Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szösszenetek

2014.01.11. 03:18

A nyáron az volt a tervem, hogy egy bizonyos összeget megkeresek 3 hónap alatt, úgyhogy beköltöztem egy lakásba, ahol több lány is dolgozott és minden szempontból megfelelt. Elég sokat dolgoztam, és nyilván történt közben néhány dolog, amiket akkor máshova írtam, és most kiválogattam azokat, amik szórakoztatóak vagy valamilyen szempontból érdekesek. Kisebb szösszenetek, kommentár nélkül - a magam részéről ;)

Egyszer volt egy pasi, aki bejött és elkezdett mesélni, nekem nem kellett semmit kérdeznem, se megszólalnom (nem is tudtam volna), ő végig magától mondta a történeteit, és legalább az idő felében a macskákról beszélt – még képeket is mutatott a sajátjáról. Két kérdése volt egész idő alatt, hogy nekem milyen színű a macskám, illetve, hogy mennyivel tartozik...

Volt egy srác, aki mailben is érdeklődött, és meg is írta, hogy ez neki az első alkalom így. Arra gondoltam, hogy ez az első alkalom, hogy fizet a szexért… Végül a találkozó végén tudtam meg, hogy éppen most vettem el valaki szüzességét.

Egyszer egy olyan pasi látogatott meg, aki járt már a lakásban, és hm, nem sikerült valami jól a találkozó. Végül megkért, hogy kérdezzek körbe, ki ér rá most, és küldjem be a szobába. Megtettem :)

Egy kicsit nyomasztóbb történet: egy vendéget el szerettem volna küldeni, nem indokolnám meg, miért, de kifejezetten unszimpatikus volt és éreztem, hogy ebből jó nem sülhet ki. Ő pedig csak annyit tudott hajtogatni, hogy „nem értem, hogy jön ide a szimpátia kérdése, hiszen ez a pénzről szól”.

Szintén nem túl pozitív: egy vendég már az elején adott minimális mértékű borravalót. Igazából csak nem kért vissza. Közben egy ponton valami olyat csinált, amit nem szeretek, amiért szóltam neki, mire ő: „Ha már ilyen nagyvonalú voltam, ennyi azért belefér, nem?”

Egyszer boltba sétáltunk az egyik kolléganőmmel, és útközben meglátott minket az egyik vendége. Később lelkesen felhívta, hogy szeretne találkozni velem, és meg is történt a dolog :)

Kolléganőm története szintén: jött hozzá egy vendég egyenruhában, fiatal volt és nagyon helyes, a csaj persze meg is örült neki rendesen. Erre a pasi levetkőzik és az egyenruha alatt női harisnya van rajta, amit simogatni kell :O

Aztán volt egy vendég, aki megérkezett, fizetett egy órát, ledobálta a ruháit, gyorsan lezuhanyozott, befeküdt mellém az ágyba… Megpróbálkoztam egy kis franciával, és talán egy percig csináltam, ő felugrott és közölte, hogy ez nem megy, felöltözött és elrohant. Visszaadni se tudtam neki, percekig fel se fogtam, hogy mi történt (mellesleg most sem értem).

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr545752187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Playman123 2014.01.13. 12:06:58

Megnéztem volna a kolléganőd arcát, amikor meglátta a pasi egyenruhája alatt a női harisnyát :D

Bullfrog 2014.01.13. 14:22:13

Van, aki zavartan viselkedik ilyen helyzetben (valószínűleg én is mondanék hülyeségeket:), hogy a zavaromat leplezzem.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.13. 15:16:43

Nekem is volt már ilyen női harisnyás (konkrétan csipkés testszínű combfixes, ha jól emlékszem) ügyfelem még rég, csak ő nem egy helyes egyenruhás volt, hanem egy mackós alkatú, középkorú, szőrösebb típusú észak-európai. Hülyeségeket nem mondtam amikor felhúzta a harisnyát, de valószínűleg látszott némi meglepetés és tétovázás a viselkedésemen. Plusz hiába igyekeztem visszafojtani a vigyorgást, így is megremeghetett időnként a szám széle :)

suisseproject 2014.01.13. 15:40:33

Hát, én csak a végén találkoztam vele, de eléggé kiakadt szegény :)

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.01.13. 17:38:13

@suisseproject: Min akadt ki? Hogy egy jó pasi hogy lehet ennyire nemjó?

suisseproject 2014.01.13. 17:58:21

@noname.blogger: Jah. Biztos a kontraszt zavarta meg :)
süti beállítások módosítása