Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"Fiktív" vendég

Címkék: vendégek Ivonn szexmunka

2014.11.02. 11:04

Éppen arról készültem írni, hogy mennyire jól emlékszem a vendégekre, csak a nevükre nem, főleg azért, mert van, aki az igazi nevén ír,csak nem tudom, van, aki nem, de aztán megmondja, van, aki sosem mondja meg... baromira nem figyelek a nevekre, nem csak a melóban, úgy általában. Viszont minden vendégemre emlékszem. Két év meló után még fel is tudtam sorolni az összeset (jó, nem volt OLYAN sok), azóta meg listát vezetek, és ahogy nézem, mindenkire emlékszem.

Viszont van egy pasi, akit nem tudok hova tenni. Három ilyen név szerepel a listámban, pechemre egymáshoz közel, kettőnek ugyaaz a neve, a harmadik meg egy olasz változat. Tudom, melyik olasz, emlékszem rá. A másik név is tudom, kihez tartozik, de a harmadik??? Nem baj, gondoltam, kinyomozom. Dátum nincs a név mellett, de tudom, hogy a másik ilyen nevűvel valamivel később találkoztam, és ő már megvan, tudom a dátumot. Mellesleg nem biztos annyira, hogy korábban találkoztam vele, mert nem tűnik teljesen pontosnak a lista, és ez a legnagyobb gond. Azt is látom, hogy akik elvileg előtte vannak, azokról mikor írtam, amivel csak az a probléma, hogy nem mindig akkor jelennek meg a bejegyzések, amikor találkoztunk. (jó, most így később megtaláltam őket a naptáramban)

Csekkolom a blogbejegyzéseket is, de a következő már egy svédé, akivel később találkoztam... szóval egyelőre annyit tudok, hogy a dolog valamikor január és március közepe körül történt, de hogy mikor pontosan??

Roppant idegesítő a dolog, és kezdem azt feltételezni, hogy ez az ember nem is létezik...:P

 

Oké, kezdek arra a megállapításra jutni, hogy tényleg nem létezik ez az ember. Egyrészt nem szerepel a naptáramban, pedig mindenkit megtaláltam, akivel találkoztam. Másrészt nem szerepel az exceles statisztikámban sem, amit február közepe óta vezetek, továbbá abban a táblázatomban sincs benne, ami a bevételeimről-kiadásaimról szól. Persze lehet, hogy 2013 végén találkoztunk, csak rosszul írtam be, és valóban van két találatom, amihez nincs név társítva, de mivel a bevétel a régi ár (és időközben megtaláltam az egyik tulajdonosát), esélyes, hogy egy régi emberemről van szó. Egy magyar jöhet szóba, akivel telefonon is szoktunk kommunikálni, szóval arról nincs feljegyzés, viszont az valamit jelez, hogy a beírt időpont előtt másfél héttel elhalasztottam, és megkérdezte, hogy de ugye találkozunk-e még az év vége előtt? Szóval szerintem ő az. 

Az is fura, hogy ennek az embernek pont az a neve, aki utána jön a sorban. Szóval arra jutottam, hogy ez az ember nem létezik:P

Egyébként csak annyit akartam írni, hogy van két emberem, akiket valami fura módon összemosok a gondolataimban. Mindkettővel ebben a hónapban találkoztam, és mindkettő ugyanott él, na meg mindkettő angol anyanyelvű. Mindkettővel hosszú időre találkoztam, és mindkettő előszeretettel kezdeményez beszélgetést sms-ben. Ha rájuk gondolok, csak az egyik arca jut eszembe, és csak az egyikük neve. Szóval fura.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr946855333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása