

Szóval ez volt mind októberben... A fele bebiztosította, hogy ne költsem el a fizetésemet, mert euróban adták, amit én pedig csak végszükség esetén váltok be. Bár ennek ellenére nem mondanám, hogy gyarapodik... Furcsa itt a matek.

Nem tudom, mitől indult így be, de szerintem le is csengett, aminek nem örülök... Meg annak se, hogy nekem ez már hatalmas mennyiségű munkának tűnik, másnak meg lazán megvan minden héten. De tervben van a marketing javítása... :) Lehet, megkeresem frenki barátunkat, talán ez volt az ő sajátos termékbemutatója...

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr206764831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

franciaszeksz · http://alomlany.hu/ 2014.10.07. 09:01:21

"nem fogadok el dollárt" - ez komoly? :D

S miért?

suisseproject 2014.10.07. 10:02:34

@franciaszeksz: Miért ne lenne komoly? Egyszer vagy kétszer volt dollár a kezemben, talán hülyén hangzik, de nem tudom megállapítani, melyik igazi.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.10.07. 10:49:34

@suisseproject: Én az euróról sem tudom megmondani, sőt szerintem forinttal is át lehetne verni mert udvariatlannak érezném magam ha sokáig nézgetném a pénzt, vagy túl alaposan..

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.10.07. 11:06:42

Szerintem maga a levél még rendben lett volna, de az, hogy megkért, hogy te is írj ilyeneket.... nekem az tűnt túl soknak :-/.

Dettó, viszont a forinttól meg az eurótól mégsem félek annyira - szerintem azért, mert félek, hogy ha kiderülne, hogy hamis egy pénz, nekiállnának kérdezgetni, és azt könnyebb kitalálni, hogy forint vagy euró hogy került hozzám, mint a dollárt. Egyébként tényleg, mi történik, ha hamis pénzt próbálsz meg beváltani?

Basszus, jó lenne egy ilyen oktatás, ahol láthatok igazi (:D) hamis bankjegyeket.

suisseproject 2014.10.07. 11:08:17

@noname.blogger: Jó, ebben van valami, de mégis más egy olyan pénzt elfogadni, amit még kb. nem is láttál, mint egy olyat, amit nap mint nap használsz, vagy legalábbis a legközelebbi hely, ahol elfogadják, nem a világ másik felén van :)

suisseproject 2014.10.07. 12:36:16

@franciaszeksz: Jé, még csak most vettem észre a blogodat. Érdekes :)

suisseproject 2014.10.11. 20:12:37

@franciaszeksz: Gondolom, akikről szó van benne, igaz?
süti beállítások módosítása