Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az eddigi leginkább mellément e-mail

Címkék: levrov NNB

2015.04.02. 19:43

Hello!
I'm an Italian teacher and I will be in Washington next week.
I ask you if I can meet you in my Hotel (<hotel pontos washingtoni címe>) on April 1st at about 6pm.
If it is possible, could you tell me about the service and cost?

Best regards.

<név>

 

Megírtam neki hogy én Móni vagyok, Budapest, Magyarország, Európa, és sajnos nem tudunk találkozni mert perpill nincs útlevelem, de amúgy is, gyanús hogy sokallná az utazási költséget. Ebből kiindulva nem sokra menne a szolgáltatás- és árlistával.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr17334178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.04.04. 00:51:04

Gondolom, nem válaszolt, pedig jó lenne tudni, hogy ezt így hogyan:D
süti beállítások módosítása