Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Meló - "nice guy"

2015.03.20. 14:23

(Eredetileg máshova írva, kommentek a bejegyzés után)

No, a pasi meg a találkozó pont olyan volt, mint amilyennek gondoltam. Ne tudjátok meg, hogy kicsíptem magam, pontosabban bizniszvumenesre vettem a dolgot - sok választásom nincs: van egy egyberuhám, ami csinos, meg van a szürke szoknyám, ami csak a blézeremmel mutat jól,az meg bizniszvumenes. A szoknya ugye kicsi rám, szóval ahogy sétáltam, folyton felcsúszott, és kilátszott a combfixnek a mintája - nem a szegélye, csak a szegély alatt mintás egy részen, lefényképeztem, majd holnap beszúrom. Elvileg nem kéne kilátszania, de leszarom, csak egy pillanatra látják, és amúgy is, gondoltam, hogy tök egyértelmű, hogy miért vagyok ott este 10-kor, akkor már legyen egy kicsit kurvás:P. Na, tényleg leszartam, csak le akartam zavarni a dolgot.
A pasi időben várt kint, ittunk egy pohár bort és beszélgettünk - jaj, és végre én csináltam azt, hogy kitöltik a bort, én megkóstolom, és utána közlöm, hogy jó lesz:DDD. Vicces, akárkivel voltam, még senki sem mondta, hogy nem jó a bor, szóval nem tudom, hogy akkor mit kell csinálni:D. Azért csináltam amúgy én, mert különböző bort ittunk.
Beszélgettünk, de baromi uncsi volt az egész, na. Mondjuk azon azért néztem, hogy mivel foglalkozik a cég: olyan cuccokat gyárt, amik mérnek. Nem sikerült pontosan megértenem, hogy miket, de pl. mittudomén,az órában egy szerkezetet. És ez a fejemben úgy csapódott le, hogy van egy csomó, egymástól tökre különböző dolog, ami mér, és ők mindenféle ilyet gyártanak, és nem sikerült megértenem, hogy pontosan mi ezekben a cuccokban a közös. Mindegy. Amúgy is jellemző volt a pasira, hogy kérdeztem valamit, és valami másra válaszolt. A legjobb példa az, amikor elkezdte mondani, hogy az nem jó, hogy már egyre jobban közelednek egymáshoz az árak, szóval lassan nem is éri meg kiszervezni a munkát. No, én józan paraszti ésszel elkezdtem azon gondolkodni, hogy ennek mi lesz a következménye. Röviden: a munkát nem szervezik ki, hanem helyben gyártják le, amitől mondjuk drágább lesz a termék, de a lakosságnak is több pénze lesz megvenni, mivel náluk van a meló. Ez presze nem ENNYIRE egyszerű, de azzal már nem fárasztotta volna magát, hogy ebbe belemenjen, és elmagyarázza. Kicsit úgy tűnt, hogy szimpla bólogatást vár tőlem.

Ja, ez meg a másik, hogy közölte, hogy én egy nagyon okos lány vagyok, és ha lesz elég pénzem, hagyjam abba ezt a melót, merthogy hozzám jobb való:). Egyem a szívét.

Ja, még lent kérdezte, hogy nem félek-e, merthogy nem mindenki olyan nice guy, mint ő, mindezt még lent a bárban. Ebben az a poén, hogy egyrészt mintha nekem ettől meg kéne nyugodnom, hogy ő nem fog megerőszakolni és megölni, miután ezt mondta, másrészt most valószínűleg csak sztereotípiát gyártok, de néha úgy érzem, hogy ha valaki közli, hogy nice guy, az eléggé nem lesz az:P. Persze lehet, hogy csak azért, mert innentől fogva magasabbak az elvárásaim, amit kevésbé tudnak teljesíteni, vagy ezek után jobban megjegyzem, ha mégse nice - szerintem ez utóbbi. Mindenesetre elég khm, durva volt. Ami oké, rendben, nem tudja,hogy én hogy szeretem, de bakker, többször is mondtam, hogy lassabban, gyengédebben. Egy darabig ment úgy, de aztán már baromira nem. Ilyenkor van az,hogy úgy érzem, eléggé kifejeztem, hogy mit szeretnék, innentől fogva már semmit nem tartok kötelezőnek. Pl. én általában hangosabban nyögök, mint amennyire szoktam, leginkább azért, mert alapesetben nem nyögök egyáltalán, sőt, orgazmus közben akár nyugodtan tudnék beszélgetni is (teszteltem:P). Viszont ha az illető ennyire telibeszarja, hogy nekem jó legyen, akkor bocsi, nincs nyögés - nem tudom, ez az én módszerem arra,hogy figyelemre tanítsam az embereket:D. Ez persze iszonyú jól hangzik, de valószínűleg csak annyi lesz az üzenet, hogy "a szexmunkás úgyse élvezi veled". Ez meg így szar :-/. Ráadásul sokáig azt hittem, hogy úgy összességében kevésbé megy már, hogy élvezzem a dolgokat, de rájöttem, hogy ez nem igaz. Oké, az mondjuk igen, hogy kevésbé tudok "parancsra" felizgulni, tehát ha meló van, ráhangolni magam. Mostanában, ha akkor dolgozom, amikor a szex egyáltalán nincs a gondolataim közt, akkor sajna nagy eséllyel nem fogok felizgulni. Viszont változott más is, amit viszont nem bánok olyan nagyon: hogy jelentős a különbség aközött, hogy az illető érti-e a dolgát,meg aközött, hogy nem. Szóval egyszerűen jelentősen izgatottabb leszek, ha az illető jó, és jelentősen kevésbé, ha nem.
Mondjuk az érdekes, hogy igazából valamennyire még így is fel voltam izgulva. Vicces ez azért, hogy mintha a legnagyobb hatással egyszerűen az lenne rám, hogy épp van-e kedvem vagy nincs,most meg volt (mármint fizikailag, mert meló előtt úgy próbáltam magamba életet verni).

