Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

http://444.hu/2015/10/05/szexleaks-luxusprostitucio-repas-lajos/

Érdekes :)

Az egész lehetne valamiféle "callgirlek mindennapjai egy ügynökségnél" sztori is, és nekem valahogy nem esik le hogy a szereplők mitől voltak luxusprostituáltak. Vagy luxus-akármik. Gondolom szépek voltak, meg kicsit celebek is, és vagy ezért kaptak olyan magas díjazást, vagy azért mert bizonyos körökben még a csapvíz is tízszeres áron számolandó, ha egy politikus vásárolja. Luxus-csapvíz, legalább 99.9% H2O-tartalommal, extra ásványokkal és csipet klórral fűszerezve, csak önnek, csak most.
..Csak mert a nyilatkozatok alapján a lányok sem különösebben műveltnek, sem kifinomultnak nem tűntek. A rövid menetes sztori alapján technikailag sem különlegesek, és épp annyira lehúzósak, mint egy szokásos lakáscsaj akire panaszkodnak a kliensek. Oké, nyilván nem mindegyikük ilyen ha egyszer ez panaszként merült fel (vagy épp mindegyikük, mivel a közvetítő azt mondta egyszer a barátjának hogy egyik modellje sem tisztességes), de akkor is, teljesen standard hozzáállás, semmi high-class.

..közben meg még a szokásosnál is nagyobbra kerekedett szemekkel csodálkozom ezen az egészen, különösen most, hogy írnak is róla. Mármint ahogy írnak róla. Hosszan-hosszan fejtegetik hogy mi hogy működött. Nekem meg úgy tűnik hogy kb úgy működött ahogy egy ügynökségnek működnie kell, önkéntes résztvevők, erőszak gyanúja fel sem merül, biznisz, mindenki jól jár, mi ezen a téma? Gondolom azért részletezik hogy az olvasók izgatottan csámcsogjanak majd rajta.. könyörgöm, micsodán?! Még a kiskorú lányokon lehetne kicsit, de ezt az aspektust meg alig feszegetik, mellesleg szó sincs valami gyermekrablós-pincébezárós-rabszolgatartásos sztoriról, inkább csak úgy tűnt hogy voltak lányok akik nem 18 hanem pl 17 évesek voltak, de ezt leszámítva úgy néztek ki mint a többiek és az ügynökség is ugyanúgy kezelte őket. Ez nem szép dolog de azért messze van attól hogy sztorinak érezzem.

..oké, gondolom azért lett belőle ilyen hosszú cikk mert politikus is érintett. Az olvasóközönségről meg feltételezik hogy azt hiszi hogy a fizetős szex az olyan húdeizgi, húdeperverz dolog amihez hétköznapi embernek semmi köze, és erre most mik derülnek ki. Öööö... nem sok?... Esetleg az hogy a politikusokat most is kíméli a rendőrség, de ezen sem lepődik meg senki. De ha választhatnék akkor inkább a maguktól növekvő, meg családi segítséggel vásárolt luxuslakásokkal és -házakkal, meg eltűnt milliárdokkal kapcsolatban nyomozzon utánuk a rendőrség. Nyomozni valami mondvacsinált, nagyra felfújt, pitiáner ügyben ÉS kihagyni belőle a politikusokat... szerintem egyszerűen csak mindenkit ki kellett volna hagyni belőle mert még akkor is jobban járt volna az ország ha a rendőrség ehelyett biciklilopásokkal foglalkozik. Biciklilopásokkal és hasonló kaliberű ügyekkel konkrétan nagyon foglalkozni kellene, de nem teszik mert túlterheltek, hát íme, itt lehetne lecsípni egy kis időt. Mennyi munkaóra volt amíg lenyomozták mind a 100+ csajt és azok klienseit?! Tiszta hülye a világ.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr287893798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prandelli 2015.10.09. 12:23:16

"Gondolom szépek voltak, meg kicsit celebek is"
A források alapján ez is kétségesnek tűnik, például "Gerendás másnap délelőtt már számonkérően hívta fel Répást telefonon. Szerinte Répásék „kínos, kellemetlen helyzetbe hozták egy parlamenti képviselő barátja előtt”, mert „egy puszta fogú, melletlen kurva” ment dolgozni." (ne feledjük, 600 euró/2h áron)
(a puszta itt alighanem a dunántúli nyelvjárásban előforduló "kevés" vagy "ritka" értelemben használatos)

Mindenesetre engem ez a történet súlyosan felháborít erkölcsileg.
Ugyanis ebből az egészből egyebek mellett az derül ki, hogy magyar parlamenti képviselők és más politikusféleségek simán kifizetnek egy gyenge minőségű szolgáltatásért ötször annyit, mint amennyiért már jót is vehetnének. Mi lehet ennek az oka? Például hogy olyan nagyüzemi méretekben lopnak, hogy ez már tökmindegy nekik, és a 100 vagy az 1000 euró közötti különbséget szabad szemmel nem is érzékelik. Vagy pedig annyira ostobák, hogy rájuk lehet sózni ötszörös áron egy olyan szolgáltatást, amit aztán utólag a jegyzőkönyvekben olvasható jelzőkkel minősítenek, miközben simán leszervezhetnék ugyanazt 100-150 euróért jó minőségben. A legvalószínűbb pedig az, hogy az előbbi két mondat közötti kapcsolat nem VAGY, hanem ÉS. Ami meg azért nyomasztó, mert másnap aztán ezek az emberek szavaznak például az ország költségvetéséről is.*
(Továbbá a cikkek alapján a politikusokon és a szexipar egyes résztvevőin kívül siralmas képet kapunk még a magyar rendőrség, az ügyészség, és nem utolsósorban a magyar újságírás színvonaláról. Mondjuk újdonságot ezek sem jelentenek, csak egy kicsit bosszant, hogy pl. ez a Blanka este azzal a tévképzettel a fejében alszik el, hogy ő egy komoly "oknyomozó újságíró", vagy ilyesmi.)

*De most egészen komolyan, hány olyan embert látsz pl. ezek között, akire jó lelkiismerettel rá mernéd bízni mondjuk az állataid etetését egy hétig: hvg.hu/itthon/20151005_Magyar_politikus_nem_jar_prostitualthoz_

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.10.09. 14:35:47

@prandelli: +1

"a puszta itt alighanem a dunántúli nyelvjárásban előforduló "kevés" vagy "ritka" értelemben használatos"
Ahh, köszi. Ezt eredetileg nem értettem :)

Szívesen megkérdezném az illető politikust hogy ezt miért. Miért így, miért ennyiért, miért nem a szokásos módon. Van rá elméletem, de még így is.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.10.09. 19:49:01

@prandelli: most nézem a videót, egyelőre még nem ment végig, de gyanítom, nincs olyan, aki a kérdésre (mit szól ahhoz, hogy az egyik politikus...) azt vágná rá, hogy "és?".

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.10.09. 19:54:05

@prandelli: egyébként nekem a sztori alapján úgy tűnt, hogy itt kb az az eset történt, mint amikor nem az szerepel a fotón, aki ajtót nyit, és van, aki ilyenkor távozik, de olyan is, aki marad.
Esküszöm, nem tudom, miért jövök mindig a táskákkal, de lehet, hogy ha olyan gazdag lennék, hogy tízesével veszem az xy drága táskamárka táskáit, csak morognék azon, hogy valamelyik mittudomén, egy hordás után elszakadt. Oké, sántít a példa, mert terméket próbálok szolgáltatással összehasonlítani. Lehet, hogy inkább a drága étterem a jó hasonlat.

prandelli 2015.10.11. 09:42:56

@Ivonn88: Az a helyzet, hogy én itt most kimondottan egy civil, választópolgári nézőponttal kívántam gazdagítani a téma körüljárását. Tisztában vagyok vele, hogy a szexipar szemszögéből, vagy egy átlagos szexmunkás szemszögéből ez a k***** politikus a létező legtökéletesebb ügyfél, de én erre sajnos nem tudok enyhítő körülményként tekinteni;)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.10.11. 10:57:38

@prandelli: ezt most nem értem. Milyen szempontból ő a tökéletes ügyfél? Mert sokat fizet? Vagy mert akkor is marad, ha valaki tök mást küldenek helyette? De amúgy kb mindegy is, mert nem azt írtam, hogy nem baj ez a viselkedés, mert legalább tökéletes ügyfél, hanem egy szimpla magyarázatot próbáltam írni arra, hogy ez miért lehet így, ahogy lehet. Az egy dolog, hogy nem vagy vevő erre a magyarázatra, de a kommented második fele tökre nem ide illő, és sértő is.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.10.11. 12:01:58

@prandelli: Tökéletes ügyfél :DDDD
Kiráz tőle a hideg és nem hiszem hogy egyedül vagyok ezzel. A tökéletes ügyféltől nem ráz ki a hideg. Nem hiszem hogy egy átlagos szexmunkásnak fel sem tűnik a parasztsága... Meg az átlagos szexmunkás nem Répucinak vagy valami hasonlónak dolgozik, szóval ezt nem is tudom értelmezni. De esetleg magyarázd meg :)

Szexipar szemszögéből: háááát... nem az én szemszögem, de a szexiparnak szerintem jobbat tenne egy olyan ügyfél, aki nem egy keresztény-konzervatív(-nak mondott) pártban bohóckodik, miközben. Jobb szeretnék olyan politikust, akinél...
...
Kettős mércéről szerettem volna dumálni de nem is ez a lényeg. Meg amekkora bunkók a Parlamentben is, annyira nem kettős az a mérce, teljesen nyíltan taplók. A bajom inkább az hogy ezek nem hisznek a jogállamban, még annyira sem hogy legalább azoknak a tevékenységeknek adjanak egy egységes jogi keretet amit ők maguk is csinálnak. Nem mozgássérült, nem foglalkozik a mozgássérültekkel kapcsolatos törvényekkel, oké. De ha már egyszer szexmunkáshoz jár akkor.. érted...
Szóval a szexipar tudna mit kezdeni egy politikus ügyféllel, de nem ilyennel. Hiszen pont most szívatják szanaszét még azokat is akikkel kapcsolatban állt, és akármennyire nem az én világom ez az egész, ezt azért nem érdemlik. Vagy nem ezt.

@Ivonn88: nem hiszem hogy minket vesz átlagos szexmunkásnak, a szexipart meg nem mi képviseljük.

prandelli 2015.10.11. 13:17:28

@Ivonn88: Mi volt ebben a sértő?? Ezt most duplán nem értem, először is nem rólad vagy rólatok beszéltem, hanem egy átlagos szexmunkásról. De a szexmunkásokat általában sem volt szándékomban megsérteni, ugyanúgy igaz lenne ez egy átlagos fodrászra, aki szintén szívesen kimegy egy vendéghez, ha 5 helyett 30ezer forintot kap egy hajvágásért - és miért ne tenné? Másrészt szerintem az se lett volna sértő, ha rátok vonatkoztattam volna, amit talán azzal tudok a legjobban alátámasztani, hogy magamra simán vonatkoztatom:)

Ha holnap bejön hozzám valaki, és ötszörös árat kínál az én szolgáltatásomért, miközben semmi számomra vállalhatatlan extra kívánsága nincs, és nem tűnik az átlagosnál kirívóan ellenszenvesebb megbízónak, akkor nekem ő egy (majdnem, vagy ha úgy tetszik, némi iróniával) tökéletes ügyfél. A cikkekben nem olvastam olyat, hogy a politikus mint vendég, ne teljesítette volna az utóbbi két kritériumot; sem a kívánságokkal kapcsolatban, sem pedig arra nem történt utalás, hogy a történetben szereplő szexmunkások szokásos ügyfeleihez képest kirívóan bunkó lett volna. (A ti vendégeitekhez képest talán igen, de az átlagos szexmunkás vendégeihez képest vagy akár Répuci alkalmazottainak tipikus vendégeihez képest nem feltétlenül, legalábbis ez semmiből nem derül ki.)

Másrészt nem egy közismert bűnöző vette igénybe a szolgáltatást, és bár tőlem például egy szexmunkáshoz képest (még egy nem átlagoshoz képest is) sokkal inkább elvárható, hogy utánanézzek a megbízónak, de például ezt a politikust nekem se lett volna okom elutasítani. Ellenben választópolgárként (sőt bár ez Magyarországon abszurd gondolatnak számít, de kvázi a politikus munkáltatójaként, hiszen közpénzből él ilyen fényesen - éppen az a gond, hogy valószínűleg olyan közpénzből is, ami nem járna neki) jogosnak tartom azokat a felvetéseimet, amiket a hosszú hozzászólásban részleteztem, és ebben szerintem nincs ellentmondás, csak két eltérő aspektusról van szó.
(Amúgy önmagában azzal, hogy szexmunkást vett igénybe, nekem nem lenne bajom, és mivel ésszerű keretek között ez a törvényes jövedelméből is kitelne, tehát azzal sem. Ami problematikus, az az NNB által felhozott képmutatás, kettős mérce, stb., főleg hogy jó eséllyel olyan emberről van szó, aki hűséges családapaként pozicionálja magát a választók előtt, bár ez utóbbi nem biztos.)

prandelli 2015.10.11. 13:20:07

@noname.blogger: Igen, a szexipar itt konkrétan Répuci, az átlagos szexmunkás meg egy átlagos szexmunkás az ő csapatából:) Akiket egyébként nem volt szándékom bántani, de például az leíródik valahol, hogy többen is alig emlékeztek a vendégekre, mert általában valamilyen tudatmódosító szer hatása alatt dolgoztak, ami rátok például máris nem jellemző (oké, az is elképzelhető, hogy ezt csak ürügynek mondták, mert nem AKARTAK emlékezni, de ugyanakkor nem tűnik elképzelhetetlennek, hogy egyes átlagos szexmunkások valóban így dolgoznak). Illetve még azon is lehet sakkozgatni, hogy ki és milyen szempontból számít átlagos szexmunkásnak - például aki 600 eurót kap két órára, az egy elég lényeges szempontból máris nem átlagos - vagy hogy egyáltalán van-e olyan, hogy átlagos szexmunkás:)

Egyébként most már félve mondom, nehogy ebből is félreértés legyen, de még az sem olyan egyértelmű, hogy nektek feltétlenül hidegrázós lett volna a találkozás ezzel az emberrel. Egyrészt pont te szoktad mondani, hogy veled szinte soha nem bunkóznak a vendégek, és akik úgy indulnak, azok is hajlamosak a végére "megszelídülni". (Nem is beszélve arról, hogy az esetedben a felhozott két konkrét kritikai észrevétel sem hangozhatott volna el a fogakról és a mellekről:P) Egy ilyen ember pont lehet érdekes kihívás egy alkalomra, ha éppen olyan hangulatod van. Másrészt egy parlamenti képviselő definíciószerűen hoz egy csomó olyan paramétert, amit vonzóként szoktatok emlegetni a potenciális partnerek kapcsán: sikeres abban amit csinál; jól keres; a munkájához valamilyen formában a hatalom fogalma kötődik, stb. - oké, az egyéb körvonalazódó tulajdonságai miatt hosszú távú parnernek valószínűleg nem lenne alkalmas, de egy átlagosnál érdekesebb akta miért ne születhetne egy ilyen találkozásból, főleg ha sikerül tényleg megszelidíteni.

(A többivel, tehát amit az egész történet hátteréről meg a járulékos jelenségeiről írsz, nyilván egyetérteünk az elejétől fogva, és én igazából eredetileg nem is akartam másról beszélni, csak most már így alakult.)

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.10.11. 13:53:44

@prandelli: kicsit olyan érzésem volt, hogy kvázi a számba adtad ezeket a szavakat, ergo hogy szerintem ha egy átlagos szexmunkás számára ő az ideális ügyfél, akkor tök rendben is van a dolog.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.10.11. 14:00:59

@prandelli: Egyrészt lehet, hogy túl is reagáltam, másrészt meg tényleg tökolyan érzés, ha magára arra, amit írok, nem reagálsz, csak egy x dolgot odarángatsz, hogy lehet, hogy ez így van, de az még nem enyhítő körülmény, mintha azt gondolnád, hogy én gondolok ilyesmit.
Szóval na, érthetőbben: én leírom, hogy talán a magyarázat X. Te erre azt írod, hogy lehet, hogy Y enyhítő körülmény, de ez számodra nem enyhítő körülmény. Nekem meg megfordul a fejemben, hogy szerinted ha én azt gondolom, hogy X, abból következik, hogy én Y-t is gondolom - mert különben miért írtad volna? Érted...:) Máskülönben egyszerűen nem értem, hogy jön az oda, miért mondod nekem, ha én ilyesmit nem is állítottam. Az első gondolatom az lesz, hogy szerinted én ezt gondolom. És nem, nem azt, hogy ő az ideális ügyfél, hanem azt, hogy oké a közpénzből kurvázás, mert legalább a szexmunkások jól járnak.

Nem t8dom, hogy ez így érthető-e...

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.10.11. 14:08:53

@prandelli: Hááát, attól még, mert párkapcsolati szempontból szeretem, ha sikeres valaki, a melóhoz ez még nem fog hozzáadni:).
A hatalom-dolog szerintem NNB-re nem igaz, de rám sem így, egy képviselő pl. nem tudna meghatni. Egy tanár, egy rendőr vagy egy orvos inkább:D, viszont ez meg pont nem párkapcsolati szempontból jó, hanem ööö, bdsm játékoknál.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.10.11. 14:14:37

@Ivonn88: egyébként nekem még az is benne foglaltatik a sztori szerint, hogy az "ideális ügyfél" nem bánja, ha más lányt kap, mint akit kért, ergo átverhető, és az jó, mert át is akarja verni az átlag szexmunkás. Mondjuk ez akár még bele is férhet, mert lehet, hogy az átlag szexmunkás át is veri folyamatosan a vendégeit, nem tudom.
Persze lehet, hogy csak nekem tűnt úgy a sztoriból, hogy átverés történt, lehet, hogy előtte megkérdezték a pasit, hogy mehet-e más, és ő leokézta.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.10.11. 14:46:54

@prandelli: Tudom hogy ő nem lenne feltétlen bunkó velem, de az ideálistól azért messze van. Lenne. Szerintem. Az ideálissághoz nem elég, ha nem explicit módon bunkó.
Érdekes lehet persze, esetleg. Van egy, hm, benyomásom arról hogy az ilyen emberek hogyan néznek ki az én oldalamról, megtörtént eseteken keresztül. Igen, ha olyanom van, még lehet érdekes, bár mostanság ritkán van olyanom. Valamiért egyre érzékenyebb vagyok a vendégek viselkedésére.

"Igen, a szexipar itt konkrétan Répuci, az átlagos szexmunkás meg egy átlagos szexmunkás az ő csapatából:) "
Így mondjuk könnyebb, de nem vagyok biztos benne hogy akár ezeknek a lányoknak is ő lenne az ideális.

Drogozás tekintetében a cikk csak annyit tesz biztossá hogy létezik a jelenség, a mértékéről nem jelez semmit.

Oké, azt hiszem ezt a csontot rendesen lerágtam :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.10.11. 14:52:45

Az a benyomásom hogy itt mindenki ideges már alapból, már a beszélgetéstől függetlenül is. Én is. De nem akarok veszekedni és esetleg ha mindenki venne egy nagy levegőt, vagy gyakorolna valami jógalégzést vagy akármi....

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.10.11. 15:13:30

@noname.blogger: gondolom, szimplan felreertettuk egymast, de raadasul tobbszorosen:D. A fenti kommentjeimet mar igyekeztem igencsak indulatmentesen megirni, azt hittem, sikerult :(, ezek szerint nem.

kispolgár 2015.10.11. 20:55:57

@noname.blogger: "Miért így, miért ennyiért, miért nem a szokásos módon. Van rá elméletem, de még így is."
Mi az elmélet? Én a közvetítőnél időhiányra gondolnék vagy félelemre attól, hogy a webböngészéseit valaki figyeli. Bár valahogy a közvetítőt is meg kell találni. Szóval ha valaki paranoid akkor biztos nem jár szexmunkáshoz. A sok pénzt fizetek meg simán lehet sznobizmus.

kispolgár 2015.10.11. 21:03:23

@kispolgár: Én a közvetítőnél = Én a közvetítőhöz való fordulásnál

Még annyit, ha kevéssé ismert (tévében alig szereplő) politikus lennék, meg nem mondanám, hogy OGY képviselő vagyok. Ha a lány megkérdezné mivel foglalkozom, megmondanám az eredeti szakmámat.

prandelli 2015.10.11. 21:52:23

Én tényleg elég ideges meg rosszkedvű vagyok, aminek vannak is tünetei, tegnap például egy banális hülyeség miatt aránytalanul felhúztam magam, meg ilyenek. De szerintem ez a mai hozzászólásaimba nem nagyon szivárgott be, most újraolvasva se látok semmilyen indulatot bennük. Sértő szándékot sem, viszont elég valószínű az eredmény alapján, hogy valamit rosszul és félreérthetően fogalmaztam meg.
Igazából az IDEGESÍT most ebben, hogy reggel azt a pár sort egy jelentéktelen kis ironikus szösszenetnek szántam egy számomra inkább csak mellékesen érdekes témában, amiről ráadásul már elmondtam az érdemi véleményemet:/ Az meg szerintem tök véletlen, hogy pont Ivonnak címeztem - ha NNB hozzászólása van ott közvetlenül a szövegdoboz felett, akkor szerintem arra bökök rá automatikusan, vagy betehettem volna címzés nélkül is, mint most ezt. Mindenesetre akit megbántottam akármivel, attól elnézést kérek.

prandelli 2015.10.11. 21:56:32

@kispolgár: Abban még lenne is ráció, hogy egy politikus hajlandó mondjuk dupla pénzt fizetni, ha ezzel csökkenti a lebukás veszélyét. De a Répuci féle hálózat éppen hogy növeli ezt a veszélyt, már önmagában azzal, hogy egy ilyen figura tud az egészről. Miközben ahogy mondod, egy átlagos képviselő valószínűleg végiglátogathatná az egész lánylistát saját szervezésben anélkül, hogy bárki felismerné.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.10.11. 23:53:12

@prandelli: "viszont elég valószínű az eredmény alapján, hogy valamit rosszul és félreérthetően fogalmaztam meg."

Hát épp fentebb magyarázom, hogy miért gondoltam, amit gondoltam:).

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2015.10.11. 23:54:22

(Bocsi amúgy, hogy kb csak ennyi hozzászólásra futja tőlem, maga a téma annyira nem érdekel, meg sajna ötezer másik hülyeségen pörgök :-/)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.10.12. 11:23:56

@kispolgár: Én pszichológiai okokra gondolok, vagy ha úgy tetszik, kulturálisakra. Ezek a pasik nem a semmiből kerülnek a parlamentbe, és egyes üzleti körökben az a normális hogy az ember a haverjait kéri meg mindenre. Magától értetődően nem maga intézi a fizetős nőügyeit sem, amennyiben van olyan ismerőse aki nőket közvetít. Kerültem már véletlenül ilyen helyzetbe, végül nem mentem el mert késtem volna és a pasinak szűkös volt az ideje. De:
A pasi megkérte az üzlettársát, aki megkérte egy ismerősömet aki egy hirdetőoldalt vitt, hogy ajánljon neki nőt. De nem úgy hogy megkapja a nő weboldalát/leírását és kontaktját, hanem velem az ismerős szervezte le a találkozót és a pasiban fel sem merült hogy beszéljen velem. Aztán amikor csúsztam, felhívta a hotel recepciósát (!!!) hogy hol vagyok. Aki felhívta az X-et, aki meg az ismerősömet, aki meg engem, hogy hol vagyok.

Ebből azt próbálom kihozni hogy a csókának, de még ezen ismerőseimnek is, az volt a halál természetes hogy mindenki mást bevon a nőügyekbe, csak magát a nőt nem. Ez nem néhány ember perverziója, nekem úgy tűnk hogy saját világot alkotnak ahol ez a norma, és ugyanúgy ufónak néznek engem a másfajta viselkedésemmel, mint én őket. Ha tudtam volna hogy ennyien be vannak avatva és hogy a pasi ilyen, nem is próbáltam volna elmenni a találkozóra. És biztos vagyok benne hogy nem értenék, hogy miért.

Szóval amit ki akarok ebből hozni: ha valaki, aki ilyen körökben üzletel és éli a magánéletét évekig, miközben semmi mást nem lát, ezt folytatja akkor is amikor a Parlamentbe kerül. Könnyen lehet hogy addigra egyes emberek már rég összeszedték a "terhelő bizonyítékokat" ellene, szóval igazándiból már nincs mitől tartania, már mindegy. Vagy majdnem. És soha nem csinálta máshogy.

tra lala 2015.10.15. 10:09:35

@noname.blogger: "az volt a halál természetes hogy mindenki mást bevon a nőügyekbe, csak magát a nőt nem."

Szerintem nem kell tulmisztifikalni. Nem a nougyeibe von bele mindenkit, hanem az ugyeibe. Szol annak, akit ismer (barat/titkarno/valaki a telefonkonyvebol), es az elintezi neki. Kuldi a takaritot, lefoglalja a repjegyet, egyezteti az idopontot, jelen esetben a "no"-vel.
Ertheto az is, hogy nem o akar majd az idopontrol/helyrol/munkarol egyezkedni, hanem csak szol annak, akiben megbizik es az majd elintezi. Viszont igy nyilvan kontaktja sincs, igy ha nem jon akinek jonnie kell, akkor nem ot tudja/fogja keresni, hanem aki intezte neki.

Ez egy bizonyos szint felett teljesen normalis, mert egyreszt nem mindenkinek er ugyan annyit az ideje, masreszt nem mindenki akarja probalgatni a szolgaltatokat, hanem egybol a legjobbat akarja (amit ajanlanak neki).

Az mas kerdes, hogy a nougyek nemileg privatabb tema, es aki titokban akarja tartani, annak nem biztos, hogy jo otlet a hotel recepciosatol kezdve mindenkit beavatni ebbe.

Azt viszont kevesbe erzem problemanak, hogy nem o kereste ki a lanyt, elvegre az izleset ismerik, a lanyt is ismerik (= tudjak rola, hogy kepes-e legalabb ertelmesen beszelni), egy dugasnal tobbet meg ugysem akar.

Ehhez meg csak magas pozicioban sem kell lenni.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.10.15. 14:07:33

@tra lala:
"Nem a nougyeibe von bele mindenkit, hanem az ugyeibe."
Igen, azokba is.

"nem mindenki akarja probalgatni a szolgaltatokat, hanem egybol a legjobbat akarja (amit ajanlanak neki)."

Ezt a részt még értem, ez csak egy advanced formája annak ahogy pl a beszámolós oldalakon ajánlják vagy nem ajánlják a nőket egymásnak. Aki ismer az nyilván speciálisabban tud választani az ízlésem szerint.
Azt nem értem hogy onnantól hogy megkapta a kontaktot az ajánlott nőhöz, miért nem maga intézi. Egyrészt azért mert magánjellegű dolog, másrészt mert simán lehet hogy a nő már a hangja alapján ellenszenves, vagy valami olyan kifogása támad vele szemben amit a nő ajánlói nem tudhatnak előre. Vagy úgy általában, benyomás. Mégiscsak szexelni fognak. Lásd azt a részt hogy nekem is fontos hogy legyen kontakt találkozó előtt, és hogy ne végig a haver/üzlettárs bonyolítsa nekem a dolgokat, pedig nekem még az sem kell hogy jólessen. Ha meg ismerős közvetíti a pasit akkor nyilván nem darabolós gyilkos és valószínűleg korrekt is.

Magyarázat lehet az hogy neki a dugás csak annyira személyes ügy, mint az hogy valaki kitakarítja a lakását: semennyire. Pont annyira ignorálja a nőt szex közben, mint a takarítót munka közben. És a takarítást sem maga szervezi. Ez az a hozzáállás ami meglep.

Az meg egy teljesen másik kérdés hogy nekem kínos lenne ha ekkora tömegek lennének képben azzal hogy épp kivel, hogyan és mikor dugok, függetlenül attól hogy mennyire fontos objektíven hogy titokban tartsam.

kispolgár 2015.10.15. 22:15:30

@noname.blogger: Ez eszembe se jutott. Remélem sose leszek olyan elfoglalt, hogy közvetítő kelljen ilyenhez.

szombathelyi vitéz 2015.11.03. 17:27:03

@kispolgár: Azt én is remélem, viszont a közvetítő szerepe tetszene. A 200 eurókat bevételezném, a feléből-harmadából kijönnének az alvállalkozók ISO 9001 minőségbiztosítással együtt, és ráadásul messze jobb szolgáltatást kapnának a tökfejek:) Mindenki jól járna, kivéve talán Répucit.

prandelli 2015.11.28. 13:27:56

Ez se tűnik itt az újságírás magasiskolájának, akár az eredetit nézem, akár a magyar változatot: index.hu/gazdasag/2015/11/27/egy_szendvics_araert_prostitualjak_magukat_fiatal_gorog_nok/
www.washingtonpost.com/world/young-greek-women-selling-sex-for-the-price-of-a-sandwich-new-study-shows/2015/11/27/c469695e-94d9-11e5-b5e4-279b4501e8a6_story.html
(Azért a bulvár lehámozása után még így is akadhat benne néhány érdekesség, emiatt linkelem be.)

Ezt meg csak úgy magában, kommentár nélkül (okos fejével biccent, nem remél)
orulunkvincent.blog.hu/2015/11/25/prof_dr_lanczi_andras_esete_a_l_art_pour_l_art_szexualitassal#c28670560

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.11.28. 13:42:04

@prandelli: Az utóbbit olvastam, és már akartam kérdezni, hogy. Szóval izé, te érted az eredeti, Lánczi-féle cikket? Nem arra gondolok hogy hülyeség vagy nem, de én a mondatrészei közötti összefüggéseket sem értem. Pl: "az európai civilizációban megtagadtuk a hagyományokat, így megszűnt a jövőről való gondolkodás"
Első mondarész jelentése tiszta, második mondatrész jelentése tiszta, kettő közti akármilyen kapcsolat nem tiszta.

Ennél nagyobb ívekben sem értem a logikáját de nem árt az alapokkal kezdeni.

prandelli 2015.11.29. 12:35:20

@noname.blogger: Gondolom olyasmi lehet, hogy a mocskos felvilágosult libsinihilista fertőben (és legújabban már kb. minden annak számít, ami 1789 óta változott a világban), szóval a fertőben dagonyázó, elpuhult szibarita európai ember megtagadja a hagyományokat, ezért aztán - többek között - éjjel-nappal fűvel-fával szexel (lárpurlár), ahelyett hogy a jövőről gondolkodna, és technikai értelemben gyereket nemzzene. Bezzeg a migránsok, azok majd szaporodnak és kitúrnak, a templom helyett meg mecset lesz. Ide vezet híveim a buziházzaság és a terroristák támogatása a liberálisok által, most pedig adakozzatok a perselybe, és menjetek békével.
Szóval igazából az ilyen szövegekhez nem érdemes úgy közelíteni, ahogy normális ember normális szövegekhez közelít. Ennek a herrprofesszornak a cégén most éppen 5 milliárd forint közpénz folyik át, amiből persze egy csomót vissza kell osztani, de azért így is marad bőven, és hát valamit mégiscsak kell tenni ennyi pénzért. Például havonta legalább 135 ív terjedelemben alátámasztani a Párt politikájának helyességét, minden lehetséges kommunikációs térben és formátumban. A tartalmat nézve pedig már régen a Tanú világában járunk, az ítélet megvan (a liberálisok támogatják a terrorizmust), és az ítélet a Legfelsőbb Helyről jött, tehát innentől nem az ún. tényeket kell álobjektivista módon latolgatni, vagy logikus érveléseket összerakni, hanem "abból kell kiindulni, hogy Dániel Zoltán kém, áruló és rendőrspicli".

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.11.29. 15:07:53

@prandelli: Oké... azért reméltem hogy te rámutatsz valami összefüggésre amire én nem gondoltam. Ennek így értelemszerűen se füle se farka, de gondolom nem azért van hogy legyen neki, hanem azért amit írsz. Elszomorító hogy erre van kereslet (ezexerint komoly tömeg van aki nem igényel összefüggéseket a következtetésekben), ha nem lenne, simán csak visszaosztanák a pénzt és azt mondanák hogy az érte kapott szolgáltatás/szellemi termék titkos, meg nemzetbiztonsági szempontból ilyenolyan.

(az előbb mást is írtam válaszként de nem elég jó szóval eltüntettem)

prandelli 2015.11.30. 11:36:54

@noname.blogger: Sajnos nem tudok semmi bíztatót mondani:/
Én 2002 óta figyelgetem az átlagembernél kicsit intenzívebben az ún. közéletet, és a tendencia rémisztő. Ma olyan dolgokat fogad el teljes apátiával vagy éppen lelkesedéssel a közvélemény, ami akkor elképzelhetetlen lett volna. Pedig már akkor is az volt a szöveg, hogy most olyan dolgok történnek, ami 10 éve lehetetlen volt;)
(És ez tényleg így volt, mert az én érdeklődésemet is az indította be, hogy az akkori választási kampány kapcsán soha nem látott sötétségek kerültek elő mindenféle témákban. De a mostani állapotokhoz képest...)

prandelli 2015.12.01. 23:27:03

De hogy legyen valami vidámabb is: szexmunka filmen az 1920-as évekből:)
www.xvideos.com/video5279082/porno_frances_-_1920
Az első két perc érdekes, a többi már csak egy kis furcsa őspornó.
Felhívom a figyelmet a rafinált vendégszerző technikára 0:50 körül, valahogy meg kellett oldani netes hirdetés és mobiltelefon nélkül is:)
(és a készülődő csaj az első jelenetben egész jó:D)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.12.03. 21:27:29

@prandelli: Tényleg szép a készülődő lány :) (meg milyen ügyesen tekeri a haját, nekem tízszer annyi idő kell tized olyan szép kontyhoz)
..Ezeket a filmeket vajon hol nézték? Mert otthoni videók még nem voltak gondolom, a moziban meg valahogy nem hiszem :) Titkos vetítés valami eldugott helyen?

prandelli 2015.12.04. 12:52:11

@noname.blogger: Sőt nem csak szép és ügyes, de még őszintén jókedvűnek is látszik:)
Én úgy saccolom, hogy a VHS elterjedéséig (80-as évek eleje) otthon nagyon ritkán nézhettek ilyesmit a népek. Moziban viszont igen, csak azok speciális mozik voltak a piroslámpás negyedeken belül. A nagyobb francia városokban és Berlinben biztosan volt ilyen már az 1920-as években is, és valószínűleg sok más nagyvárosban is.
Ez meg itt a videokabin előfutárának tűnik:
"Marseille-ben sétálgattam, s figyelmeztettek, arra már ne menjek tovább. Én persze csakazértis. Egy nő leszólított, udvariasan elhárítottam. Amire lekapta a kalapom, szaladt vele, persze futottam utána, a sarkon el is csíptem. Újra hívott szobára. Nem, nem, no, merci. Akkor legalább a mozit nézzem meg. Mennyibe kerül? Fél frank. Hát jó, lássuk. Amolyan tekerős, ósdi masina, be kellett kukucskálni a lyukon. A rövid némafilm címe: Vendetta, avagy a tengerész bosszúja..."
(Majd ezt követően egy roppant részletes leírás, amibe ma is belepirulna a képernyő. Konkrétan ilyen koreográfiájú pornófilmet én még biztosan nem láttam, és ma valószínűleg törvénybe is ütközne. A leírás megtalálható Karinthy Ferenc Staféta című írásában, de sajnos a neten nem találom, és már így is szép tőlem, hogy ennyit begépeltem saját kezűleg;)

prandelli 2015.12.05. 12:13:32

Közben találtam egy 1930 körül íródott egészen furcsa könyvet a nemi szerepekről és a szexualitásról, illetve hogy ezek hogyan változtak meg drasztikusan az első világháború után. Nagyon különös egyveleg, néhol keményen feminista még mai szemmel is, az egyik fő témája a nők felszabadulása a patriarchális társadalom elnyomásai alól gazdasági és szexuális értelemben is. Ugyanakkor tartalmaz egy csomó olyan szöveget, ami ezekhez képest eléggé furcsának és anakronisztikusnak tűnik. Szóval tele van olyan fejtegetésekkel, ahol az egyik bekezdés kimondottan progresszív - sőt az akkori viszonyokhoz képest akár forradalminak is mondható - a következő meg mai szemmel abszurdan konzervatív. Mintha az egyik oldalt Antoni Rita, a másikat meg Harrach Péter írta volna, ami manapság kb. a tűz és a víz, akkor meg ezek szerint elfért egy könyvben ez a kombináció:) Alighanem túl sokféle társadalmi változást kellett volna egyszerre feldolgozni, és ezeknek a kölcsönhatásai még teljesen zavarosak voltak; illetve időnként mindenféle áltudományos fejtegetésekbe bonyolódik, valószínűleg akkor éppen divatos elméletek alapján. Ha majd eljutok a prostitúcióról szóló fejezethez és lesz benne valami érdekes, akkor jelentkezem:)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.12.05. 12:28:48

@prandelli: Nekem az ilyen jellegű műveltségem az Chandler egy regénye, ahol a főkarakter magánnyomozó lebuktat egy helyet, ahol erotikus képeket tartalmazó könyveket kölcsönöznek ki a népeknek. Meg készítenek is. Kinyit egy ilyen könyvet, de csak valami olyat kommentel rá hogy "csupa mocsok" a tartalma. Az ügyfele egyik lányát a fotózáson találja bedrogozva, szétesve, elviszi onnan. A nő egyszerűen egy bárszéken ült, egy szál nyakláncban. Azaz a "mocsok" valószínűleg nem pornó, csak néhány meztelen nő. Bár fene tudja, nagy a ködösítés.
Ja a sztoriban szerepel egy meleg pár is, amelynek a férfias tagjáról a hősünk megállapítja hogy noha ő keménynek látszik, nem az, minden buzi nyápic (by design, gondolom a buziság egy tünete), egy ütéstől kifekszik és csak bőg, ha jól rémlik. (most nem olvastam utána, de átküldhetem mélben az egészet ha érdekel)
Szóval prüdéria csúcsra járatva.

Meg van egy még egy ilyen: halcsontosfuzo.reblog.hu/nok-ferfiak-testek ez a fotózás hajnala, szóval sokkal korábban. Itt még lehetett erotikus képeket gyűjteni műélvezet címén, de ez sem pornó volt.

Lehetséges hogy a húszas években (és előbb) volt egy lazább időszak, amikor nem üldöztek minden erotikát? Vagy üldözték, de ők kockáztattak? Vagy az amcsik prűdek voltak, de az európaiak nem? Vagy csak a franciák nem? Az világos hogy mindenhol széles szakadék húzódott a "rendes" nő és a félvilági nő között, de nem mindegy hogy tűrték őket vagy üldözték. Meg a partnereiket. (és akkor most keverem a pornót a prostitúcióval, mindegy)

Amúgy jó a sztori, a kalaplopós trükk külön tetszik :) Lehet hogy megveszem a könyvet :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.12.05. 12:29:53

@prandelli: igen, légyszi jelentkezz :)
Analóg vagy digitális formátum?

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.12.05. 12:44:22

@prandelli: Hasonló effektet sci-fiknél is látni, oké, az más, de akkor is :)
Szóval a szerző kitalál egy egészen új technológiát, vagy elvet, aztán arra építve kifejt egy világképet. És a végén nagyon nem sikerül konzisztensre. Mondjuk az író kitalálja hogy vannak ilyen szép nagy dobozok, amelyeket magaddal tudsz vinni és felhívni vele más embereket. Meg kitalálja azt is, hogy legyen videóhívás. Meg kitalálja, hogy a mesterséges intelligencia már annyira tápos hogy szinte emberi személyisége van neki. Ugyanakkor ezekke képtelen lemodellezni ezek következményeit, mint pl az okostelefon, és ezek hatásait, az emberek voltaképpen ugyanúgy viselkednek mint a vonalas telefon és a tévé korában, ugyanazok a korlátaik, és amire használják az új cuccokat az kb ugyanaz, mint az író korában. Nincs igazán komplex társadalmi változás... nem tudom, érted-e, ez így nem túl egzakt :)
Gondolom ugyanez a csapda a progresszív gondolkodóknál, vesznek egy nagyon vad, a köztudattól nagyon távol álló elképzelést, igyekeznek kifejteni, levezetni a következményeit, de nem tudják igazán átugorni a saját árnyékukat, nem tudják következetesen végigvinni. Itt gondolom azért, mert az indulat megvan a változtatásra, de a neveltetésük beléjük kódolt egy csomó mindent amiről nem is látják hogy ellentmond a víziójuknak.

(sci-fiben nekem a Térség sorozat jön be, az elég jól levezeti a technológiai fejlődés következményeit, meg régebben a Hyperion tetszett, de most már túl misztikusnak érzem)

prandelli 2015.12.05. 23:55:38

@noname.blogger: Az biztos, hogy az első világháború után nagyon durván átrendeződtek a társadalmi struktúrák, pl. mert a háború alatt a nők tömegesen jelentek meg a munkaerő-piacon, és sokan ott ragadtak a háború után is, ami alapvetően megváltoztatta a társadalmi helyzetüket és a mozgásterüket. Ezzel párhuzamosan pedig "a régi jó erkölcsök" is fellazultak:) Az 1920-as évek Berlinje például egy nagy vigalmi negyedre hasonlíthatott, mai szemmel is elég súlyos sex, drugs and rocknroll fílinggel, csak az utóbbi helyén másfajta zenékkel. Erről egyszer olvastam egy nagyon jó cikket, azt most nem találom, de azért két link van itt a témában: en.wikipedia.org/wiki/Roaring_Twenties
en.wikipedia.org/wiki/1920s_Berlin

Az idézett Karinthy Ferenc-írás egyébként Major Tamásról szól, és a történet is az övé eredetileg. Az írás egésze amúgy inkább színháztörténet meg történelem, de pl. van egy olyan sztori is, hogy Major fiatal korában egy szexmunkásnál lakott albérletben, aki "komoly, rendszerető, józan teremtés volt, amellett kiváló szakácsnő", és amikor az albérlő késő este hazatért a színházból (+kocsma), akkor mindig finom vacsora várta:) Egyébként magának Karinthynak (a Ferencnek) vannak tényleg erősen erotikus tartalmú írásai is, ez pl. itt még egy komoly bdsm-szálat is felvonultat: moly.hu/konyvek/karinthy-ferenc-x-utolso-kalandja

prandelli 2015.12.06. 00:01:25

@noname.blogger: Ez a sci-fi analógia tetszik:) Vannak nekem is ilyen emlékeim, hogy ugrálnak az űrhajóval a hipertérben, amit az űrhajós agyához szinkronizált szuperkomputer irányít, miközben a csodahajó pilótájának személyi kommunikációs eszközei kevesebbet tudnak, mint ma egy akciós okostelefon:) Ez a technikánál részben amiatt van, hogy mondjuk a hatvanas években nagyságrendekkel túlbecsülték az űrhajózás fejlődését, és ugyanennyivel alábecsülték az informatikáét (illetve egyes területeket, pl. az internetet egyáltalán nem tudtak elképzelni sem), de van tisztán olyan is amit mondasz, hogy egy paraméter mozgatásánál nem számolják végig a kölcsönhatásokat a többi paraméterrel, illetve a tovagyűrűző hatásokat az egész rendszeren. Itt meg a "társadalomtudománynál" olyan vicces dolgok vannak, hogy a nőknek legyen a férfiakéval egyenlő joguk a szexuális önmegvalósításhoz, de azért térden felüli szoknyát ne hordjanak, mert az erkölcstelen:) Most azóta nem vettem elő az írást, de majd később még hozok idézeteket meg példákat.

prandelli 2015.12.06. 10:43:56

Na ez talán még jobb link, és így összeszedve még nem is láttam máshol, tele van nekem is újdonsággal: en.wikipedia.org/wiki/Flapper

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.12.06. 21:03:57

@prandelli: "amit az űrhajós agyához szinkronizált szuperkomputer irányít, miközben a csodahajó pilótájának személyi kommunikációs eszközei kevesebbet tudnak, mint ma egy akciós okostelefon:) "

Ami pont jó példa arra, amiről beszéltem: ez nem űrhajózás meg informatika, csak az emberek/ írók agyában van két külön dobozban. Mármint ha az űrhajós agyához hozzá lehet kapcsolni a komputert akkor hozzákapcsolhatnák ugyanazt a komputert a másik űrhajóséhoz is, és kis bütyköléssel kész is van a készülék nélküli mobil kommunikáció, ami akárhonnan nézve is elég hasznos dolog. Ehhez nem is kell különösebben tovább deriválni a dolgokat, és mégsem jutnak el idáig.

Igen, a régi sztorikban az önmegvalósító nők azért valahogy mindig megállnak annál a szintnél, amit a korabeli nők csináltak, plusz egy kicsit tovább. Mittomén, hatvanas évek, az író el tudja képzelni, hogy a nők, akik az író korában (és az író szerint) csak ábrándoznak arról hogy költők legyenek (a valóságban pedig háztartásbelik), a sztoriban ténylegesen azok lesznek. Mármint verset írnak. De nem lesznek "legnagyobb" költők, akik a költészetükkel befolyásolják a világot, csak úgy írogatnak maguknak. És nem lesznek gépészek sem.
...
(küldtél nekem egyszer egy regényt, arról jut ez eszembe a példa, ott volt mindenki nagyon egyenlő és ott voltak kissé furák az űrhajók képességei is...
...meg filózok, hogy volt ott egy fickó, a főhős segítője, aki valami telepata volt, mint ahogy a közösségében mindenki. Volt egy szerelme is, akivel telepatikusan/lelkileg össze volt kapcsolódva folyamatosan, és ez arrafelé tök normális volt. Ehhez képest teljesen magától értetődően hagyta ott a nőt amikor elment a főhőssel világmegmenteni, és az összekapcsolódottságuk ellenére a nő semmilyen hatással nem volt a sztori menetére, semmikor. Nem mondott véleményt, nem próbált beavatkozni, nem tűnt úgy hogy releváns önálló gondolatai lennének az amúgy nagyon szokatlan történtekkel kapcsolatban. Mintha az a sok megosztott gondolat a nő részéről csak olyasmi lenne hogy jaj de szép ez a virág, meg hogy mindjárt odaég a rántás, meg hogy jajdeszeretlek drágám. Szóval egyenlőség, és nem egyenlőség.)

...linkeket majd olvasom :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2015.12.06. 21:05:26

...a társadalomtudományi szálat nem tudom tovább vinni, ilyet kevesebbet olvastam mint sci-fit :)
süti beállítások módosítása