Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sugardaddy-történések

2013.10.26. 16:34

Pár napja meglepően sok (mondjuk a 0-1-hez képest 2-3-4) levelet kaptam. Jól meg is örültem neki, hogy azta, majd válogathatok kedvemre. Mivel nem nagyon volt időm az elmúlt pár napban, csak ma néztem meg az e-maileket. Hm, az eredmény:

- az egyik a jelenlegi tartózkodási helyem nyelvén írt nekem, úgyhogy közöltem, hogy angolul légyszi, de nem biztos, hogy tud annyira angolul. Ráadásul mondjuk elolvashatta volna a profilomat, hogy rájöjjön, inkább angolul kéne írni nem olyan hosszú - igaz, ez annyira még nem is zavar, lehet, hogy bepróbálkozott 20 lánynál, és majd annál olvasgat, aki válaszol is.
- a másik arcképet kért, amire azt válaszoltam, hogy olyannal sajna nem szolgálhatok, de egy skype-beszélgetésben benne lennék, természetesen videóval. Erre először csak annyit válaszolt, hogy mikor utazik ide, majd később azt, hogy bocsi, de nem túl jó skype-ban:O. Ezen egy kicsit néztem, mégis mi az, ami olyan nagyon nehéz lehet a skype kezelésében? Szóval lehet, hogy csak duma, mindenesetre pénteken érkezik ide, ha jó neki a szombat is, találkozhatunk.
- a harmadik viszont nem egészen egyértelmű: megkérdeztem, hogy mesélne-e az elvárásairól, amire azt válaszolta, hogy ő némi "adult fun"-ban lenne érdekelt a hotelszobájában. Na, gondoltam, oké, rákérdezek, hogy most valami hosszabb távú kapcsolatra gondolt - ami ugye ennek az egész sugaring-dolog lényege lenne -, vagy egy egyszeri találkozásra nála? Merthogy nekem mindkettő oké, csak hogy tudjam. Erre aztán azt válaszolta, hogy... na, inkább megmutatom:

I'm there with z friend on business,but not sure when I would come back so it would be that week


Most ezt nem igazán értem. Szóval akkor az "ott" most azt jelenti, hogy itt van, ahol én? És hogy akkor most nem tudja, mikor "jön" vissza - a saját országába? -, de ezen a héten lenne. Mi? Az, hogy vissza"jön", vagy hogy találkozunk? Nem törekedtem annyira értelmezésre, helyette rákérdeztem mégegyszer, hogy most pontosan mire is gondolt.


A korábbi "skype-os-interjús" ember még mindig megvan, bár már vagy egy hete beszélünk arról, hogy mikor kéne megint skype-olni. Őszintén szólva nem hinném, hogy lesz valami a dologból, mert nem éppen az az ember vagyok, aki csak úgy felpattan egy gépre találkozni valakivel. Viszont elég kellemes gondolat arról ábrándozni, hogy míg itthon mínuszok repkednek, én egy hétig valami tengerparti helyen süttetem a hasam:). Igazából csak a repterektől való rettegésem és a "mit mondok otthon, hova megyek"-problémákat kell leküzdenem.


Melóval kapcsolatban meg bejönni látszik a "ne aggódj nagyon, majd lesz valahogy". Most éppenséggel úgy, hogy esélyesen a jövő héten egymás utáni napokon hármat is dolgozom. Igaz, az egyikben annyira nem vagyok biztos, hogy összejön, de így, hogy van tartalékom, annyira nem is zavar. No meg, most a kiadások fedezése + pénzgyűjtés nincs annyira fókuszban, mint a tanulás + egyéb célok.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr95600422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2013.10.27. 00:46:42

Ezek most akkor sugardaddy-hirdetésre érkező levelek voltak? Valahogy marhára nem látszik rajtuk...

Ivonn88 · http://suisseproject.blog.hu 2013.10.27. 00:57:35

Hát, az első az volt, amennyit megértettem belőle, azt írta, hogy szeretne jobban megismerni, inkább SD-kapcsolatra utalt. A másodiknál a levél alapján azt mondtam volna, hogy ez is belefér, hiszen sima találkozóról lett volna szó - gondoltam én. A legújabb levelében viszont azt kérdezte, hogy nem találkozhatnánk-e a hotelszobájában, amiből másra következtetek, most rá is kérdeztem.

A harmadik meg... nos, végre leírta: vacsi, aztán szex, alkalmankénti fizetés, szóval ez se igazán SD-szerű. Mondjuk, hozzáteszem, ezzel nekem speciel nincs gondom, csak igen, valahol nem éppen az, amit az ember várna. És egyrészt nem zavar, másrészt valahol mégis, mert tökre nem tudom, hogy most akkor mihez tartsam magam. Már egészen igyekeztem beleélni magam a sugarbaby-szerepbe, erre tessék.. ;)
süti beállítások módosítása