Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezt a bejegyzést a privát blogomban találtam a napokban. Utánanéztem, hogy közöltem-e már, de láthatólag nem, mivel akkoriban még nem nagyon írogattam ide. Ez egy 2013 nyárelejei találka volt. Néhányszor már emlegettük kommentben a pasit NNB-vel, ugyanis mindketten találkoztunk vele, de némiképp eltérő benyomásunk volt róla. NNB-vel pl. elég jól elbeszélgetett, viszont NNB számára a nyáltengeren kívül még a szaga volt a pasinak egészen kibírhatatlan, én meg érdekes módon nem vettem ilyesmit észre (vagy lehet, hogy igen, de semmiképp nem lehetett annyira zavaró). Nos, mivel nem ide szántam a bejegyzést, kissé kevésbé fogalmaztam diplomatikusan, gondoltam, megosztok egy ilyet is.

 

"Kollégáktól kérdezem: találkoztatok már olyannal, akivel soha többé nem akartatok, de tényleg nem, mármint meg is akadályoztátok, hogy valaha újra találkozzatok, mert a másik khm, hogy is mondjam, kibírhatatlan volt?:)

Na, akivel ma találkoztam, az ilyen. Korábban úgy jellemztem, hogy olyan, mint egy fogorvos és egy nőgyógyász perverz keveréke, ma, 3 óra szenvedés után már csak annyival jellemeztem magamban, hogy RÉMES. És ez a legvisszafogottabb kijelentésem.
Képzeljétek el azt, hogy valaki három órán keresztül rémes, elviselhetetlen, szexnek nevezett valamit produkál, a két kör közti időben meg borzalmas kiejtéssel dumál mindenféléről. De legalább élőben is kb annyira figyel rám, mint szex közben: érzékeli, hogy ott vagyok, néha reagál is, de amit én mondok/csinálok, az nem annyira fontos, valamit nyomunk válasznak, de aztán rögtön visszatérünk saját magunkra.

És tényleg ez ment: úgy 15-20 perc beszélgetés, miközben néha random megcsókolt, majd 40 perc nyáladzás tapizás és szex. És a nyáladzást úgy értem, hogy bármit csináltam, valahányszor rajtam feküdt, egy idő után még az állam is nyálban úszott. Ezt kiegészítendő néha még pluszban körbenyalta a számat, vagy megnyalta az arcomat. Néha esküszöm, azon gondolkodtam, hogy szerintem direkt csinálja, hogy letesztelje, mikor akadok ki... hát, a harmadik körnél már nagyon közel álltam hozzá, és még az eddiginél is kevésbé voltam aktív. Még szerencse, hogy szerintem egyszerűen nem lehettem annyira passzív, hogy őt ez zavarja.

Azért egy mondata fájt a végén: hogy csak azt sajnálja, hogy nekem nem volt orgazmusom. Ugye erre jött a szokásos válasz, hogy hát, ez nálam bonyolult, és a többi... de nagyon kikjvánkozott az a válasz, hogy "szerinted mégis mitől? Hogy néha arrafelé matattál, mellesleg elég agresszíven, hogy mindeközben a teljes súlyoddal rámnehezedtél, vagy attól, hogy megharaptad a mellbimbómat?" (tényleg megharapta, fájt:P. Aúztam is egyet, nevetett, igaz, nem csinálta többet).

Szóval tényleg hihetetlen. 5 órát beszéltünk meg még korábban, de már találka előtt mondtam, hogy nem vagyok túl jól, az se biztos, hogy össze tudom kaparni magam. Ez akkor amúgy igaz is volt, de aztán nyilván jobban lettem, viszont a harmadik után én egyszerűen nem bírtam volna ki többet, ennyi volt a tűréshatárom. Megmondtam, hogy szarul vagyok, hazajöttem."

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr376884733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ayrin Baba 2014.12.12. 15:57:47

Szia. Ez meg akar most is aktualis lenne ???
süti beállítások módosítása