Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Újabb bdsm-találka?

2014.07.24. 21:51

Levelezek egy ideje valakivel. Angol, itt él Magyarországon, és bdsm-kedvelő. Megírtam a korábbi rossz tapasztalatomat, és hogy emiatt kissé óvatosabbá váltam, valamint hogy az első pár alkalommal lehet, hogy a sima együttlétnél kéne maradni. Aztán már úgy volt, hogy találkzunk a hétvégén, de a lakás, ahova mehettem volna, akkor üres lesz, és nem akarok vele egyedül lenni egy lakásban. Ezt is megértette, szóval áttettük a következő hétvégére.

A gond csak az, hogy nem tudom rendesen érzékelni, hogy mennyiben egészséges óvatosság ez az egész, és mennyiben paranoia. Ugyanis korábban simán találkoztam valakivel egyedül egy lakásban, és ezzel az emberrel is úgy beszéltük meg, hogy az első pár alkalomban nem lesz bdsm. Továbbá az az ember, akivel ez a rossz tapasztalatom volt, szintén mindent abbahagyott volna, ha pirosat mondok - mondtam is talán egyszer, illetve ha sárgát mondtam, mindig visszavett. Szóval úgy érzem, indokolatlan a parám, de egyszerűen nem akarok még egy rossz élményt.

Most az lesz, hogy az első alkalommal az "én" lakásomon találkozunk (igazából egy bérelt lakás, ahol kollégák dolgoznak rendszeresen), vagy ha neki oké, szállodában, utána viszont nem tudom. Ő az első levelében azt írta, hogy a második alkalommal esetleg lehetne nála, én meg persze tartok ettől - igaz, más lakására egyébként sem szoktam menni, hacsak nem ismerem nagyon jól. Ez a gond a Magyarországon élő külföldiekkel, meg azzal, hogy jelenleg nincs saját lakásom.

És azt is tudom, hogy ha találkozom vele, már ezerszer kevésbé fogok tőle tartani. Ami szintén nem jó taktika, hiszen egy pszichopata simán lehet megnyerő:). Viszont nem nagyobb rá az esély, hogy ő az lenne, mint más vendégek esetében.

Azért egy kicsit tartok ettől.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr556542229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása