Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Holtszezon, sokadik

Címkék: hülyék Ivonn szexmunka

2015.07.05. 19:26

Már megint nem jött egy ideje levelem. Annyi idő nem telt el, hogy holtszezonnak hívjam, de a nyár amúgy is lassabb, szóval ki tudja, lehet, hogy ez így fog folytatódni. Igazából két levelem jött azért, az egyik borzalmas angollal és rövidke szöveggel. A másodikra viszont válaszoltam is, bár erősen gondolkodtam, ugyanis ez volt az első levél:

 

hi baby i am in Budapest and i would like tomeet you i am in .............. HOTEL 

regards 
Gondoltam, oké, elküldöm a szokásos sablont, azaz lesz benne bemutatkozás, hangsúlyozva, hogy fogalmam sincs, milyen néven szólíthatnám meg, illetve befejezéssel. A válasz:
Ok in my room at ........ hotel what time can u come 
Na, erre megírtam, hogy izéke, bocsi, kicsit kényelmetlenül érzem magam a stílus miatt, úgyhogy inkább nem. Válasz:
Why baby let us enjoy  
Ilyenkor olyan érzésem van, hogy igazából nem is nagyon akar az illető lányt találni, csak poén leveleket küldeni.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr307602676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása