Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Találka-parák

2014.04.12. 23:05

Most beszéltem telefonon azzal, akivel holnap találkozom. Rögtön megkérdezte, hogy akkor én most beszélek ……. nyelven? Ugyanis a honlapomra ki van írva. Nos, papírom van róla, hogy beszélek azon a nyelven, és nekem az a tippem, hogy ha muszáj volna, beszélnék is rajta, csak hát általában nem muszáj. Valamikor el akarok menni valami intenzív tanfolyamra, ami csak a beszédre fókuszál, csak szabadidő kéne hozzá. Akárhogy is, holnap megerőltetem magam, mert angolul eléggé keresgélte a szavakat. Na, ez a másik előnye az angolnak: általában más nyelvűekkel használom közös nyelvként, úgyhogy egyikünk se beszél tökéletesen. Na meg ezerszer többet beszéltem angolul, mint a másik nyelven, mert angolul mindenki beszél, a másik nyelven meg csak az, aki oda való, szóval angolul ezer lehetőségem volt beszélni. (Egyébként rejtély számomra, hogy angolul hogy tanultam meg ilyen jól, mármint ahhoz képest, hogy 17-18 éves koromban még meg sem mertem szólalni. Akkoriban kezdtem el angolul sorozatokat nézni, aztán később meg jött a meló, szóval gondolom, az segített egyszerűen, hogy annyit használtam. A másik nyelven meg hiába tanulok jó régóta, ha az zömmel iskolai keretek között zajlott, ahol jól el lehetett bújni a többiek között, vagy projectszerűen magántanárnál, amikor nyelvvizsgára készültem. De pl. azt sem tudom, mikor kezdtem el úgy angol cikkeket olvasni, hogy erőlködés nélkül megértettem őket, ugyanis hiába beszéltem már angolul, utána is sokat kerültem az olvasást. Ez talán a páromnak köszönhető, de csak tippelek)

Közben megkérdezte, hogy mennyi az ár egész éjszakára. Az utolsó levelemben írtam, hogy nem tudok egész éjszakára maradni, úgy látszik, azt már nem tudta elolvasni (írta, hogy valamikortól már nem lesz gép előtt). Szóval most attól függően, hogy mikorra érek oda, 3 vagy 4 órát maradok. Kiszámoltam a két lehetséges összeget, és egy kicsit ledöbbentem, meg egyben meg is nyugodtam, hogy ebben a hónapban sem fog remélhetőleg felkopni az állam (nem nagyon keresnek mostanában…:( ). Azért ez így tényleg elég durva, hogy ha nem dolgozom, nullán állok, de ha csak egyet is, ami hosszabb lesz, akkor meg hirtelen lesz sok pénzem. Már értem, miért dolgozom csak párszor egy hónapban ;).

De tényleg, ez most számomra megdöbbentő volt, és nem tudom, miért csak most. Talán azért, mert mostanában euróval fizettek sokan, ami kevesebbnek tűnik, vagy régiek, akik a régi árat fizetik. Egyszerre kicsit el is szégyelltem magam, hogy hogy merek én ilyen sokat elkérni. Aztán rájöttem, hogy kereslet és kínálat kérdése az egész, vagy mifene. Meg abba is belegondoltam, hogy azért kicsit tartok ettől a 3-4 órától igazság szerint, ez elég sok idő tud lenni, ha valakivel nem jöttök ki olyan jól. Már el is kezdtem ábrándozni egy másik vendégemről, akivel pl. gond nélkül eltöltök órákat. Aztán rájöttem, hogy de az illetőtől nem is kérem el az egész időért járó pénzt. Szóval hm, valamit valamiért.

A másik, amitől tartok egy kicsit, az az, hogy nem lesz időm előtte enni, és ha lesz is, nem nyugodt körülmények között. Legutóbb a svéd előtt vettem ugyan egy szendvicset, de annyira stresszes voltam az időtől, hogy képtelen voltam megenni. Most viszont szintén sietnem kell majd, ha időben oda akarok érni. Bár, nem tudom, tényleg, lehet, hogy mégiscsak beiktatok egy kis kitérőt. Elég nagy szívás, hogy igazából korábban találkoztunk volna, ha én korábban is ráérek, és akkor elmegyünk vacsorázni, így viszont marad a hotelszoba.

A bejegyzés trackback címe:

https://suisseproject.blog.hu/api/trackback/id/tr826003638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása