Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Unalmas az élet, pont egy hete nem kaptam levelet, úgyhogy gondoltam, addig megosztom az elmúlt idők 3 találkozóját: a legjobbat, a legrosszabbat és egy nagyon átlagosat (a szó rossz értelmében). Nem merem azt mondani, hogy a pályafutásom „legeslegjei”, de közel vannak hozzá. Érdekes, hogy szinte egymást követték időben és mindhárom külföldiekkel történt.

A legrosszabb a legutóbbi ilyen eset volt, egy svájci francia vendéggel, akivel már az egyeztetésnél sem igazán stimmelt a kommunikáció, de azért kb. értettük egymást. Mindketten késtünk, és az a furcsa helyzet alakult ki, hogy az ajtaja előtt kellett várnom rá pár percet. Vagyis amúgy lehet, hogy ez gyakori, de én nagyon furcsán éreztem magam. Ami ezután következett, az talán az ő fáradtságának volt köszönhető, mivel anélkül, hogy mentegetőznék, állítom, hogy tényleg igyekeztem. Valószínűleg ő egy olyan ember volt, akivel amúgy sem jöttem volna jól ki. 2 órát fizetett előre és túl (ezt előre egyeztettük), ehhez képest 1-nél kevesebbet maradtam, úgy, hogy a végén gyakorlatilag már elzavart. De ne rohanjunk előre, ott kezdődött a dolog, hogy elkezdte kérdezgetni, hogy mit szeretek. Erre később kaptam pár tippet, hogy mit lehet mondani, de akkor nem igazán tudtam feltalálni magam. Nem állítom, hogy nem találkoztam még ezzel a kérdéssel, de általában el tudtam terelni a témát (pl. amikor azt mondom, hogy szeretek masszírozni), most viszont legalább 5x megkérdezte. Cserébe igyekeztem jobban odatenni magam, de semmi hatása nem volt. Szexben nagyon agresszív volt, ha fájdalmat okozott és szóltam érte, ugyanúgy folytatta (nem is értem, minek kérdezgeti, hogyan szeretem), de azért gyorsan vége lett és nagyjából ennyi is volt mindkettőnknek. Ő leült a gép elé és szintén legalább 5x elmondta, hogy menjek, és gondolom nem azért, mert szerinte nem értettem, főleg, hogy hevesen okéztam és öltöztem közben.

Hazafelé azon gondolkoztam, hogy nyilvánvalóan nem én vagyok számára a megfelelő lány és nem értem, hogy a honlapomon található viszonylag részletes információk alapján miért engem keresett meg mégis. Pusztán találgatás, de szerintem ő arra számított, hogy egy szexistennővel fog találkozni, hogy a legtipikusabb bemutatkozókból merítsek ihletet, egy tüzes vadmacskát hívott, ehelyett megkapott engem, a magam nyers, de azért kedves valójában. Tudom egyébként, hogy ez így leírva nem hangzik annyira rossznak, és szerencsés is vagyok, hogy ez toplistás, de nagyon rosszul esett.

A nagyon átlagos találkozó szintén egy svájci franciával sikerült, komolyan mondom, az volt az egészben a legjobb, hogy előtte sosem voltam ötcsillagos hotelben. És igen, kb. ennyi. Egy órát voltam, vagyis kicsit kevesebbet, odamentem, fizetett, szexeltünk (ami amúgy rendben volt, csak nagyon standard, francia, ráülök, elmegy, helló), zuhanyoztam és mire visszaértem, pizsamában laptopozott. Ő mondjuk nem zavart el, hívott másnapra, mert unalmas emberekkel kellett töltenie az estét, úgyhogy azt javasoltam, gondolja át és írjon, de végül nem tette. Ezért igazán nem hibáztatom. A fura az volt, hogy nem igazán beszélgettünk, bár a parfümömet még soha egy vendég sem dicsérte meg. A többi is elég felszínes volt, hogy tetszik Budapest, stb. Egyébként ez a rossz átlagos csak annyiban különbözik a jó átlagostól, hogy annál jól elbeszélgetünk vagy elröhögcsélünk.

A legjobb egy svéd pasival volt, egy gyönyörű és legfőképp tágas hotelben találkoztunk. Külsőre is nagyon tetszett, és a szerényes angolom ellenére nagyon jól elbeszélgettünk nem annyira felszínes dolgokról, pl. világnézet vagy politika (na, erről amúgy az életben nem beszéltem még vendéggel, de tekintve, hogy eddig magyarokkal találkoztam inkább, furcsa lett volna), de azért a kedvenc sorozatok sem maradtak ki, sok közös témánk volt. Kicsit azért sajnálom, hogy miattam nem tudtunk mélyebben belemenni. Bár valószínűleg nagyságrendekkel jobb angollal is nehezen ment volna. De ha már itt tartunk, a szex is nagyon jó volt, méretügyileg az esetem, és amúgy van egy apróság, amit imádok, de nem szoktam külön kérni, furcsán is venné ki magát. Na, nála nem is kellett, magától kitalálta, pedig nem próbálkozott különösebben. Az volt az érzésem, hogy ő is jól érezte magát velem, és ezt is mondta, de nem tudom, mikor jár itt legközelebb, úgyhogy biztos nem lehetek benne.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr366048667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.17. 19:51:19

"erről amúgy az életben nem beszéltem még vendéggel, de tekintve, hogy eddig magyarokkal találkoztam inkább, furcsa lett volna"

Miért tartanád furcsának ha magyarokkal szóba kerülne a poltika?

suisseproject 2014.04.17. 20:04:39

@noname.blogger: Úgy tudom, hogy nem illik felhozni ezt a témát, fórumokon is tiltják néha, még akkor is, ha amúgy teljesen tárgyilagosan beszélnél róla véleménynyilvánítás nélkül. Vendég sem hozta fel még soha. Nekem nem éri meg emiatt kockáztatni egy esetleges nézeteltérést, mert félek, hogy indulatokat válthatok ki vele. Külföldiekkel azért érzem kicsit másnak, mert úgy nem annyira "személyes" a téma, valamelyikünk nem érintett benne és így megsérteni sem nagyon lehet.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.17. 20:15:43

@suisseproject: Nem tudtam, hogy létezik ilyen illemszabály vagy hogy ennyire általánosan kötelező :D:D

De az sem biztos hogy tényleg ennyire általános, mert nálam időről időre szóba kerül a politika, pedig magamtól nem szoktam felhozni. Igyekszem nem megvitatni mélységeiben, de ezt csak magam miatt csinálom, tudom, hogy mennyire határozott véleményem van ilyen dolgokban és ha úgy alakulna, nem tudnék nem belemenni egy vitába. Akkor is ideges lennék tőle ha a partner nem.

Külföldiek meg kimondottan fel szokták hozni, teljesen tipikus általános kérdés, hogy mi a véleményem a magyar politikáról.

Azért most rendesen megleptél. Nem gondoltam, hogy ennyire háborús téma a politika.

suisseproject 2014.04.17. 20:18:57

@suisseproject: Azért kezdtem azzal, hogy "úgy tudom". :)

Egyébként nem tudom elképzelni, hogy én ideges legyek, vagyis mondjuk akkor, ha valaki valami elképesztő baromságot mond, akkor talán. De kétszer is volt olyan, hogy valaki elég... nyilvánvaló jeleket hordozott és nem inkább nem szóltam :)

suisseproject 2014.04.17. 20:20:23

@suisseproject: Hupsz, ez nem igazán sikerült :D - egy darab nem és + egy @noname.blogger:

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.17. 21:54:09

Ezt a "szabályt" én is ismerem, emlékeim szerint még kora tizenéves koromban sikerült elsajátítani, és jó sokáig úgy is éreztem, hogy tényleg, micsoda baromság ilyenek miatt összeveszni. Azóta viszont úgy érzem, hogy mennyire logikátlan már, hogy pölö a feminizmusról lehet beszélgetni, arról meg nem, hogy szerintem okés-e a nagyvállalatok különadója, pedig mindkettő lehet érzékeny téma, nem?

Mindenesetre vendégnél mondjuk egyiket se hoznám fel, mert én is igen nehezen fogom vissza magam, és ha sikerül is, nem túl jó érzés. De úgy általánosságban azért nem illik politikát felhozni mindenféle társaságokban, mert mittudomén, bazinagy ellentéteket tud szülni.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.17. 23:13:10

@suisseproject: Hát, az illemszabály az olyan, amit az ember "úgy tud", kőbe általában nem vésik őket :D én meg csak nézek, mert tökre nem hallottam még a dologról :) Nem kritizállak, csak csodálkozom. Mármint nekem tényleg nem esett le hogy mitől magától értetődő hogy magyarokkal nincs politika. Azt hittem, én értek félre valamit.

Most belegondolva talán nem is az a problémám a politika témával hogy belemennék egy vitába, mert ez más témáknál is így van, hanem hogy ebben nem tudom megvédeni az álláspontomat mert nem vagyok tájékozott, inkább csak preferenciám vannak. Viszont a vitázhatnékom attól még ott van, ez így nem jó kombináció. De attól még nem kötök bele senkibe ha meghallom hogy másfelé szavaz, inkább csak attól félek hogy elkezd győzködni és ezen vitázunk össze.

@Ivonn88: "azért nem illik politikát felhozni mindenféle társaságokban,"
Megvan, akkor azért nem ismerem a szabályt mert nem járok társaságokba :D Mert mondjuk egy baráttal az ember úgysem veszik össze, meg micsoda marhaság hogy ilyen általános tabutéma legyen bármi, ismerősökkel viszont ez így tényleg nem pálya.

Szóval én továbbra is úgy vagyok vele, hogy lehet erről beszélni, csak nagyon óvatos vagyok, kvázi csipesszel nyúlok a témához. De valószínűleg a vendégnek sem cél az összeveszés, csaknem forszírozza már túlságosan.

Arra pl simán rá szoktam kérdezni hogy vallásos-e a pasi (általában lóg valami szimbólum a nyakukból, így könnyű), és van bennem egy hajlam hogy kiderítsem, ha már vallásos, mennyire él annak a szabályai szerint. Merthogy a velem való találkozást kevés vallás támogatja. De nem szokott belőle feszkó lenni :)

suisseproject 2014.04.17. 23:24:08

@noname.blogger: Egyébként nem, nekem sem volt magától értetődő, anno egy fórumon találkoztam vele először. Aztán gondolom, máshol is, csak arra már nem emlékszem, de valahogy beidegződött.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.17. 23:39:22

@noname.blogger: wow, én a vallást tuti nem merném megemlíteni, mert én attól is ideges lennék...:)

Na, ez érdekes, mert én tényleg kora tinikorom óta ismerem ezt a "szabályt", akkoriban meg az ember még nem jár társaságokba:D, nem tudom, honnan szedtem fel. Gondolom, osztálytársaktól, de az is lehet, hogy a netről, szóval nem direktbe egy 'társaságtól', amibe belecsöppentem.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.18. 00:11:21

@suisseproject: @Ivonn88:
Érdekes, tényleg :) talán valami kultúrkör-dolog lehet? Én nem Budapesten nőttem fel.

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2014.04.18. 00:22:09

@noname.blogger: nem tudom, szerintem inkább a net tehet róla... vagy tényleg a fene se tudja. Nekem úgy rémlik, hogy a 2002-es választások alatt tudtam meg, hogy politikáról beszélni nem oké, de akkor még ilyen általános dolognak tartottam, hogy a politikát inkább jobb szóba sem hozni, mert jól összevesznek tőle az emberek. A gyakorlati megvalósulást meg az mutatta, hogy a másik osztályban pártokat alapítottak az emberek és jól összevesztek:D. Nálam talán ez lehetett az oka, meg esetleg még tényleg talán az is, hogy mi Suisseprojecttel kb a neten nőttünk fel, szóval társaság híján is jobban betaláltak minket az ilyen bölcsességek, mint téged.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.04.18. 00:34:42

@Ivonn88: A net is tehet róla, ez esélyes. Én rendesen netközelbe huszonévesen kerültem, akkor már nem voltam fogékony az ilyesmire. Fórumokon nézelődni meg kb akkortájt kezdtem, amikor a másik blog írását is elkezdem. Nem sokkal ezután ismertelek meg.

prandelli 2014.04.18. 08:55:45

@suisseproject: "pont egy hete nem kaptam levelet"
Mer' nem a Frenkitől rendeltél honlapot:)
Pedig akkor rögtön az egekbe szökne a bejöveteled:P
(A bejövetel szót amúgy a bevétel helyett használják, és még ezen kívül is van néhány furfangos nyelvi lelemény a honlapjukon. Az angol verzióról nem is beszélve:D)

prandelli 2014.04.18. 08:57:53

@Ivonn88: "a 2002-es választások alatt tudtam meg, hogy politikáról beszélni nem oké"
Sok felnőtt is akkor tudta meg:) Az viszont nagyon érdekes, hogy ez 12 évesen is már ennyire érzékelhető volt.
Például volt egy focicsapatunk akkor, már évek óta játszottunk együtt minden héten, és fogalmunk se volt senki politikai nézeteiről. Akkor meg két hét alatt szabályosan ketészakadt a társaság az öltözőben, sőt nemzeti érzelmű sporttársaim mintha a pályán is egy fokkal erőteljesebben csúsztak volna a liberális lábakra. Akkor lett hirtelen pártjelvény a kokárdából, és az emberek egymást méregették az utcán, hogy kinek van és kinek nincs. Akkor hangzott el, hogy "a haza nem lehet ellenzékben". És akkor kellett először kiraknom valakit metrókocsiból tettlegességhez közelítő zsidózás miatt.
Aztán később több lépcsőben még durvult tovább a helyzet, de nekem akkor kezdődött, pedig már az első szabad választásról is vannak emlékeim, a következő kettőről meg még inkább. 98-ban még a Horn-Orbán vitán is ott voltam a Közgázon:)

KondorL 2014.04.18. 10:51:44

@prandelli: Jaja, a bejövetel az nagyon ott van:) Először azt hittem, hogy ez valami nyelvújítás, és a "jobban be fogsz jönni" főnevesítése, de a más nyelvű verziókból* kiderül, hogy a bevételt nevezik így:))
*Amelyek egyébként szintén borzalmasak. Egyszerűen nem tudok rájönni, melyik az eredeti változat, hacsak nem a szlovák. Mert a másik három mind olyan, mintha valamiből fordították volna, nem túl jó minőségben.

KondorL 2014.04.18. 10:53:19

@suisseproject: "Cserébe igyekeztem jobban odatenni magam"
Ilyenkor konkrétan miből áll az, hogy jobban odateszed magad?
Valamint izé, lehet hogy megint én leszek itt a rosszarc, de ezt a szemléletet és logikát elmagyaráznád pontosabban? Biztos van értelme, de ha ezt így olvasná netán egy potenciális vendég, akkor arra gondolhat, hogy majd ő is inkább negatívan áll hozzád, hogy cserébe jobban odatedd magad. Vagyis úgy tűnik, mintha a negatív hozzáállást jutalmaznád:O

suisseproject 2014.04.18. 10:54:51

@KondorL: Még szerencse, hogy itt van Frenki, aki majd megmondja. Ja, már valszeg nincs. (Azért se járok csodájára ennek az oldalnak. Még a végén sok látogatójuk lenne)

suisseproject 2014.04.18. 13:28:54

@KondorL: Lehet, hogy igazad van, mindenesetre elég ösztönös reakció volt :)
A potenciális vendégekről annyit, hogy nem szeretném nyilvánosságra hozni a hirdetésemet/honlapomat, még akkor sem, ha páran tudják (és őszintén szólva szerintem sok is ez a pár). Ettől függetlenül amiről te beszélsz, az visszaélés lenne, még ha nem is súlyos, lelke rajta.

KondorL 2014.04.18. 14:06:18

@suisseproject: Az igazat megvallva bíztam benne, hogy csak félreértek valamit, de ezek szerint nem.
Mindenesetre tényleg megleptél vele, eddig azt elég evidensnek gondoltam, hogy egy adott szolgáltatónál akkor számíthatok rá, hogy "jobban odateszi magát", ha én is pozitívan viszonyulok hozzá. A másik megjegyzésed viszont legalább józan észre vall, azt én sem javasolnám, hogy ezt a posztot kedvcsinálónak kitedd a hirdetésed mellé:)

suisseproject 2014.04.18. 14:10:07

@KondorL: Hát, olyat sehol nem mondtam, hogy ha valaki pozitívan áll hozzám, akkor nem teszem oda magam. Vagyis amúgy tényleg nem, olyankor magamtól jön :) (Azt hiszem, ez egy szép mentés volt)

KondorL 2014.04.18. 14:18:39

@suisseproject: Tényleg ügyes, el kell ismernem:)

prandelli 2014.04.19. 09:36:24

Érdekes, hogy egy ilyen blogajánlón tegnap délután óta első helyen van a poszt, de ez egyáltalán nem látszik a letöltéseken. Azt hittem, hogy az ilyesminek van hatása, ha nem is az index címlaphoz mérhető: blogfeed.hu/blogok/felnott-2.blog

skirm 2014.04.19. 16:46:08

Udv, a rossz elmenyrol kerdezni, ha fajdalmat okoz, azutan is h raszolsz, akkor miert nincs red\stop felszolalas rogton es tavozas ?
Amuy koszi multkor a linket, elfelejtettem megkoszonni h kerestel jo elmenyt :-)

suisseproject 2014.04.19. 19:35:18

@skirm: Ivonn keresett neked. A kérdésre nem tudok válaszolni, annyira nem volt rossz, hogy emiatt véget vessek a találkozónak, és nyilván nem rossz szándékkal tette, csak figyelmen kívül hagyta a kérésemet. Valahogy nálam különválik a kettő.
süti beállítások módosítása