No mindegy, az első kör francia volt, a második meg szex. Ez a második érdekes volt, mert először nem akart olyan nagyon felállni, utána viszont kb egy perc alatt vége lett.

Ami még vicces, hogy amikor a kettő közti beszélgetés után nekiállt csókolgatni, megkértem, hogy mossa meg magát "ott", mire közölte, hogy megnézi az időt, hogy egyáltalán van-e még. Ez vicces volt, mert én is meg akartam nézni, amikor kiment volna mosakodni, és bevallom, annak jobban örültem volna, mert akkor nem éreztem volna, hogy siettetem. Igaz, most se siettettem, ő siettette saját magát. Kb pont éjfélre végeztünk, én meg azért megjegyeztem, hogy nem bántam volna, ha túlcsúszunk, nem vagyok olyan szigorú. De ez azért poén, pont nem késtem el, tehát időben találkoztunk, a borozgatás pont fél óráig tartott, aztán a fenti rész is másfél óráig. Igazi német:PPP (egyébként nem érződött németesnek egyáltalán)

Btw olyan parfümöt használt, amilyet B. Annyira imádom azt az illatot, hogy ha valakin érzem, muszáj folyamatosan szagolgatnom...."

 

 

Kommentek:

 

NNB

  1. "most valószínűleg csak sztereotípiát gyártok, de néha úgy érzem, hogy ha valaki közli, hogy nice guy, az eléggé nem lesz az:P"

    Nem, ez egy természeti törvény :D az ÖSSZES fickó aki előre közli hogy ő nem olyan mint a többiek hanem ő egy jó arc, az a gyakorlatban tajbunkó. Olyan még nem történt velem hogy nem volt az.

     

    Ivonn

    :DDDD. Jó, bunkó igazából még nem volt, csak olyan, mint a nagyképű szereplők a rajfilmekben:DDD (megj: szerintem itt elsősorban Gastonra gondoltam a Szépség és a szörnyetegből)

  2. NNB

    Az nem tudom, milyen :)

    Oké, szóval pontosítok: azok a pasik akik előre arról beszélnek hogy ők bizonyos dolgokban pozitív irányban térnek el a szokásos pasiktól azok mindig az ellenkező irányban térnek el tőlük.
    Tipikus például, hogy úgy tartják hogy a legtöbb pasi emberszámba se veszi a fizetős lányokat innentől bármit megenged velük szemben, ehhez képest ő milyen jó fej, mert egy kicsit majdnem emberszámba vett. Persze lenéz, ami normális, de tesz egy kis kitérőt és elmondja neked hogy majdnem egyenrangú lehetnél más nőkkel, ha abbahagynád ezt a melót. Emberszámba vevés vége, fickó megveregeti saját vállát, utána visszatér az ember helyett prostinak kezeléshez, de közben se meg nem pofozott, se le nem köpött, de még csak nem is kényszerített dolgokra fizikai erővel. Mert ő nice guy :P

     

    NNB

    oké, nem biztos hogy tényleg pont ilyen volt. De ez egy tipikus példány lenne, és ez a pasi gyanúsan hasonlít erre a fajtára :)

    Ivonn

    Ez tetszik, mert alá is lett támasztva, hogy miért is nagyobb para a "nice guy".

     

    NNB

    "mert alá is lett támasztva, hogy miért is nagyobb para a "nice guy"."
    Nem értem :)

     

    Ivonn

    Az első kommentedből nem éreztem, hogy alá van támasztva, hogy miért törvényszerű, hogy a nice guy-nak mondott pasi valójában kurvára nem az, lehetett akár olyan magyarázata is, amit én vetettem fel a bejegyzésben. Így viszont, amit írtál, abból logikusabbnak érzem, hogy a nice guy miért tahó szinte mindig kötelező jelleggel. (merthogy az emeli ki, hogy nice, aki mondjuk MAJDNEM emberként bánik veled, szemben pl. azzal az emberrel, aki nem mondogatja magáról, hogynice, egyszerűen azért, mert nem nice-ul, csak tök átlagosan bánik veled, mint ahogy a vele egyenrangúakkal bánik)

     

    NNB

    Ja most már értem. Igen, erre gondolok :) de ugyanez igaz arra is amikor valaki magyarázza hogy úgy bánik majd veled mint a saját hölgyével, pl. Az általában azt jelenti hogy elvégez rajtad néhány mozdulatsort amit tényleg egy sajáton is el lehetne végezni, ami jó is lenne, ha te pont azt szeretnéd. De valószínűbb hogy nem pont azt szereted, így csak kellemetlen a dolog és amúgy meg le van sz.rva hogy te személyesen mit szeretsz. Hiába mondja az ellenkezőjét.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr167282621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása