Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Még nem olvastam végig (ez az), de van egy olyan érzésem, hogy a szexmunka nincs benne, és nem is rémlik, hogy valaki ezzel kapcsolatos szívességet kért volna. Plusz egy pont a szexmunkának ;) (hozzáteszem, gondolom, irodai alkalmazottól se nagyon kérnek szívességet, meg azért még biztos lehetne találni pár példát).

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr426179783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

noname.blogger · http://suisseproject.blog.hu/ 2014.05.19. 21:21:58

Nekem volt egy ilyen eset, tudod amiről már meséltem itt, az expasim, aki szépen levezette nekem hogy ami az ember melója azt általában pénzért csinálja de barátnak ingyen, szívességből. Nem állítom hogy vevő voltam a dologra.
süti beállítások módosítása