Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Meló..

2015.01.09. 14:05

Ez egy mindenképpen érdekes találkozó volt, karácsony előtt történt. A pasi már novemberben egyeztetett, írta, hogy 24 éves ázsiai, illetve azt is, hogy ha esetleg tudok jó szállodát, javasoljam neki. Megtettem, a saját megítélésemben egy viszonylag drága 4 csillagos hotelt ajánlottam. Pár nap múlva vissza is írt, hogy lefoglalta, aztán egy darabig ennyiben maradtunk.

Ha ez így önmagában nem lett volna elég furcsa, a találkozó előtt magyar számról keresett... Tényleg nem értettem (most se), hogy ha csak pár napig van itt, és nem ismeri a szállodákat sem, akkor mihez kell magyar szám?

Most nézem, az elején 2 órát írt, hozzátéve, hogy lehet több is, ha úgy alakul. Másodjára meg már csak egyet.

Szóval itthonról is úgy mentem el, hogy kb. 1 órára tervezek, később meg volt még programom is (nem kifejezetten fontos), erre a pasi közölte, hogy ő amúgy egész éjszakára gondolt... Szuper, elkezdtem keresni a megoldást, de őszintén szólva kedvem se volt, meg tényleg nem úgy készültem, viszont az egész decemberem gyászosan alakult anyagilag... Először azt mondtam, oké, legyen 3 óra, és legfeljebb visszajövök később. Persze abba nem gondoltam bele, hogy akkor azt hogyan számolnám el, dupla taxiköltséget tuti nem kérnék, és nyilván a 4. óra olcsóbb, mint az 1.

A pasi amúgy Szingapúrban él és egyetemista, könyvelést tanul, körutazáson van itt. Másnap ment is tovább Prágába. Hát, irigykedem, de persze csak erre :) Beszélgettünk még sok mindenről, bár elég nehezen értettem, többségében inkább nem, mint igen.

Igazából maga a dolog lényegi része nem volt túl érdekes, folyton fürdeni akart velem (nem sikerült, mert mindketten bénák voltunk és nem tudtuk beállítani a dugót... nem is ciki), meg megittunk egy üveg rozét. Utána megbeszéltük, hogy amikor visszajövök, elmegyünk egy szórakozóhelyre (amit minden külföldi ismer, és hiába magyarázom, hogy szerintem méltatlan a hírére), aztán ott töltöm az éjszakát. Végül ezt módosítottam arra, hogy maradok még egy órát kajálni, aztán lelépek és már nem garantálom, hogy visszajövök... Ezt így utólag még nagyobb szemétségnek érzem...

Végül is nagyon hamar megvacsoráztunk egy közeli helyen, bőven maradt még az órából, úgyhogy felajánlottam, hogy megmutatom a kedvenc kocsmámat. Itt ittunk még egy sört, amitől mindketten kellően részegek lettünk, és jött a kedvenc hobbim: én tanítgattam magyarra, ő meg kínaira. Állítólag ügyes voltam :D :P

Később mailben bocsánatot kértem, amiért már nem tudtam visszamenni, de közölte, hogy nem gond, olyan részeg volt, hogy csak lefeküdt és már aludt is. Hát, most vagy leitattam, vagy spóroltam neki egy rakat pénzt :) Egyébként ő meg azt írta, hogy sajnálja, amiért nem tud jobban más nyelvet, amin tudtunk volna beszélgetni, és amúgy mások is néha írják, de nem hiszem el, hogy komolyan gondolják. Az angol mégiscsak világnyelv, úgyhogy nem igazán van mentségem, azon kívül természetesen, hogy figyelmeztetem őket erre.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr797015063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása