Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Meló - Harry Potter:D

2015.07.13. 22:51

Oké, szóval a mai meló is rázósan indult egy kicsit, egyszerűen azért, mert sosem érzem magam biztonságban, ha pár órával az indulás előtt még mindig nincs se telefonszámom, se szobaszám. Visszanéztem az e-maileket, 17:00-kor landolt a gép, már 18:00 volt és még semmi. Aztán megjött az sms, kiderült, hogy késik a gép, át akarta tenni egy órával. Nekem viszont az egyszerűen nem működött, mert időben haza akartam érni utána. Sajnáltam kicsit szegényt, mert mondta, hogy enne valamit, és felajánlottam a másnapot is, de mondta, hogy nem baj, jó lesz az eredeti időpont is. Elküldte a szobaszámot, elindultam.

Nossss, aztán eltévedtem.... ugyan google maps-szel gyönyörűen megnéztem az utat, és leírtam magamnak*, mégis megtörtént, hogy egyszerűen nem volt ott az utca, nem úgy folytatódott, ahogy kellett volna. Oké, felhívtam azt, akinek mindig megadom, hogy épp hol vagyok, hogy segítsen ki. Aztán jól összevesztünk, én meg még mindig nem tudtam, hogy merre.... (mivel nem áll velem szóba, innen üzenem, hogy talán az lenne a legegyszerűbb megoldás, ha többet nem tőle kérnék útbaigazítást, nem ér annyit a dolog, hogy ilyenen veszekedjünk). Végül fogtam magam, és megkérdeztem egy pubban. Általában ezt nem szeretem, mert "jaj, tudni fogják, hogy azért megyek oda", de persze nyilván nem tudták, nem úgy voltam öltözve, csak saját hülyeség.

Végül húszperces késéssel érkeztem....

A srác FIATAL volt, és mégfiatalabbnak nézett ki....:). Mondta, hogy zavarban van, meg nemrég szakított a barátnőjével... ráadásul egy párhetes baleset miatt volt egy seb a homlokán,és nyilván közöltem, hogy na, úgy néz ki, mint Harry Potter:D. Ezmég így önmagában oké lett volna, de aztán már az ágyban, amikorlevetkőztetett, elröhögtem magam, mire ő azt hitte, hogy azon röhögök, amin csinál, szóval mondtam, hogy ööö, nem, hanem azon, hogy biztos van egy csomó erotikus Harry Potter fanfiction...:). Hát, ezt lehet, hogy nem kellett volna.

Amúgy egész okés volt a dolog, bár nem túl barátnős, pl. ő nem nagyon csinált nekem semmit ott lent, meg úgy amúgy se nagyon. Mondta, hogy Németországban volt egy párszor bordélyházban, de ott nem túl kedvesek a lányok, szóval gondolkodtam, hogy talán emiatt...?

Aztán nem tudom,mondta, hogy nézzük meg, mennyi az idő, mert mintha mondtam volna, hogy 9-re el kell mennem... mondtam, hogy kb 10-ig ráérek. Mire ő, hogy oké, de az a helyzet, hogy van eurója meg forintja is, és a végén ha sokat maradok, lehet, hogy már nem tudna kifizetni. Mondtam, hogy oké, igazából az a kérdés, hogy szeretne-e még szexelni, mert amúgy én szívesen dumálok vele, és nem fogom felszámítani (persze nem a tiszta, ágyban töltött idő számít csak, de a beszélgetős részével, ha szívesen teszem, nem vagyok szigorú).
Ez amúgy itt egy tök szubjektív dolog. Van, akinek több részét számítottam volna föl, van, akinek nem. Akárhogy is, végül némi borravalóval távoztam,ami nyilván nem annyi, mintha mindet felszámítom, de ez így okés volt.
Mivel euróban adta, és nálam kevés forint volt, fel akartam váltani 10 eurót a taxira, csak nem jött össze, mert tízesből nem tudtam volna visszaadni. Amúgy is kicsit hülye helyzet volt, mert nem tudta az árfolyamot, és nem akartam, hogy azt higgye, hogy átverem. Amúgy jól járt volna, 300-ért váltottam volna, és jelenleg ennél magasabban jár az euró árfolyama (most nézem, annyival már nem, szóval kezelési költséggel együtt kb annyira jött volna ki).

 

 

*mindenféle okai vannak annak, hogy miért nem használtam mobilnetet, vagy miért nem printscreeneltem a térképet, de röviden annyit, hogy egyik sem volt megvalósítható.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr517614180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása