Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Melók a jövőben

Címkék: Ivonn szexmunka

2013.12.10. 18:08

Alakulnak a dolgok, ezen a héten hármat dolgozom, ebből kettő biztos (a harmadik szombat este lesz az). Mit mondjak, a munkamorálom nincs épp az egekben, úgy voltam vele, hogy ez a három pont elég lesz. Amúgy sem vagyok túl aktív, ráadásul most már tényleg nekifekszem a szakdolgozatnak, plusz egy állásinterjú miatt fel kell frissítenem némi tudást, ezek mind idővel járnak, ahogy a melóhoz való készülődés és utazás is - ehhez kapcsolódóan meg a szokásos kozmetikus körút (gyanta), szóval tényleg kevés az időm, na! Nem, igazából csak lusta vagyok:), és nem szeretek itthonról kimozdulni. Ma délelőtt 11-kor indultam el és este 6-ra értem haza, nekem ez a bőven elég kategória.


Azért lassan be kéne osztanom az életemet, mert akárhogy számolom, egy hónap kb 4 hétből áll, abból egy hét kiesik a menstruáció miatt, heti 3-4 találkozó kell, hogy az alap legyen. Kár, hogy most nincs saját lakásom, megvolt az az előnye, hogy legalább elmenni otthonról nem kell.


Mindenesetre az egyik találkám holnap esedékes. Kicsit stresszelek, mert a pasi most nem saját lakásban van, hanem hotelben, úgyhogy ha vacsorázunk, gondolom, az sem nála lesz, hanem étteremben... fogalmam sincs, mit vegyek fel: van ugyan egy egész jó egyszerű kis szürke szoknyám, kb térdig ér, de az egyetlen hozzá illő fölsőm mosásban van. Lehet, hogy farmer lesz a dologból vagy valami ilyesmi... de azt is tudom, hogy öltözhetnék csinosabban is, szokták értékelni. Ez főleg akkor nehéz, ha amúgy kint hideg van, én meg bkv-zom: a csúcs az volt, amikor a farmernadrág alatt még egy csíkos pamutharisnya is megbújt, nem nagyon értékelte a vendég:D. Még szerencse, hogy amikor ez történt, már vagy két éve ismertem (ugyanezzel az emberrel még mindig találkozom, lassan négyéves lesz a kapcsolatunk, ez azért már szép szám).

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr65684867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása